Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon teille on tullut laskua synnytyksestä?

Vierailija
12.06.2016 |

Eli mikä sairaala?kauan olit sairaalassa ja paljon tuli laskua? Entä kauan kesti että lasku tuli?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks teette lapsia jos ette oo valmiita maksaa sairaala olosta? Miten teillä on varaa hankkia lapsia jos muutaman sadan sairaala maksut on jotenkin ylitsepääsemätön asia?

Kai siitä valmiita ollaan maksamaan. Itse ulkomailla asuvana ihmettelen lähinnä sitä, että suomalaiset eivät pidemmä palstalla narisemista suurempaa mekkalaa siitä, että palkoista maksaa vähänkään paremmin tienaavat melkein puolet veroja, jonka PÄÄLLE maksetaan vielä niinkin perusjutuista kuin synnytyksetä satojen eurojen laskut, käydään yksityisellä lääkärissä, kun kunnalliselle on turha toivoa pääsevänsä jne. Minun uudessa kotimaassani palkkataso on yli tuplat Suomen vastaavaan verrattuna, verotus huomattavasti alhaisempaa, ja synnyttää saa jokainen aivan ilmaiseksi, ja lääkärille pääsee aina kun on tarve. Näinhän sen kuuluisikin olla. Aika lampaita ovat suomalaiset.

Vierailija
102/106 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.400€. Perjantaina menin käynnistykseen, lauantaina alkoi synnytys, sunnuntaina loppui ja tiistaina lähdettiin kotiin. Perhehuone, KYSillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin satasen oli lasku. Kolme päivää taysissa ja vuosi oli 2013. Reilu kaks viikkoa kesti lasku tulla kotiin.

Vierailija
104/106 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
105/106 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks teette lapsia jos ette oo valmiita maksaa sairaala olosta? Miten teillä on varaa hankkia lapsia jos muutaman sadan sairaala maksut on jotenkin ylitsepääsemätön asia?

Kai siitä valmiita ollaan maksamaan. Itse ulkomailla asuvana ihmettelen lähinnä sitä, että suomalaiset eivät pidemmä palstalla narisemista suurempaa mekkalaa siitä, että palkoista maksaa vähänkään paremmin tienaavat melkein puolet veroja, jonka PÄÄLLE maksetaan vielä niinkin perusjutuista kuin synnytyksetä satojen eurojen laskut, käydään yksityisellä lääkärissä, kun kunnalliselle on turha toivoa pääsevänsä jne. Minun uudessa kotimaassani palkkataso on yli tuplat Suomen vastaavaan verrattuna, verotus huomattavasti alhaisempaa, ja synnyttää saa jokainen aivan ilmaiseksi, ja lääkärille pääsee aina kun on tarve. Näinhän sen kuuluisikin olla. Aika lampaita ovat suomalaiset.

Juurikin näin.

Vierailija
106/106 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0e, koska työnantaja maksoi laskun.

Siis miksi työnantaja maksoi synnytyksen? Oliko hän laittanut sinut raskaaksi??

Missä työnantaja maksaa laskun??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi