Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttääkö muita se,kun aikuiset antavat pienten lasten

Vierailija
25.02.2006 |

luistella ilman kypärää?Äsken oltiin luistelemassa,ja siellä oli paljon lapsia joilla ei ollut kypärää,ja meno oli vielä melkoisen huteraa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ja silti oli tosi tosi harvinaista (en ite tiedä yhtään tapausta) että joku olis loukannut päänsä luistellessa.. takamus siellä kovemmalla koetuksella taitaa olla. Tietenkin, on kai se ihan hyvä minimoida riskit.

Vierailija
2/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta semmosta se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse olin siinä luisteluiässä, ei kukaan käyttänyt kypärää (paitsi tietysti pojat pelatessaan jääkiekkoa), enkä tiedä kenellekään sattuneet muuta kuin mustelmia sinne toiseen päähän.

Vierailija
4/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että olisin itse koskaan lyönyt päätäni luistellessa, olin tuon ikäinen 70-luvulla ja silloin ei minkään sorttisia kypäriä ollut. Onhan se tietty varmuuskeino.

Vierailija
5/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos jääkiekkoa pelataan niin kypärä on ehdoton! Siinä on niin kova vauhti, mailoja, kiekko, muita luistelijoita että kypärä on välttämätön.

Mutta jos esim. 4v. huterasti kentällä huojuu luistimien varassa eikä vauhtia ole (eikä paljoa muita luistelijoita) niin kypärä on vähän liioittelua.

Ja näsäviisastelijoille tiedoksi, että minusta luistelukypärän tarpeellisuus ei ole verrannollinen esim. pyöräilykypärään, ratsastuskypärään ym.

Vierailija
6/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon jälkeen tuli kypäräpakko myös tytöille koululiikunnassa. Vapaa-ajalla emme käyttäneet. Lapsillani käytän kypäriä, koska ovat vielä niin pieniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi