Biisejä, joihin olette kyllästyneet
Kommentit (97)
Se "ettei nyt vaan sattuis mitään", voi ARGH
Kaikki melankoliset vinkumisbiisit ihan karseita eli siis suurin osa kotimaisista.
Vierailija kirjoitti:
Koko Suomi popin soittolista jota olen vastetahtoisesti joutunut kuuntelemaan viime viikot. Suomalaisuuden soundtrack on sen mukaan täynnä melankoliaa ja itsesääliä. Aamulypsyyn on koottu kaikki mainosradioiden junteimmat juontajat joista aika ajanut jo ohi. Miksi mainosradoissa ei voi olla oikeita toimittajia vaan niiden "toimittajat" ja ohjelmat ovat kammottavaa paskaa typerien mainosten välissä?
Aamen! Veit sanat suustani.
Paranoid. Aina tulee se biisi skipattua kun kuuntelen kyseistä albumia.
M22
Adele. Tykkäsin hänestä ennen kuin tuli suosittu Suomessa. Nyt en vaan kestä kuulla häneltä yhtään mitään.
Antti Tuiskun biisit! Toisaalta poikani rakastaa sitä musaa ja vihdoin sain pontta hankkia hänelle kuulokkeet.
Neljän ruusun tuotanto
Happoradion tuotanto
Zen Cafen tuotanto
George Michaelin Careless Whisper
Vielä on kesää jäljellä ja Sommaren är kort,joiden sahaus radiokanavilla alkaa heti Etelä-Suomen lumien sulaessa,jatkuen ensilumen tuloon.Molempien biisien soittaminen tulisi kieltää lailla.
Jenni Vartiaisen, Cheekin, Chisun ym suomipoppiosaston puhkikulutetut biisit ja Novan kaikki "klassikot ja tyylikkäimmät uutuudet".
Minulla on yksi biisi mihin tuskin ikinä kyllästyn, elikkä
Irwin Goodmanin "Mutakuonno ja lakupellle".
täällä soitetaan biisejä, joita ei välttämättä ole kuullu viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen. eli ei kyllästytä. itse olen jo tallettanu tän radion kanavan auton radion muistiin eli
Radio Nostalgia on kanssa hyvä. Ei tule kyllästyttäviä biisejä.
En enää kuuntele yhtäkään radiokanavaa, koska siellä raiskataan kaikki biisit liikasoitolla. Ehkä silloin tällöin jotain erikoisohjelmia, joissa ei ole vaaraa kuulla Haloo Helsinkiä ja Jenni Vartiaista.
Jäi sanomatta, että paska musa kyllästyttää jo ensikuulemalta.