Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuri 14v. täyttänyt poikani on 188cm pitkä, ihan järkyttävän pitkä siis.

Vierailija
12.06.2016 |

Paljokohan se voi tuosta vielä kasvaa? Itse olen 170cm ja mies 183cm, eikä suvuissa muutenkaan ole mitään erityisen pitkää porukkaa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä poika täytti juuri 14v ja 149cm että niin ne ovat lapset eripituisia

Ai poika täytti teillä 14 v. No parempi teillä kuin vaikka yksin jossain pusikossa.

Vierailija
22/44 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et poikasi kuullen kommentoi hänen olevan "järkyttävän" pitkä.

Olet oikeassa, huomasin itsekin, että otsikon sanavalinta meni pieleen.

😃ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 9-vuotiaana 152cm ja nyt vanhoilla päivillä 177 ja nainen. Olen aina pitänyt pituudestani. On komea pituus nuorella miehellä, mutta ei mitään hävettävää.

Ööööö.... Jospa kirjoittaisit suomea niin ehkä joku ymmärtäisikin jotain. "nyt vanhoilla päivillä 177 ja nainen." "On komea pituus nuorella miehellä." Ei niin mitään tolkkua.

Jessus...

Vierailija
24/44 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No.. on kyllä ikäluokassaan aivan poikkeuksellisen pitkä. 

Oletteko lääkärin kanssa jutelleet? Kyllä miehelläkin sellainen kahden metrin pituus on liikaa ja elämää haittaava tekijä. 

Meillä on aikuinen poika ja pituus 204 cm. Sitä päivittelyä ja "ihastelua" on nyt kuultu kymmenen vuotta ja kyseessä on miltei vamma. 

Itse olen 178 cm. ja mies 195 cm. Geenit sitten oikein ottivat puhtia. 

Sellaista meilläkin, ihmiset, tutut ja "tuntemattomatkin" huomauttavat pituudesta aina kun näkevät pojan.  Poika itse ei tunnu kärsivän asiasta toistaiseksi, mutta kumarassa kulkee niin kuin monet pitkät ihmiset. 

ap

Miksi kulkee kumarassa? Hoitakaa ryhti kuntoon! Itse olen 183 cm nainen ja ihan selkä suorana kuljen ihmisten ilmoilla enkä häpeile pituuttani, miksi pitäisi. Pitkällä miehellä ei ole pituudessa mitään hävettävää eikä 188 cm ole edes mikään omituisen pitkä nykyään. Minulla on muutama kaksimetristä miespuolista kaveria, komeitakin ovat ja keräävät kyllä katseita :). Laittakaa poika vaikka urheilemaan! Veljeni on myös pitkä, 195 cm, eikä tietääkseni koskaan ole huomauteltu pituudesta, ihailtu kyllä. Missä oikein asutte jos tuo pituus on tuntemattomillekin ihmettelemisen aihe?

No tässä meidän tapauksessa ihailu=huomauttelu, eli ulkonäön kommentointia vaikkakin ehkä positiiviseen sävyyn. Eikä tässä mitään hävettävää lienekään ja tosiaan 188cm ei ole vielä mikään erikoisuus, mutta mietinkin, että voikohan poika vielä paljon kasvaa. Kyllähän yli kaksimetriä on käytännössä jo vähän hankala pituus, vaikka "komea" olisikin.

Vierailija
25/44 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko lääkärin kanssa jutelleet? Kyllä miehelläkin sellainen kahden metrin pituus on liikaa ja elämää haittaava tekijä. 

Meillä on aikuinen poika ja pituus 204 cm. Sitä päivittelyä ja "ihastelua" on nyt kuultu kymmenen vuotta ja kyseessä on miltei vamma. 

Sellaista meilläkin, ihmiset, tutut ja "tuntemattomatkin" huomauttavat pituudesta aina kun näkevät pojan.  Poika itse ei tunnu kärsivän asiasta toistaiseksi, mutta kumarassa kulkee niin kuin monet pitkät ihmiset. 

ap

Miksi kulkee kumarassa? Hoitakaa ryhti kuntoon! Itse olen 183 cm nainen ja ihan selkä suorana kuljen ihmisten ilmoilla enkä häpeile pituuttani, miksi pitäisi. Pitkällä miehellä ei ole pituudessa mitään hävettävää eikä 188 cm ole edes mikään omituisen pitkä nykyään. Minulla on muutama kaksimetristä miespuolista kaveria, komeitakin ovat ja keräävät kyllä katseita :). Laittakaa poika vaikka urheilemaan! Veljeni on myös pitkä, 195 cm, eikä tietääkseni koskaan ole huomauteltu pituudesta, ihailtu kyllä. Missä oikein asutte jos tuo pituus on tuntemattomillekin ihmettelemisen aihe?

En usko että kukaan oikeasti on kumarassa sen takia että häpeisi pituutta. Olisi kiva kyllä saada tuo ryhti kuntoon mutta se on helpommin sanottu kuin tehty. t. pitkähkö mies.

Vierailija
26/44 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko komea poika? Kunnon lihaskuntotreenit aluille niin pimppiä satelee ovista ja ikkunoista. Supliikki kuntoon ja poika on tuleva menestyjä. Näillä asioilla on oikeasti merkitystä. Kääpiömiehet kadehtii.

Vierailija
27/44 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poika 12 vuotta,170 cm.Minä olen 175,isänsä 178 cm.Kasvuennusteet vaihdelleet 183-190 cm välillä.Poika harrastaa koripalloa,jossa muitakin pitkiä poikia.

Vierailija
28/44 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAISTAKAA!!!!!!

Vierailija
29/44 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on outo.

Vierailija
30/44 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo vielä kasvaa. Poika oli riparilla 175 ja nyt aikuisena 192.

Eli hyvinkin 15 senttiä voi vielä tulla.

Vierailija
31/44 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suvussa 17-vuotias, yli 2 m koripalloilija. Pojan kapea kroppa vielä, kaveri on vielä laiha kuin lipputanko. Tytöt eivät enää tykkää noin pitkistä ja elämä vaikuttaa muutenkin tosi hankalalta. Oviaukot, sängyt, autot, pöydät, kaikki liian pieniä ja äitinsä aivan hajalla erikoismittaisten vaatteiden kanssa.

Vierailija
32/44 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä että on pitkä? Onpa hirveää nyt taas.

Vierailija
33/44 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette juorua lapsistanne nettiin! Lapsen pituuskasvusta voi kysyä lääkäriltä.

Vierailija
34/44 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se helpottaa oloa, kun saa pilluihin dippailla moloa!

t. poika 14 v 188 cm

Vierailija
35/44 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko komea poika? Kunnon lihaskuntotreenit aluille niin pimppiä satelee ovista ja ikkunoista. Supliikki kuntoon ja poika on tuleva menestyjä. Näillä asioilla on oikeasti merkitystä. Kääpiömiehet kadehtii.

On komia poika,. Munakarvat on yhtä tuuheat, kuin Juha Miedon parta.

ap

Vierailija
36/44 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani oli syntyessään 53 cm pitkä. Neuvolassa ennustettiin että kasvaa ainakin 186 senttiseksi.

Aina oli pitempi muita, hoikka komea poika. !4-vuotiaana huiteli jo noita ennustettuja lukuja, ja 188 on nyt sittten lopputulos. Enää ei kasva kun on aikuinen.

Minä 168 cm ja isänsä 183.  

Vierailija
37/44 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kumarassa kulkeminen ei johdu pituudesta sen vain huomaa helpommin pitkällä. Lihasten kunnosta huolta pitämällä voi vaikuttaa paljon siihen kuinka kumarassa kävelee neljäkymppisenä. 

Vierailija
38/44 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vuonna 2024 joku jaksaa ihmetellä ihmisen ulkomuotoa. Ikään kuin se olisi jollain tapaa olennainen asia.

Vierailija
39/44 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on suvussa 17-vuotias, yli 2 m koripalloilija. Pojan kapea kroppa vielä, kaveri on vielä laiha kuin lipputanko. Tytöt eivät enää tykkää noin pitkistä ja elämä vaikuttaa muutenkin tosi hankalalta. Oviaukot, sängyt, autot, pöydät, kaikki liian pieniä ja äitinsä aivan hajalla erikoismittaisten vaatteiden kanssa.

Meidän poika on 198 cm. On jo aikamies ja hyvä runko, leveät hartijat ja sopusuhtainen. Nauttii selvästi pituudestaan ja muutenkin hyvästä ulkonäöstä. Mihin meneekin niin taatusti huomataan. Vaatteet tilaa ulkomailta, peruskaupoista ei saa. Ei se niin kamalaa ole, kun ottaa ilon irti siitä, että on huomiotaherättävä.

Vierailija
40/44 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa tunkea toksista mieskuvaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi