Vierailija

minkä maalaisen kanssa olet naimisissa?

• ylös 2
  • alas 1

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Suomalaiset naiset ei kiinnostunut minusta ja espanjalaisen vaimoni löysin työmatkalta.

• ylös 30
  • alas 1
Vierailija

En saanut suomalaista, virolaisen sain...olen tyytyväinen...naurattaa tämä palsta kun naiset puhuu ikuista rakkaudesta kun oikeasti mies ottaa sen jonka saa...ja rakastaa sitä. 

• ylös 30
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ulkomaalainen pokasi minut. Ihan siksi. Monta vuotta kiertelin eri paikoissa ja olin passiivinen ja niin oli ne ihan kivat suomalaiset pojatkin/miehetkin. Ulkomaalainen oli aktiivinen ja halusi minut ja näytti sen.

• ylös 23
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalainen pokasi minut. Ihan siksi. Monta vuotta kiertelin eri paikoissa ja olin passiivinen ja niin oli ne ihan kivat suomalaiset pojatkin/miehetkin. Ulkomaalainen oli aktiivinen ja halusi minut ja näytti sen.

Ja hän on siis slovenialainen.

Vierailija

Nain kauniin ja itsestään huolehtivan venäläisen naisen. Ei suomalaisnaisilla ole mitään mahdollisuuksia jos iskemään tulee virolainen tai venäläinen. Saati avioliittoon, ilmaan muuta virolainen tai venäläinen ennemmin.

• ylös 24
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En saanut suomalaista, virolaisen sain...olen tyytyväinen...naurattaa tämä palsta kun naiset puhuu ikuista rakkaudesta kun oikeasti mies ottaa sen jonka saa...ja rakastaa sitä. 

Näin sinun tapauksessasi. Se ei tarkoita, että se olisi aina niin.

• ylös 17
  • alas 6
Vierailija

Tää nyt on off topic, mutta en käsitä ihmisiä jotka valittaa kun jollain suomalaisella on ulkomaalainen puoliso.

Ei tässä maassa herrajumala ole  lakia, että sun on mentävä naimisiin suomalaisen kanssa tai valittava just suomalainen !

Eli näköjään ylijäämät valittaa .

• ylös 38
  • alas 7
Vierailija

En valinnut ulkomaalaista, valitsin henkilön. Hän vain sattui olemaan ulkomaalainen.

• ylös 48
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten saisin venäläisen miehen?

Mene Lappeenrantaan ja ole näkyvillä.

• ylös 19
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Otin ruotsalaisen naisen vaimokseni, koska olen kyllästynyt suomalaisiin juroihin nirppanokkiin täysin. Miksi tyytyä pelkästään suomalaiseen, kun naisia on PALJON enemmän ympäri muuta maailmaa?

• ylös 17
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Otin ruotsalaisen naisen vaimokseni, koska olen kyllästynyt suomalaisiin juroihin nirppanokkiin täysin. Miksi tyytyä pelkästään suomalaiseen, kun naisia on PALJON enemmän ympäri muuta maailmaa?

Mitenkäs päädyit saamaan ruotsalaisen? Ruotsissa suomalaiset ovat vähän sellaista alempaa kastia, joten ruotsalainen mies nappaa kyllä helposti suomalaisen naisen, mutta miehelle vaikeampaa varmaan ruotsalainen nainen.

• ylös 6
  • alas 18
M51

Viimeisin (mutta ei viimeinen?) suhde oli etäseurustelu venäläisnaisen kanssa useamman vuoden. Suhde päättyi koska olisin joutunut muuttamaan Venäjälle, enkä halunnut tätä tehdä. Suhde sai alkunsa netissä.

Vierailija

Mun mies ei etsinyt puolisoa kansalaisuuden mukaan. Hän etsi sielunkumppania. Satun olemaan ulkomaalaistaustainen.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No onko sulla nyt paljon enemmän naisia, kun otit ruotsalaisen?

Vierailija

Saksalainen mies. Lähdin heti kirjoitusten jälkeen pois Suomesta, koska en kestänyt niitä viinaanmeneviä suomalaismiehiä. Olen kotoisin alkoholistiperheestä ja en uskonut löytäväni Suomesta miestä, jolla olisi samanlaiset elämänarvot, kuin minulla.
Nyt kun harvakseltaan tapaan vanhoja kavereita, niin aika oikeassa olen ollut... Muka sivistyneillä miehilläkin kuuluu tapaan vetää kännit ja "poikien" saunailta-/ mökkiviikonloput ovat jotain tosi vierasta mulle. Ehkä olen itsekin keskieuroopalaistunut viimeisen 15 vuoden aikana, mutta silti.
Onkohan siellä Suomessa raittiita (ei absolutisteja, vaan joille riittää lasi viiniä kuussa) miehiä olemassakaan?

• ylös 5
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saksalainen mies. Lähdin heti kirjoitusten jälkeen pois Suomesta, koska en kestänyt niitä viinaanmeneviä suomalaismiehiä. Olen kotoisin alkoholistiperheestä ja en uskonut löytäväni Suomesta miestä, jolla olisi samanlaiset elämänarvot, kuin minulla.
Nyt kun harvakseltaan tapaan vanhoja kavereita, niin aika oikeassa olen ollut... Muka sivistyneillä miehilläkin kuuluu tapaan vetää kännit ja "poikien" saunailta-/ mökkiviikonloput ovat jotain tosi vierasta mulle. Ehkä olen itsekin keskieuroopalaistunut viimeisen 15 vuoden aikana, mutta silti.
Onkohan siellä Suomessa raittiita (ei absolutisteja, vaan joille riittää lasi viiniä kuussa) miehiä olemassakaan?

Suomalaisten alkoholin käyttö on aika linjassa Euroopan normaalitason kanssa. Nykyään taitaa olla nuorison parissa jopa epämuodikasta.

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs päädyit saamaan ruotsalaisen? Ruotsissa suomalaiset ovat vähän sellaista alempaa kastia, joten ruotsalainen mies nappaa kyllä helposti suomalaisen naisen, mutta miehelle vaikeampaa varmaan ruotsalainen nainen.

Eipä ruotsittareni ajatellut yhtään, että olen "vähän sellaista alempaa kastia", kun tutustuimme toisiimme kunnolla tavattuamme eräillä festareilla Ruotsissa joitain vuosia sitten. Tänäkin päivänä olen parasta, mitä hänelle on elämänsä aikana tapahtunut :).

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.