Kumpi auto miehellä?
Kummalla ajavasta miehestä naisina kiinnostuisitte?
Pohdin auton vaihtoa ja olen löytänyt oheisista malleista kohtuullisen houkuttelevat vaihtoehdot (kuvat ovat vain malliksi).
Kumpi sopisi paremmin miehelle, josta voisitte kiinnostua?
Merc:
http://i.imgur.com/GO5v2Kq.jpg
http://i.imgur.com/R5qyjWk.jpg
Jag:
Kommentit (82)
Molemmat ovat vanhan miehen autoja. Mieluummin sporttinen malli. N35
Vierailija kirjoitti:
Jaguar on ns. vanhan rahan ja porvaripiirien auto, ainakin täällä Espoossa. Jos et täytä tätä kriteeriä, niin ei kannata edes haaveilla.
Se muiden raha näyttää Jaguar myyjästä liian rumalta?
Vierailija kirjoitti:
Eemeli-mersu tietysti.
Siis Väyrys mersu.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ovat vanhan miehen autoja. Mieluummin sporttinen malli. N35
Olet itsekin jo vanha.
Toisten maku ei jalostu.
Vierailija kirjoitti:
Ai tuohon hintaluokkaan ei löydy urheiluautoa? Ihan parhailtakin merkeiltä jo löytyy:
Audi TT
Mercedes SLK
BMW Z4
Porsche Cayman
Jaguar F-type
Minulla on ollut kaikki edellämainitut, paitsi parhaalla ystävälläni oli tuo Z4 mutta olen kokeillut sitäkin eikä se oikein vakuuttanut. En pitänyt SLK350:sta (se uusin korimalli) enkä aikaisemmasta omistamastani SL500:stä enkä ja Audi TT:stä koska ne oli ahtaita eikä niihin mahdu tavaraa, enkä Porchen Boxterista, Caymanista, Panamerasta enkä Cayennesta koska niillä ajo oli jokseenkin epämukavaa ja niissä oli jatkuvasti pikkuvikoja joten niistä jokainen meni vaihtoon alle 3 kk!
Ajan Range Rover Sportia ja mieheni vaihtoi epäkäytännöllisen F-Typen Jaguar XJ:hin joka on hieno edustusauto. Pidämme brittiautoista. Ajattelin hankkia uuden John Cooper Works Minin kesäksi.
Olen alle nelikymppinen nainen.
käyttäjä-11339 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaguar on ns. vanhan rahan ja porvaripiirien auto, ainakin täällä Espoossa. Jos et täytä tätä kriteeriä, niin ei kannata edes haaveilla.
Se muiden raha näyttää Jaguar myyjästä liian rumalta?
Voihan sellaisen ostaa rahalla kuka vaan, muttei se välttämättä ole vakuuttavan näköistä, lähinnä naurettavan wannabemäistä :D
Mikä helvetin AUTOPALSTA tästä AVstä on tullut? Menkää edes autoforumille, vai onko teillä edes asiaa sinne, akkamaiset äijät!
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin AUTOPALSTA tästä AVstä on tullut? Menkää edes autoforumille, vai onko teillä edes asiaa sinne, akkamaiset äijät!
Täällä on Suomen foorumeista eniten naisia ja kysymyshän oli osoitettu naisille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En kuule osaa sanoa, itse ajelen Range Roverilla. N47
Valkoinen Evoque?
Mersun E-sarja noista ehdottomasti. Tuosta Jaguarista tulee jotenkin nousukasmaisen erikoisuudentavoittelijan vaikutelma. Samoin tulee mieleen, että Mersun huollattaminen olisi halvempaa. Tosin, jos itse hakisin vakavalla mielellä itselleni puolisoa, niin uusi auto soittaa enemmän hälytyskelloja päässäni kuin aiheuttaa mitään välitöntä ihastumista. Ensimmäisenä tulee mieleen joku ihminen, joka tuhlaa rahaa ihan käsittämättömästi, höylää luottokorttiaan ja ostaa autoja velaksi, joten sikäli käytetty voisi olla turvallisempi valinta.
Vierailija kirjoitti:
Mersun E-sarja noista ehdottomasti. Tuosta Jaguarista tulee jotenkin nousukasmaisen erikoisuudentavoittelijan vaikutelma. Samoin tulee mieleen, että Mersun huollattaminen olisi halvempaa. Tosin, jos itse hakisin vakavalla mielellä itselleni puolisoa, niin uusi auto soittaa enemmän hälytyskelloja päässäni kuin aiheuttaa mitään välitöntä ihastumista. Ensimmäisenä tulee mieleen joku ihminen, joka tuhlaa rahaa ihan käsittämättömästi, höylää luottokorttiaan ja ostaa autoja velaksi, joten sikäli käytetty voisi olla turvallisempi valinta.
Olen nimenomaan käytettyä (vuoden, parin ikäistä) hankkimassa. Niin paljon ei ole löysää, että uuden ostaisin. Sehän on tuon luokan autoissa 10-20k ensimmäisenä vuonna kun sulaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tuohon hintaluokkaan ei löydy urheiluautoa? Ihan parhailtakin merkeiltä jo löytyy:
Audi TT
Mercedes SLK
BMW Z4
Porsche Cayman
Jaguar F-typeMinulla on ollut kaikki edellämainitut, paitsi parhaalla ystävälläni oli tuo Z4 mutta olen kokeillut sitäkin eikä se oikein vakuuttanut. En pitänyt SLK350:sta (se uusin korimalli) enkä aikaisemmasta omistamastani SL500:stä enkä ja Audi TT:stä koska ne oli ahtaita eikä niihin mahdu tavaraa, enkä Porchen Boxterista, Caymanista, Panamerasta enkä Cayennesta koska niillä ajo oli jokseenkin epämukavaa ja niissä oli jatkuvasti pikkuvikoja joten niistä jokainen meni vaihtoon alle 3 kk!
Ajan Range Rover Sportia ja mieheni vaihtoi epäkäytännöllisen F-Typen Jaguar XJ:hin joka on hieno edustusauto. Pidämme brittiautoista. Ajattelin hankkia uuden John Cooper Works Minin kesäksi.
Olen alle nelikymppinen nainen.
Ajattelit hankkia JCW Minin, vaikka pidät TT:n tavaratilaa pienenä? Ainakin TT:n avomallissa tavaratilaa riittää selvästi enemmän.
Minissä ne JCW:n tehot ei käy yksiin etuvedon kanssa. Alusta ei saa sitä tehomäärää hyödynnettyä. Focus on ensimmäinen, joka sai sellaiset tehoreservit edes jollain tavalla toimimaan etuvedossa. Perus Cooper S jo tarjoaa tehoja sen verran, että liikutaan sen alustan rajoilla. Tosi kiva mikroautomainen se on ajettavana varsinkin vuoristoisilla lounaisenglannin mutkateillä.
t. Molemmilla liikkunut.
käyttäjä-11339 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eemeli-mersu tietysti.
Siis Väyrys mersu.
Alapeukuttajille tiedoksi, en olisi todennut tuota, jos ei googlehaulla "väyrys mersu" ensimmäiseksi osumaksi olisi tullut mersun E-mallin wikipedia sivut. Totta on, että alkuperäinen väyrynen oli se '96 e-malli, jolla toisistaan etäällä olevat valot haritti kuin väyrysen silmät. Kyllä sitä silti käytetään yleisemminkin e-mallista.
Minulle on ihan yksi paskan hailee millainen auto miehellä on. Mielellään tietysti toimiva jos sellainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mersu ei mielestäni sovi kovin nuorelle miehelle. Jos olet lähempänä neljääkymppiä niin sitten ok.
Olen vähän vajaa 30.
Ap
No, et taida ihan vähän vajaa olla, jos tuollaisia vanhusten autoja katselet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mersu ei mielestäni sovi kovin nuorelle miehelle. Jos olet lähempänä neljääkymppiä niin sitten ok.
Olen vähän vajaa 30.
Ap
Mikä ihme noista tekee vanhusten autoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän vajaa 30.
Ap
Mikä ihme noista tekee vanhusten autoja?
Karvanopat ja spoilerit puuttuu.