Mies, miksi valitsit ulkomaalaisen puolison suomalaisen sijaan?
minkä maalaisen kanssa olet naimisissa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Saksalainen mies. Lähdin heti kirjoitusten jälkeen pois Suomesta, koska en kestänyt niitä viinaanmeneviä suomalaismiehiä. Olen kotoisin alkoholistiperheestä ja en uskonut löytäväni Suomesta miestä, jolla olisi samanlaiset elämänarvot, kuin minulla.
Nyt kun harvakseltaan tapaan vanhoja kavereita, niin aika oikeassa olen ollut... Muka sivistyneillä miehilläkin kuuluu tapaan vetää kännit ja "poikien" saunailta-/ mökkiviikonloput ovat jotain tosi vierasta mulle. Ehkä olen itsekin keskieuroopalaistunut viimeisen 15 vuoden aikana, mutta silti.
Onkohan siellä Suomessa raittiita (ei absolutisteja, vaan joille riittää lasi viiniä kuussa) miehiä olemassakaan?
Oletko homomies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin vietnamilaisen tytön opinahjossani. Opetin hänelle vapaa-ajalla suomea (opiskelee englanniksi) ja siitä pikkuhiljaa ihastuimme toisiimme. Kummatkin siis opiskelijoita ja minä muutaman vuoden vanhempi. Minuun iski se pirteys ja tosiaan korkea moraali. Ei ollut mitään seksisuhteiden kulttuuria tai kavereiden kanssa paneskelua, toisin sanoen korkea moraali. Suomalaiset naisopiskleijat kännäsivät pitkin viikkoa ja naivat ympäriinsä.
Suomalaista naista pidetään euroopan helpoimpana kolona työntyä, ehkä jopa koko maailman. Tutkimukset vahvistavat tämän sekä keskusteluni paikallisten kanssa ympäri maapalloa. Gigoloiden kesken suomalaisen norpan kaadosta saa vähiten pisteitä. Että sellasta...
Se on vähän sama kuin joku uuno toisi metsästysseuran vuosikisojen pisteiden laskuun citykanin.
Ei helvetti!!! :D :D Kiitos päivän nauruista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin vietnamilaisen tytön opinahjossani. Opetin hänelle vapaa-ajalla suomea (opiskelee englanniksi) ja siitä pikkuhiljaa ihastuimme toisiimme. Kummatkin siis opiskelijoita ja minä muutaman vuoden vanhempi. Minuun iski se pirteys ja tosiaan korkea moraali. Ei ollut mitään seksisuhteiden kulttuuria tai kavereiden kanssa paneskelua, toisin sanoen korkea moraali. Suomalaiset naisopiskleijat kännäsivät pitkin viikkoa ja naivat ympäriinsä.
Suomalaista naista pidetään euroopan helpoimpana kolona työntyä, ehkä jopa koko maailman. Tutkimukset vahvistavat tämän sekä keskusteluni paikallisten kanssa ympäri maapalloa. Gigoloiden kesken suomalaisen norpan kaadosta saa vähiten pisteitä. Että sellasta...
Minun kokemukseni ovat ihan erilaisia. Suomalaisnaiset nimenomaan ovat sellaisia itseään täynnä olevia nyhveröitä jotka oikeasti kuvittelevat olevansa jotakin "hyviä naisia" kun eivät harrasta seksiä. Eteläeurooppalaisten kanssa voi aina rakastaa tunteella eikä miettiä sitä minkälaista parisuhdepeliä tuokin nainen nyt yrittää pelata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole hirveästi tasokkaita transsukupuolisia naisia. Jäljelle jäi vaihtoehdoiksi etsiä lähinnä Etelä-Amerikasta ja Aasiasta. Lopulta tapasin nykyisen Filippiiniläisen transjumalattareni lomareissulla. m38
Kerro lisää. Kerro miten tapasitte, teidän arjesta ja seksistä.
Oltiin aluksi yhteydessä transsukupuolisten ja transfetisistien seuranhakupalstan välityksellä. Sovittiin tapaaminen kun satuin työmatkalle hänen kotikaupunkiinsa ja vietimme aikaa yhdessä. Aika perusarkea nykyisin. Kotimaassaan olen hyvissä väleissä perheensä ja ystäviensä kanssa. Suomessa ketään ei tiedä, että hän on syntynyt cis-miehenä. Tähän vaikuttaa varhain aloitetut hormonihoidot ja silikonirinnat. Vilkas seksielämä. Sukupuolenkorjausleikkausta ei ole tehty, joten välillä innostun imemään kaluaan ja haluan tulla myös sillon tällöin pannuksi. Muuten siis ihan kaikkea "perusseksiä", paitsi emätinyhdyntää ei tietystikään. :)
En valinnut. Rakastuin japanilaiseen. En kansallisuuden tai muun takia, vaan meillä synkkasi heti hyvin.
Kuvitteleeko joku oikeasti, että ulkomaalainen puoliso on valinnan tulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole hirveästi tasokkaita transsukupuolisia naisia. Jäljelle jäi vaihtoehdoiksi etsiä lähinnä Etelä-Amerikasta ja Aasiasta. Lopulta tapasin nykyisen Filippiiniläisen transjumalattareni lomareissulla. m38
Oltiin aluksi yhteydessä transsukupuolisten ja transfetisistien seuranhakupalstan välityksellä. Sovittiin tapaaminen kun satuin työmatkalle hänen kotikaupunkiinsa ja vietimme aikaa yhdessä. Aika perusarkea nykyisin. Kotimaassaan olen hyvissä väleissä perheensä ja ystäviensä kanssa. Suomessa ketään ei tiedä, että hän on syntynyt cis-miehenä. Tähän vaikuttaa varhain aloitetut hormonihoidot ja silikonirinnat. Vilkas seksielämä. Sukupuolenkorjausleikkausta ei ole tehty, joten välillä innostun imemään kaluaan ja haluan tulla myös sillon tällöin pannuksi. Muuten siis ihan kaikkea "perusseksiä", paitsi emätinyhdyntää ei tietystikään. :)
Miten hän eroaa seurustelusta naisen kanssa? Haluaako hän miellyttää enemmän? Antaa enemmän nautintoa? Tykkääkö laittaa ruokaa? Millainen hän on kumppanina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän eroaa seurustelusta naisen kanssa? Haluaako hän miellyttää enemmän? Antaa enemmän nautintoa? Tykkääkö laittaa ruokaa? Millainen hän on kumppanina?
Ei juurikaan eroa. Ja on tällä hetkellä käytännössä hormonitoimintaa myöten nainen. Kertonut itse hämmästyneensä miten paljon hormonihoidot ovat vaikuttaneet mielialoihin ja aivotoimintaan ylipäänsä. Cis-naisesta eroaa joiltain pieniltä osin. Tietyissä asioissa korostaa naisellisuutta äärimmäisyyksiin ns. ylifeminiinisyyteen asti. Toisaalta en tiedä mikä osa on kasvatuksen ja kulttuurinsa tarjoaman naiseudenkuvan tulosta ja mikä sukupuoli-identiteettinsä, tai hänen yksilöllinen ominaisuutensa. Tietyllä tavalla on "enemmän" nainen, koska suurimman osan elämästään on pyrkinyt kohti naiseutta, eikä ole "vain" syntynyt naiseksi. Pitää itse todella paljon seksistä ja sen tuomasta nautinnosta, vaikka on kertonut että seksivietti oli voimakkaampi ennen hormoneja. Tietää tietysti paljon miesten seksuaalisuudesta ja tarpeista, sekä ottaa tämän huomioon parisuhteessaan. Tykkää laittaa ruokaa. Kotityöt jaamme. Ihanteellinen kumppani minulle. :)
Olen seurustellut virolaisen ja amerikkalaisen naisen kanssa ja molemmat naiset olivat kaikin puolin parempia kumppaneita kuin suomalaisnaiset. He osoittivat rakkauttaan, tekivät aloitteita eri asioihin eivätkä vain marisseet ja valittaneet koko ajan. Kun pääsee tutustumaan laadukkaaseen naiseen, ei suomalainen "nainen" tule edes mieleen enää.
Se on vähän sama kuin joku uuno toisi metsästysseuran vuosikisojen pisteiden laskuun citykanin.