Te pyöreämmät naiset! Mikä on ihaninta, mitä puolisonne on sanonut ulkonäöstänne?
Mä yhden kerran valitin seksin aikana mun hirveitä vatsamakkaroita miehelle, mies vaan sanoi: "ei ne haittaa, ne on ihanat!". 🤗
Kommentit (65)
Joskus kun olin mielestäni "lihonut" ja valitin lanneläskejäni poikaystävälle niin hän sanoi että "siitä on kiva pitää kiinni kun panee". Menin aika hämilleen.
Sanoi että minulla on kauniit huulet. Sen olen kuullut monelta ihmiseltä vaikka ylipainoa onkin 10kg ja muutenkin olen keskivertoa rumempi.
Mä olen vähän pyöreä ja mieheni taas on todella hoikka. Naurettiin joskus, että meidän on helppoa piirtää toisemme. Tikku ja pikkupallo.:D
Joskus angstasin ulkonäköäni miehelle, mutta sepäs tulikin halaamaan ja sanomaan, että olen kaunis just näin. Ja jatkuvasti kuulen "hauskan" kommentin, jos menen kysymään mitä laitan ylle. "Ei sun tarvii pukeutua." Heh heh..:D
Joo, huomaa että ollaan ollut vasta pari kuukautta yhdessä..
N30/157 kg kirjoitti:
Minunkin mies rakastaa vatsamakkaroitani ja sanoo aina niitä ihaniksi ja että tahtoisi upota niiden väliin. Hän onkin fat admirer :)
Miksi alanuoli?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vähän pyöreä ja mieheni taas on todella hoikka. Naurettiin joskus, että meidän on helppoa piirtää toisemme. Tikku ja pikkupallo.:D
Joskus angstasin ulkonäköäni miehelle, mutta sepäs tulikin halaamaan ja sanomaan, että olen kaunis just näin. Ja jatkuvasti kuulen "hauskan" kommentin, jos menen kysymään mitä laitan ylle. "Ei sun tarvii pukeutua." Heh heh..:D
Joo, huomaa että ollaan ollut vasta pari kuukautta yhdessä..
Tämmönen pariskunta on mun mielestä täys 10! 😍 Ap
Jaa-a... Ihan piti miettiä mitähän tuo ois mukavaa mutissut joskus. "Mahtavat munkit sulla", "Onko sun tissit kasvanut?" Ei siis hirveesti kehuja ole tullut 15 v. aikana, hiljasempaa sorttia tuo ukko. Huomaa kyllä jos laihdun/kiinteydyn, ei oikein osaa arvostaa minun muhkeuttani muutoin kuin tissien osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vähän pyöreä ja mieheni taas on todella hoikka. Naurettiin joskus, että meidän on helppoa piirtää toisemme. Tikku ja pikkupallo.:D
Joskus angstasin ulkonäköäni miehelle, mutta sepäs tulikin halaamaan ja sanomaan, että olen kaunis just näin. Ja jatkuvasti kuulen "hauskan" kommentin, jos menen kysymään mitä laitan ylle. "Ei sun tarvii pukeutua." Heh heh..:D
Joo, huomaa että ollaan ollut vasta pari kuukautta yhdessä..
Tämmönen pariskunta on mun mielestä täys 10! 😍 Ap
Tänks^^
Huumori on varmaan se juttu, mikä pitää yhdessä. Välillä tulee oikeasti vähän jännä olo, kun kuulee olevansa kaunis vaikka on just katsonut itseään vessan peilistä ja miettinyt, että ei.. Ei näin. Aamulla joskus krapulassa, tukka pystyssä ja meikit poskilla ei välttämättä tunne oloaan kauniiksi. Ja kun sen kuulee siltä vierestä nousevalta äijäntekeleeltä, jolla on tukka ihan yhtä pystyssä, ei voi muuta kuin nauraa ja pussata.:D
Minun mieheni arvostaa muhkeuttani juuri vatsa- ja selkämakkaroiden, reisien, säärien, kolmoisleuan, kaulan käsivarsien ja ranteiden osalta ja kannustaa lihomaan :)
"Olet ihana takaapäin, silloin en nää sinun kaksariasi."
N30/157 kg kirjoitti:
Minun mieheni arvostaa muhkeuttani juuri vatsa- ja selkämakkaroiden, reisien, säärien, kolmoisleuan, kaulan käsivarsien ja ranteiden osalta ja kannustaa lihomaan :)
Miksi tähänkin alanuoli??
"Oot samaan aikaan söpö, nätti ja kaunis. Ja sopivan pehmee." :')
"Sulla on helvetin hyvät tissit"
"Miten sun pylly on noin hyvännäköinen"
"Sä olet ihanan pehmeä"
"You look like a pre-Raphaelite angel" sanoi brittimieheni. Ei ole edes feeder tai fat admirer, vaan rakastaa minua kokonaisuutena kuten minä häntä.
Vierailija kirjoitti:
"You look like a pre-Raphaelite angel" sanoi brittimieheni. Ei ole edes feeder tai fat admirer, vaan rakastaa minua kokonaisuutena kuten minä häntä.
Rakastaa minunkin mieheni minua kokonaisuutena. Ei se että on fat admirer tarkoita että ei rakasta luonnetta ihan niinkuin sekään ei tarkoita jos pitää laihoista. Selviä ennakkoluuloja fat admirereita kohtaan sinulla!
Peppua aina kehuu :) itekin oon tyytyväinen!
Mieheni tuntuu tykkäävän kun makaan vatsallani sängyssä, kun silloin peppu on hyvin esillä.:D Olen about 20kg plussaa mieheeni ja hän on sen kanssa täysin ok. Rakastaa mua just tämmöisenä. Vaikea uskoa, mutta niin se on.:)
Se eka kerta, kun mies halasi ja sanoi "Olen rakastunut suhun".. Wow^^ Ja oli nähnyt kaikki läskit xD
Mies ei ole ikinä sanonut mitään ikävää minusta, vaikka on oltu jo 16 vuotta yhdessä ja aina on ollut BMI enemmän tai vähemmän plussan puolella. Olen saanut kuulla olevani ihanan pehmeä, paras ja maailman kaunein.
Miksi te täällä suvaitsette esim homoutta sun muuta outoutta mutta alanuolia satelee jos lihavalla naisella on heteromies joka tykkää OIKEASTI LIHAVASTA VARTALOSTA, kuten VATSA- ja SELKÄMAKKAROISTA eikä vain eikä eniten rinnoista ja perseistä? Naurettavan ahdasmielistä porukkaa!!!!
Minunkin mies rakastaa vatsamakkaroitani ja sanoo aina niitä ihaniksi ja että tahtoisi upota niiden väliin. Hän onkin fat admirer :)