Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö yhtään pienituloista kokoomuslaista?

Vierailija
12.06.2016 |

Minä en. Kun katsoo kokkareiden patsastelua ja pyörimistä kokouksissaan, tulee olo, että nuo elää täysin eri elämää ja eri planeetalla kuin sadattuhannet suomalaiset elävät tänään. Heillä on pedattu virat ja työt puolueen toimesta ja elävät harhaisessa kuplassa, jossa viini virtaa ja kaikki on ihqua. Kellään ei ole puutetta ja ahdistusta toimeentulosta. Miten tuollaiset ihmiset valitaan päättämään kaikkien kansalaisten asioista? Eihän niillä ole mitään käsitystä, miten tiukoilla jotkut ovat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen.

Vierailija
2/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, olen työtön ja toivon heidän politiikkansa tuovan töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, olen työtön ja toivon heidän politiikkansa tuovan töitä.[/quote

Toivot turhaan. Kapitalismin tarkoitus ei ole luoda työpaikkoja vaan voittoa osakkeenomistajille. Ylenmääräinen tarjonta työvoimasta eli työttömyys pitää palkat alhaisina samoin verotulot laskevat, joten julkinen sektori voidaan ajaa pikkuhiljaa alas. ap

Vierailija
4/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus haluaa Suomeen ilmaistöitä ja palkat alas. En tajua, jos joku pienituloinen todellakin äänestää puoluetta, joka ajaa lähinnä varakkaiden ja hyväosaisten etuja...

Vierailija
5/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus ei todellakaan aja varakkaiden asioita, eikä hyväosaisten. Onhan tämä kulunut hallituskausi aika loistava esimerkki siitä. Verot ylos , koulutus ja terveydenhuolto alas. Sektorit joilla (opettajat, professorit, lääkärit, tutkijat) periaatteessa on kokomuuksen kannattajia. Huonosti menee.

Orpo yrittää mennä demareiden tontille kalastelemaan puolueelle ääniä. Tyypissä vain ei ole potkua eikä karismaa, joten piipityksensä tuskin duunareita puhuttelee.

Vierailija
6/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisia pakostakin on, kun ottaa huomioon kokoomuksen äänimäärät. Tyhmiä ihmisiä.

Vierailija
7/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus ei todellakaan aja varakkaiden asioita, eikä hyväosaisten. Onhan tämä kulunut hallituskausi aika loistava esimerkki siitä. Verot ylos , koulutus ja terveydenhuolto alas. Sektorit joilla (opettajat, professorit, lääkärit, tutkijat) periaatteessa on kokomuuksen kannattajia. Huonosti menee.

Orpo yrittää mennä demareiden tontille kalastelemaan puolueelle ääniä. Tyypissä vain ei ole potkua eikä karismaa, joten piipityksensä tuskin duunareita puhuttelee.

Kuten sanottua, tuohan on loogista eli julkista sektoria alas ja yksityistetään mahd.paljon. Ei siinä työntekijöitä ajatella pätkääkään. Kuitenkin verotuloja kuitenkin tulee edelleen mutta mihin ne menee?!? Ne menee entistä,enemmän työttömien ja eläkeläisten rahoittamiseen eli ihmisten pitämisenä passiivisena! Järjetöntä se on mutta ei ne törpöt tajua sahaavansa oksaa koko Suomen kansantalouden alta! Kaikin tavoin on edullisempaa pitää kaikentuloiset ihmiset töissä.