Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te pyöreämmät naiset! Mikä on ihaninta, mitä puolisonne on sanonut ulkonäöstänne?

Vierailija
11.06.2016 |

Mä yhden kerran valitin seksin aikana mun hirveitä vatsamakkaroita miehelle, mies vaan sanoi: "ei ne haittaa, ne on ihanat!". 🤗

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies rakastaa vatsamakkaroitani ja sanoo aina niitä ihaniksi ja että tahtoisi upota niiden väliin. Hän onkin fat admirer :)

Vierailija
2/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun olin mielestäni "lihonut" ja valitin lanneläskejäni poikaystävälle niin hän sanoi että "siitä on kiva pitää kiinni kun panee". Menin aika hämilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että minulla on kauniit huulet. Sen olen kuullut monelta ihmiseltä vaikka ylipainoa onkin 10kg ja muutenkin olen keskivertoa rumempi.

Vierailija
4/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän pyöreä ja mieheni taas on todella hoikka. Naurettiin joskus, että meidän on helppoa piirtää toisemme. Tikku ja pikkupallo.:D

Joskus angstasin ulkonäköäni miehelle, mutta sepäs tulikin halaamaan ja sanomaan, että olen kaunis just näin. Ja jatkuvasti kuulen "hauskan" kommentin, jos menen kysymään mitä laitan ylle. "Ei sun tarvii pukeutua." Heh heh..:D

Joo, huomaa että ollaan ollut vasta pari kuukautta yhdessä..

Vierailija
5/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30/157 kg kirjoitti:

Minunkin mies rakastaa vatsamakkaroitani ja sanoo aina niitä ihaniksi ja että tahtoisi upota niiden väliin. Hän onkin fat admirer :)

Miksi alanuoli?

Vierailija
6/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vähän pyöreä ja mieheni taas on todella hoikka. Naurettiin joskus, että meidän on helppoa piirtää toisemme. Tikku ja pikkupallo.:D

Joskus angstasin ulkonäköäni miehelle, mutta sepäs tulikin halaamaan ja sanomaan, että olen kaunis just näin. Ja jatkuvasti kuulen "hauskan" kommentin, jos menen kysymään mitä laitan ylle. "Ei sun tarvii pukeutua." Heh heh..:D

Joo, huomaa että ollaan ollut vasta pari kuukautta yhdessä..

Tämmönen pariskunta on mun mielestä täys 10! 😍 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a... Ihan piti miettiä mitähän tuo ois mukavaa mutissut joskus. "Mahtavat munkit sulla", "Onko sun tissit kasvanut?"  Ei siis hirveesti kehuja ole tullut 15 v. aikana, hiljasempaa sorttia tuo ukko. Huomaa kyllä jos laihdun/kiinteydyn, ei oikein osaa arvostaa minun muhkeuttani muutoin kuin tissien osalta.

Vierailija
8/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vähän pyöreä ja mieheni taas on todella hoikka. Naurettiin joskus, että meidän on helppoa piirtää toisemme. Tikku ja pikkupallo.:D

Joskus angstasin ulkonäköäni miehelle, mutta sepäs tulikin halaamaan ja sanomaan, että olen kaunis just näin. Ja jatkuvasti kuulen "hauskan" kommentin, jos menen kysymään mitä laitan ylle. "Ei sun tarvii pukeutua." Heh heh..:D

Joo, huomaa että ollaan ollut vasta pari kuukautta yhdessä..

Tämmönen pariskunta on mun mielestä täys 10! 😍 Ap

Tänks^^

Huumori on varmaan se juttu, mikä pitää yhdessä. Välillä tulee oikeasti vähän jännä olo, kun kuulee olevansa kaunis vaikka on just katsonut itseään vessan peilistä ja miettinyt, että ei.. Ei näin. Aamulla joskus krapulassa, tukka pystyssä ja meikit poskilla ei välttämättä tunne oloaan kauniiksi. Ja kun sen kuulee siltä vierestä nousevalta äijäntekeleeltä, jolla on tukka ihan yhtä pystyssä, ei voi muuta kuin nauraa ja pussata.:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni arvostaa muhkeuttani juuri vatsa- ja selkämakkaroiden, reisien, säärien, kolmoisleuan, kaulan käsivarsien ja ranteiden osalta ja kannustaa lihomaan :)

Vierailija
10/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet ihana takaapäin, silloin en nää sinun kaksariasi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30/157 kg kirjoitti:

Minun mieheni arvostaa muhkeuttani juuri vatsa- ja selkämakkaroiden, reisien, säärien, kolmoisleuan, kaulan käsivarsien ja ranteiden osalta ja kannustaa lihomaan :)

Miksi tähänkin alanuoli??

Vierailija
12/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oot samaan aikaan söpö, nätti ja kaunis. Ja sopivan pehmee." :')

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on helvetin hyvät tissit"

"Miten sun pylly on noin hyvännäköinen"

"Sä olet ihanan pehmeä"

Vierailija
14/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"You look like a pre-Raphaelite angel" sanoi brittimieheni. Ei ole edes feeder tai fat admirer, vaan rakastaa minua kokonaisuutena kuten minä häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"You look like a pre-Raphaelite angel" sanoi brittimieheni. Ei ole edes feeder tai fat admirer, vaan rakastaa minua kokonaisuutena kuten minä häntä.

Rakastaa minunkin mieheni minua kokonaisuutena. Ei se että on fat admirer tarkoita että ei rakasta luonnetta ihan niinkuin sekään ei tarkoita jos pitää laihoista. Selviä ennakkoluuloja fat admirereita kohtaan sinulla!

Vierailija
16/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppua aina kehuu :) itekin oon tyytyväinen!

Vierailija
17/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuntuu tykkäävän kun makaan vatsallani sängyssä, kun silloin peppu on hyvin esillä.:D Olen about 20kg plussaa mieheeni ja hän on sen kanssa täysin ok. Rakastaa mua just tämmöisenä. Vaikea uskoa, mutta niin se on.:)

Se eka kerta, kun mies halasi ja sanoi "Olen rakastunut suhun".. Wow^^ Ja oli nähnyt kaikki läskit xD

Vierailija
18/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole ikinä sanonut mitään ikävää minusta, vaikka on oltu jo 16 vuotta yhdessä ja aina on ollut BMI enemmän tai vähemmän plussan puolella. Olen saanut kuulla olevani ihanan pehmeä, paras ja maailman kaunein.

Vierailija
19/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te täällä suvaitsette esim homoutta sun muuta outoutta mutta alanuolia satelee jos lihavalla naisella on heteromies joka tykkää OIKEASTI LIHAVASTA VARTALOSTA, kuten VATSA- ja SELKÄMAKKAROISTA eikä vain eikä eniten rinnoista ja perseistä? Naurettavan ahdasmielistä porukkaa!!!!

Vierailija
20/65 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän