Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko abortti pikkujuttu?

Vierailija
12.06.2016 |

Pilleri naamaan, sikiö vessanpönttöön, pöntön veto ja se oli siinä?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti ei ollut mikään pikkujuttu minulle, vaikka henkisesti helpotus olikin.

Abortti pillereillä oli lähes yhtä kivulias kuin synnytys, meinasi taju lähteä niistä kivuista.

Jälkivuoto kesti 4kk.

Vierailija
2/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli helppo. Kaikki tuli ulos täysin ilman kipuja jo sen ensimmäisen valmistelevan pillerin jälkeen. Otin tietty vielä sen toisenkin pillerin kun en voinut olla täysin varma että siinä oli kaikki. Siitä toisesta tuli pieniä supistuksia ehkä puolen tunnin ajan ja siinä se, oli siis tullut kaikki ulos jo sen ekan pillerin jälkeen, niinkin käy joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysisesti ei ollut mikään pikkujuttu minulle, vaikka henkisesti helpotus olikin.

Abortti pillereillä oli lähes yhtä kivulias kuin synnytys, meinasi taju lähteä niistä kivuista.

Jälkivuoto kesti 4kk.

Eikö olisi ollut helpompaa yksinkertaisesti vain synnyttää se oma lapsesi?

Vierailija
4/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti se on pikkujuttu. Eihän siinä tapeta muuta kuin syntymätön ihminen.

Vierailija
5/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä abortti on sen verran kivuton, että ihan perus särkylääkkeillä pärjää oikein hyvin, sellaisia menkkakipuja. Poikkeuksia toki on.

Vierailija
6/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen tekeminen ole mikään pikku juttu, koska lain mukaan siihen tarvitaan riittävän painavat perusteet.

Ikävä kyllä, jotkut valehtelevat ja pitävät aborttia ehkäisykeinona.

Vierailija
7/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti se on pikkujuttu. Eihän siinä tapeta muuta kuin syntymätön ihminen.

Mitäs pikkujutuista. Jos tuleva äiti haluaa tappaa oman lapsensa, niin eihän siinä mitään.

Vierailija
8/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkivuoto kesti 4kk.

No ei todellakaan, olisin mielummin hypännyt sillalta alas kuin kantanut sitä loista sisälläni melkein vuoden.

Nyt selvisin vain seitsemällä viikolla.

Minulla on jo yksi oikea lapsi, en tarvitse lisää.

Vierailija
9/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle aikuisen ihmisen on panna ilman ehkäisyä... Tai jos ehkäisy pettää niin jälkiehkäisy on keksitty.

Itse olen aina tiennyt etten halua lapsia mutta en koskaan silti olisi tehnyt aborttia. Mä pelkäsin niin paljon vahinkoraskautta että olin neitsyt 30 vuotiaaksi asti kunnes tapasin aviomieheni. En halunnut ottaa minkäänlaista riskiä siitä että tulisin raskaaksi koska tiesin etten koskaan pystyisi tekemään aborttia.

Onko seksi niin tärkeää että riskeeraa tulevansa raskaaksi ja sitten vain tekee abortin.. Siinähän tappaa tulevan lapsensa.

Vierailija
10/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sandonz kirjoitti:

Mikä pakkomielle aikuisen ihmisen on panna ilman ehkäisyä... Tai jos ehkäisy pettää niin jälkiehkäisy on keksitty.

Itse olen aina tiennyt etten halua lapsia mutta en koskaan silti olisi tehnyt aborttia. Mä pelkäsin niin paljon vahinkoraskautta että olin neitsyt 30 vuotiaaksi asti kunnes tapasin aviomieheni. En halunnut ottaa minkäänlaista riskiä siitä että tulisin raskaaksi koska tiesin etten koskaan pystyisi tekemään aborttia.

Onko seksi niin tärkeää että riskeeraa tulevansa raskaaksi ja sitten vain tekee abortin.. Siinähän tappaa tulevan lapsensa.

Hyvä asenne!

Kai välttelet myös esim. pyörällä ajoa, kun voi tapahtua onnettomuus ja joutua vaikka leikkaukseen sen vuoksi?

Vierailija
11/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin suhteellista. Nykyajan ihmisen mielestä kaikki on aika vaivatonta ja helppoa minkä voi tuolleen helposti pillerin nielemällä tehdä. "Ei tarvinnut edes kärsiä"... Etukäteen ei myöskään tarvinnut juuri miettiä elämän menoa.

Aika pieni teko se kuitenkin on siihen nähden miten käytämme hyväksi muita luomakunnan jäseniä. Päivittäin. Rääkkäämäällä syntyvät ruokamme. Ihmiset juovat vasikan maidot. Muut mullikat siinä sivujätteenä teuraaksi heitetään.

Ollaan sellaista kertakäyttösakkia ihmiset ettei siinä lasketa jos jollekin syntymättömälle lapselle otetaankin takaisin veto. Epäeettistä elämää se toki on, mutta ehkä parempi jopa niin.

Vierailija
12/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkivuoto kesti 4kk.

No ei todellakaan, olisin mielummin hypännyt sillalta alas kuin kantanut sitä loista sisälläni melkein vuoden.

Nyt selvisin vain seitsemällä viikolla.

Minulla on jo yksi oikea lapsi, en tarvitse lisää.

Ihan oikea lapsi se oli. Tai jos niin haluat, samanlainen loinen on toinenkin lapsesi. Ihan yhtä oikeita molemmat. Ehkäisy käyttöön tai pidä pöksyt jalassa niin säästyt loisilta.

Vierailija
13/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sandonz kirjoitti:

Hyvä asenne!

Kai välttelet myös esim. pyörällä ajoa, kun voi tapahtua onnettomuus ja joutua vaikka leikkaukseen sen vuoksi?

Kyllähän jokainen tietää, että pyörällä voi kaatua. Hyvin harvoin siinä kuitenkaan toinen ihminen kuolee.

Vierailija
14/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevaa naista voidaan kutsua tulevaksi äidiksi. Abortissahan ollaan tulossa äidiksi, mutta ei halutakaan tulla äidiksi.

Vierailija
15/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se verrattuna siihen kärsimyseen, joka ihmiselle koituu siitä, että hän on syntynyt ja elää keskimäääisen elämän vauraassa länsimaassa.

Abortti on aina paras vaihtoehto.

Vierailija
16/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit jotka kutsuvat sikiöitään loisiksi olisi pitänyt steriloida ennen ensimmäistäkään lastaan. Paskoja äitejä.

Vierailija
17/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ainakin mulle. Ei sattunut tai mitään. Nukuin sairaalassa lähes koko päivän ja hoitajat kävi herättelemässä välillä ottamaan lisää tyhjennyspillereitä ja kävin välillä vessassa. Iltapäivällä sitten pääsin pois ja kavereiden kanssa lähdettiin bilettämään. :)

Vierailija
18/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidit jotka kutsuvat sikiöitään loisiksi olisi pitänyt steriloida ennen ensimmäistäkään lastaan. Paskoja äitejä.

Eliö joka imee ravintoa isäntäeliöstään on loinen, eli sikiö on loinen.

Itse en ainakaan nähnyt sitä minään muuna kuin loisena, koska en todellakaan halunnut sitä tuhoamaan mun elämääni.

Lapsia sen sijaan on suunnitteilla joskus kymmenen vuoden päästä.

T. 17

Vierailija
19/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan nähnyt sitä minään muuna kuin loisena, koska en todellakaan halunnut sitä tuhoamaan mun elämääni.

T. 17

Tuollaisen ihmissaastan ei pidä lisäänty ensinkään. Lapset "tuhoavat elämäsi" kymmenenkin vuoden päästä.

Vierailija
20/90 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 17

Tuollaisen ihmissaastan ei pidä lisäänty ensinkään. Lapset "tuhoavat elämäsi" kymmenenkin vuoden päästä.

Miksi lapset pilaisivat elämäni kymmenen vuoden päästä? Silloin mulla on uraa tehty, olen ehtinyt matkustella, bilettää, mulla on velaton okt. Silloin kun tein abortin, olin alaikäinen, rahaton, elämä täysin elämättä ja täysi kakara itsekin.

Suunniteltu lapsi on aivan eri asia kuin vahinko, jota kukaan ei halua.