Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi valitsit ulkomaalaisen puolison suomalaisen sijaan?

Vierailija
12.06.2016 |

minkä maalaisen kanssa olet naimisissa?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minkä maalaisen kanssa olet naimisissa?

Otin ruotsalaisen naisen vaimokseni, koska olen kyllästynyt suomalaisiin juroihin nirppanokkiin täysin. Miksi tyytyä pelkästään suomalaiseen, kun naisia on PALJON enemmän ympäri muuta maailmaa?

Mitenkäs päädyit saamaan ruotsalaisen? Ruotsissa suomalaiset ovat vähän sellaista alempaa kastia, joten ruotsalainen mies nappaa kyllä helposti suomalaisen naisen, mutta miehelle vaikeampaa varmaan ruotsalainen nainen.

Eipä ruotsittareni ajatellut yhtään, että olen "vähän sellaista alempaa kastia", kun tutustuimme toisiimme kunnolla tavattuamme eräillä festareilla Ruotsissa joitain vuosia sitten. Tänäkin päivänä olen parasta, mitä hänelle on elämänsä aikana tapahtunut :).

Kuulostaa hyvältä. Lähtisikö itsekin Ruotsiin naisenmetsästysreissulle? Osasitko puhua ruotsia, vai sujuiko hommat kivasti englanniksi? 

Vierailija
22/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten alkoholin käyttö on aika linjassa Euroopan normaalitason kanssa. Nykyään taitaa olla nuorison parissa jopa epämuodikasta.

Niin, mutta se tapa nauttia on vaan useimmilla miehillä jotenkin venäläinen, tyyliin vähän ja siististi otettuna alkoholi on kai hukkaan heitettyä rahaa. Ärsyttää se humalahakuisuus. Toisaalta, jos käyttö olisi "normaalitasoa", niin tuskin maa tarvitsisi Alkoa holhoamaan kansalaisia...vaan alkoholit saisi samalla supermarketreissulla ostettua edullisesti, kun kiertää kärryjen kanssa juusto-osaston ohi.

Sehän on hyvä uutinen, jos nuorison käsitykset ovat muuttumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ainoa joka on ollut sinnikäs ja omatoiminen. 

Minua ei naiset niin kauheasti kiinnosta, että jaksaisin itse juosta heidän perässään. 

Virolainen on. 

Vierailija
24/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksalainen mies. Lähdin heti kirjoitusten jälkeen pois Suomesta, koska en kestänyt niitä viinaanmeneviä suomalaismiehiä. Olen kotoisin alkoholistiperheestä ja en uskonut löytäväni Suomesta miestä, jolla olisi samanlaiset elämänarvot, kuin minulla.

Nyt kun harvakseltaan tapaan vanhoja kavereita, niin aika oikeassa olen ollut... Muka sivistyneillä miehilläkin kuuluu tapaan vetää kännit ja "poikien" saunailta-/ mökkiviikonloput ovat jotain tosi vierasta mulle. Ehkä olen itsekin keskieuroopalaistunut viimeisen 15 vuoden aikana, mutta silti.

Onkohan siellä Suomessa raittiita (ei absolutisteja, vaan joille riittää lasi viiniä kuussa) miehiä olemassakaan?

Suomalaisten alkoholin käyttö on aika linjassa Euroopan normaalitason kanssa. Nykyään taitaa olla nuorison parissa jopa epämuodikasta.

Juuh, ja tilalle tullut muut päihteet, etten sitten tiedä kumpi parempi :D

Vierailija
25/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nain kauniin ja itsestään huolehtivan venäläisen naisen. Ei suomalaisnaisilla ole mitään mahdollisuuksia jos iskemään tulee virolainen tai venäläinen. Saati avioliittoon, ilmaan muuta virolainen tai venäläinen ennemmin.

No eipä ne kaikki suomalainen mies - venäläinen liitot mitään kovin onnellisia ole. Kyllä monissa tuollaisissa pareissa nainen on vaatinut, että mies maksaa aivan kaiken. Miehen pitää antaa naiselle rahaa, ostaa naiselle aivan kaikkea. Jotkut ovat pyytäneet jopa uutta autoa, ja vielä länsimaalaista sellaista, koska venäläinen Lada ei ole kuulemma tarpeeksi hieno. Ja siitä niiden naisten "kiltteydestäkin" olen vähän eri mieltä, sillä melkoista raivoamista ja kiroilemista tulee heidän suustaan kotioloissa kotona, jos ei mies suostukkaan maksamaan kaikkea. Ja sitten kun miehellä on rahat loppu, voivatkin hyvällä syyllä vaihtaa miestä.

Mutta onnea valitsemallesi tielle. :D

Vierailija
26/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on amerikkalainen.

Vierailija
27/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on nainen, ei kanasalaisuudella ole väliä.

Vierailija
28/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olosuhteet siihen vaikuttivat. Olen työni takia asunut jo kymmenisen vuotta Madridissa, joten suurin osa naisista joita olen sinä aikana tavannut ovat olleet espanjalaisia. Yhdestä heistä tuli sitten elämänkumppanini.

Vierailija
29/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin vietnamilaisen tytön opinahjossani. Opetin hänelle vapaa-ajalla suomea (opiskelee englanniksi) ja siitä pikkuhiljaa ihastuimme toisiimme. Kummatkin siis opiskelijoita ja minä muutaman vuoden vanhempi. Minuun iski se pirteys ja tosiaan korkea moraali. Ei ollut mitään seksisuhteiden kulttuuria tai kavereiden kanssa paneskelua, toisin sanoen korkea moraali. Suomalaiset naisopiskleijat kännäsivät pitkin viikkoa ja naivat ympäriinsä.

Vierailija
30/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksalainen mies. Lähdin heti kirjoitusten jälkeen pois Suomesta, koska en kestänyt niitä viinaanmeneviä suomalaismiehiä. Olen kotoisin alkoholistiperheestä ja en uskonut löytäväni Suomesta miestä, jolla olisi samanlaiset elämänarvot, kuin minulla.

Nyt kun harvakseltaan tapaan vanhoja kavereita, niin aika oikeassa olen ollut... Muka sivistyneillä miehilläkin kuuluu tapaan vetää kännit ja "poikien" saunailta-/ mökkiviikonloput ovat jotain tosi vierasta mulle. Ehkä olen itsekin keskieuroopalaistunut viimeisen 15 vuoden aikana, mutta silti.

Onkohan siellä Suomessa raittiita (ei absolutisteja, vaan joille riittää lasi viiniä kuussa) miehiä olemassakaan?

Oletko homomies? Tämä on ketju miehille, miksi valitsi ulkomaalaisen naisen.

Vierailija
31/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta se tapa nauttia on vaan useimmilla miehillä jotenkin venäläinen, tyyliin vähän ja siististi otettuna alkoholi on kai hukkaan heitettyä rahaa. Ärsyttää se humalahakuisuus. Toisaalta, jos käyttö olisi "normaalitasoa", niin tuskin maa tarvitsisi Alkoa holhoamaan kansalaisia...vaan alkoholit saisi samalla supermarketreissulla ostettua edullisesti, kun kiertää kärryjen kanssa juusto-osaston ohi.

Sehän on hyvä uutinen, jos nuorison käsitykset ovat muuttumassa.

No jaa. Nykyäänhän esimerkiksi pienpanimo-oluet ja viskit ovat kovassa nosteessa ja nuo eivät ole mitään kännihakuisten juttuja.

Vierailija
32/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kellekään ole kansalaisuus  se tärkein kriteeri....?   Miksi valitsit juuri hänet kenet valitsit, pitäisi ennemmin kysyä. Miksi valitsit Antin Mikon sijaan?

Vierailija
33/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin vietnamilaisen tytön opinahjossani. Opetin hänelle vapaa-ajalla suomea (opiskelee englanniksi) ja siitä pikkuhiljaa ihastuimme toisiimme. Kummatkin siis opiskelijoita ja minä muutaman vuoden vanhempi. Minuun iski se pirteys ja tosiaan korkea moraali. Ei ollut mitään seksisuhteiden kulttuuria tai kavereiden kanssa paneskelua, toisin sanoen korkea moraali. Suomalaiset naisopiskleijat kännäsivät pitkin viikkoa ja naivat ympäriinsä.

Yliopistoissa ja korkeakouluissa on kyllä aika paljon aasialaisia opiskelijoita, mutta monet heistä ovat kiinalaisia ja ainakin kiinalaisten opiskelijanaisten ja suomalaisten opiskelijamiesten pariutuminen on hyvin harvinaista. Ainakin ne kiinalaiset naisopiskelijat haluavat pääsääntöisesti vain omasta maastaan olevan miehen. Jos ajatellaan vaikka Kiinaa heidän osaltaan, niin siellä asenteet ja ilmapiiri on paljon konservatiivisempi kuin Suomessa. Länsimaalainen kumppani ei siihen yleensä kuulu. Lisäksi siellä odotetaan opintojen jälkeen kovasti jo perheenperustamista ja muuta vastaavaa, että ei ole ihan yhtä "rentoa" ja vapaata elämää kuin Suomessa.

Vierailija
34/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Oletko homomies? Tämä on ketju miehille, miksi valitsi ulkomaalaisen naisen.[/quote]

Otsikossa luki kyllä puoliso, eikä nainen... Ei ollut mainintaa, että koskee vaan heteromiehiä.

Vierailija
35/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole hirveästi tasokkaita transsukupuolisia naisia. Jäljelle jäi vaihtoehdoiksi etsiä lähinnä Etelä-Amerikasta ja Aasiasta. Lopulta tapasin nykyisen Filippiiniläisen transjumalattareni lomareissulla. m38

Vierailija
36/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea keksiä satunnaiskäytössä pahempaa päihdettä kuin alkoholi. Itsellä Laosilainen nainen ja juuri suomalaisten naisten ryyppäys häiritsi itseäkin. Laadukkaita ja raittiitakin naisia onneksi vielä Suomesta löytyy. Pisteet heille!

Vierailija
37/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaisen kanssa kihloissa. En koskaan saanut suomalaista naista enkä kyllä enää vaihtaisikaan

Vierailija
38/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea keksiä satunnaiskäytössä pahempaa päihdettä kuin alkoholi. Itsellä Laosilainen nainen ja juuri suomalaisten naisten ryyppäys häiritsi itseäkin. Laadukkaita ja raittiitakin naisia onneksi vielä Suomesta löytyy. Pisteet heille!

Satunnaiskäytössä kaikki on ihan ok. MDMA:sta tulee tosin ihan hirveät laskut, olen kuullut. Toistuvassa käytössä alkoholi taitaa olla pahimpien joukossa.

Vierailija
39/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaista naista pidetään euroopan helpoimpana kolona työntyä, ehkä jopa koko maailman. Tutkimukset vahvistavat tämän sekä keskusteluni paikallisten kanssa ympäri maapalloa. Gigoloiden kesken suomalaisen norpan kaadosta saa vähiten pisteitä. Että sellasta...

Vierailija
40/49 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole hirveästi tasokkaita transsukupuolisia naisia. Jäljelle jäi vaihtoehdoiksi etsiä lähinnä Etelä-Amerikasta ja Aasiasta. Lopulta tapasin nykyisen Filippiiniläisen transjumalattareni lomareissulla. m38

Kerro lisää. Kerro miten tapasitte, teidän arjesta ja seksistä.