Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko abortti pikkujuttu?

Vierailija
12.06.2016 |

Pilleri naamaan, sikiö vessanpönttöön, pöntön veto ja se oli siinä?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo juttu -kortti

Kun joku valittaa siitä, miten vaikeaa jokin on, kerro miten helposti asia oikeasti hoituu. "Pyykinpesu vaatii vain napinpainalluksen!"

Vierailija
82/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo juttu -kortti

Kun joku valittaa siitä, miten vaikeaa jokin on, kerro miten helposti asia oikeasti hoituu. "Pyykinpesu vaatii vain napinpainalluksen!"

Väärä keskustelu, sori! :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan mitään tunnontuskia abortista tullut. Olen aikuinen, melkein 40- vuotias, ehkäisypillerit pettivät ja lapsi ei todellakaan kuulunut suunnitelmiin. Muut lapset jo melkein aikuisia, ei todellakaan olisi enää ollut voimaa aloittaa vauvarumbaa uudelleen. Olen osuuteni jo tehnyt.

Jokainen itse tietää, mikä on parhain vaihtoehto, turha kenenkään tulla syyllistämään tai haukkumaan.

Vierailija
84/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ainakaan mitään tunnontuskia abortista tullut. Olen aikuinen, melkein 40- vuotias, ehkäisypillerit pettivät ja lapsi ei todellakaan kuulunut suunnitelmiin. Muut lapset jo melkein aikuisia, ei todellakaan olisi enää ollut voimaa aloittaa vauvarumbaa uudelleen. Olen osuuteni jo tehnyt.

Jokainen itse tietää, mikä on parhain vaihtoehto, turha kenenkään tulla syyllistämään tai haukkumaan.

"Mutta olisithan voinut antaa lapsen adoptioon!", vinkaisi pikkuruinen Prolife ja katosi vikkelästi pöydän alle, kuten näillä pörröisillä otuksilla on tapana tehdä, ettei heidän tarvitsisi selittää sanojaan. Siellä se sitten kyhjötti pöydän alla, silmät kiinni ja kädet korvilla, hokien outoa mantraansa "SikiöonikiöSikiöonikiö...".

Vierailija
85/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta olisithan voinut antaa lapsen adoptioon!", vinkaisi pikkuruinen Prolife ja katosi vikkelästi pöydän alle, kuten näillä pörröisillä otuksilla on tapana tehdä, ettei heidän tarvitsisi selittää sanojaan. Siellä se sitten kyhjötti pöydän alla, silmät kiinni ja kädet korvilla, hokien outoa mantraansa "SikiöonikiöSikiöonikiö...".[/quote]

Hah :D Luulen, että kun ensin kannat lasta 9 kuukautta ja sen jälkeen annat sen pois, aiheuttaisi enemmän traumoja kuin raskauden keskeytys, joka oli loppujen lopuksi pikkujuttu ;)

Vierailija
86/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt osani ja ottanut pienen ihanan vauvan, jota ei abortoitu. Kamala ajatus, että ihanan ihmisen elämä olisi päätetty ennen syntymää. Lasta toivovia on jonossa paljon ja lisää tulee koko ajan.

Vierailija
87/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten toimitaan oikeasti tilanteessa, jossa ei-toivottu lapsi annettaisiin adoptioon, jos synnytys pelottaa/on kynnyskysymys? Saako suomessa mahdollisimman aikaisilla viikoilla sektiota ja lääkkeet maidon nousemisen estämiseen? Vai pakotetaanko kantamaan loppuun saakka ja synnyttämään alakautta mahdollisuuksien mukaan ja yritetäänkö saada imettämään?

Vierailija
88/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten toimitaan oikeasti tilanteessa, jossa ei-toivottu lapsi annettaisiin adoptioon, jos synnytys pelottaa/on kynnyskysymys? Saako suomessa mahdollisimman aikaisilla viikoilla sektiota ja lääkkeet maidon nousemisen estämiseen? Vai pakotetaanko kantamaan loppuun saakka ja synnyttämään alakautta mahdollisuuksien mukaan ja yritetäänkö saada imettämään?

Ei lasta tietenkään ennen aikojaan revitä ulos. Ei tarvitse imettää eikä edes nähdä lasta. Synnytystapa suunnitellaan kuten muutenkin. Maidontulo lopetetaan lääkkeellä.

Vierailija
89/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt osani ja ottanut pienen ihanan vauvan, jota ei abortoitu. Kamala ajatus, että ihanan ihmisen elämä olisi päätetty ennen syntymää. Lasta toivovia on jonossa paljon ja lisää tulee koko ajan.

Mikähän tässä nyt sai peukut alaspäin? Joku kysyi, että mitä itse teet ja oletko valmis adoptoimaan. Vastasin siihen. Myös vuosia lasta odottavien puolesta.

Vierailija
90/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lasta tietenkään ennen aikojaan revitä ulos. Ei tarvitse imettää eikä edes nähdä lasta. Synnytystapa suunnitellaan kuten muutenkin. Maidontulo lopetetaan lääkkeellä.

No sitten en ihmettele miksei tuo vaihtoehto houkuta. Se olisi jotenkuten ehkä mahdollinen vaihtoehto omalla kohdalla, jos aivan täysiaikaiseksi ei olisi pakko kantaa ja sektion saisi satavarmasti, koska kuolisin ennemmin kuin synnyttäisin tai kestäisin valtavaa raskausmahaa yhtään kauempaa kuin olisi pakko. No, onneksi kai sitten edes vähän tullaan vastaan...