Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mä yhden kerran valitin seksin aikana mun hirveitä vatsamakkaroita miehelle, mies vaan sanoi: "ei ne haittaa, ne on ihanat!". 🤗

• ylös 30
  • alas 10

Sivut

Kommentit (64)

N30/157 kg

Minunkin mies rakastaa vatsamakkaroitani ja sanoo aina niitä ihaniksi ja että tahtoisi upota niiden väliin. Hän onkin fat admirer :)

• ylös 20
  • alas 38
Vierailija

Joskus kun olin mielestäni "lihonut" ja valitin lanneläskejäni poikaystävälle niin hän sanoi että "siitä on kiva pitää kiinni kun panee". Menin aika hämilleen.

• ylös 44
  • alas 10
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sanoi että minulla on kauniit huulet. Sen olen kuullut monelta ihmiseltä vaikka ylipainoa onkin 10kg ja muutenkin olen keskivertoa rumempi.

• ylös 20
  • alas 9
Vierailija

Mä olen vähän pyöreä ja mieheni taas on todella hoikka. Naurettiin joskus, että meidän on helppoa piirtää toisemme. Tikku ja pikkupallo.:D

Joskus angstasin ulkonäköäni miehelle, mutta sepäs tulikin halaamaan ja sanomaan, että olen kaunis just näin. Ja jatkuvasti kuulen "hauskan" kommentin, jos menen kysymään mitä laitan ylle. "Ei sun tarvii pukeutua." Heh heh..:D

Joo, huomaa että ollaan ollut vasta pari kuukautta yhdessä..

• ylös 48
  • alas 5
Vierailija

N30/157 kg kirjoitti:
Minunkin mies rakastaa vatsamakkaroitani ja sanoo aina niitä ihaniksi ja että tahtoisi upota niiden väliin. Hän onkin fat admirer :)

Miksi alanuoli?

• ylös 10
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen vähän pyöreä ja mieheni taas on todella hoikka. Naurettiin joskus, että meidän on helppoa piirtää toisemme. Tikku ja pikkupallo.:D

Joskus angstasin ulkonäköäni miehelle, mutta sepäs tulikin halaamaan ja sanomaan, että olen kaunis just näin. Ja jatkuvasti kuulen "hauskan" kommentin, jos menen kysymään mitä laitan ylle. "Ei sun tarvii pukeutua." Heh heh..:D

Tämmönen pariskunta on mun mielestä täys 10! 😍 Ap

• ylös 51
  • alas 6
Vierailija

Jaa-a... Ihan piti miettiä mitähän tuo ois mukavaa mutissut joskus. "Mahtavat munkit sulla", "Onko sun tissit kasvanut?"  Ei siis hirveesti kehuja ole tullut 15 v. aikana, hiljasempaa sorttia tuo ukko. Huomaa kyllä jos laihdun/kiinteydyn, ei oikein osaa arvostaa minun muhkeuttani muutoin kuin tissien osalta.

• ylös 16
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämmönen pariskunta on mun mielestä täys 10! 😍 Ap

Tänks^^

Huumori on varmaan se juttu, mikä pitää yhdessä. Välillä tulee oikeasti vähän jännä olo, kun kuulee olevansa kaunis vaikka on just katsonut itseään vessan peilistä ja miettinyt, että ei.. Ei näin. Aamulla joskus krapulassa, tukka pystyssä ja meikit poskilla ei välttämättä tunne oloaan kauniiksi. Ja kun sen kuulee siltä vierestä nousevalta äijäntekeleeltä, jolla on tukka ihan yhtä pystyssä, ei voi muuta kuin nauraa ja pussata.:D

• ylös 29
  • alas 0
N30/157 kg

Minun mieheni arvostaa muhkeuttani juuri vatsa- ja selkämakkaroiden, reisien, säärien, kolmoisleuan, kaulan käsivarsien ja ranteiden osalta ja kannustaa lihomaan :)

• ylös 5
  • alas 47
Vierailija

N30/157 kg kirjoitti:
Minun mieheni arvostaa muhkeuttani juuri vatsa- ja selkämakkaroiden, reisien, säärien, kolmoisleuan, kaulan käsivarsien ja ranteiden osalta ja kannustaa lihomaan :)

Miksi tähänkin alanuoli??

• ylös 7
  • alas 25
Vierailija

"Sulla on helvetin hyvät tissit"
"Miten sun pylly on noin hyvännäköinen"
"Sä olet ihanan pehmeä"

• ylös 34
  • alas 4
Vierailija

"You look like a pre-Raphaelite angel" sanoi brittimieheni. Ei ole edes feeder tai fat admirer, vaan rakastaa minua kokonaisuutena kuten minä häntä.

• ylös 23
  • alas 2
N30/157 kg

Vierailija kirjoitti:
"You look like a pre-Raphaelite angel" sanoi brittimieheni. Ei ole edes feeder tai fat admirer, vaan rakastaa minua kokonaisuutena kuten minä häntä.

Rakastaa minunkin mieheni minua kokonaisuutena. Ei se että on fat admirer tarkoita että ei rakasta luonnetta ihan niinkuin sekään ei tarkoita jos pitää laihoista. Selviä ennakkoluuloja fat admirereita kohtaan sinulla!

• ylös 2
  • alas 17
Vierailija

Mieheni tuntuu tykkäävän kun makaan vatsallani sängyssä, kun silloin peppu on hyvin esillä.:D Olen about 20kg plussaa mieheeni ja hän on sen kanssa täysin ok. Rakastaa mua just tämmöisenä. Vaikea uskoa, mutta niin se on.:)

Se eka kerta, kun mies halasi ja sanoi "Olen rakastunut suhun".. Wow^^ Ja oli nähnyt kaikki läskit xD

• ylös 18
  • alas 2
Vierailija

Mies ei ole ikinä sanonut mitään ikävää minusta, vaikka on oltu jo 16 vuotta yhdessä ja aina on ollut BMI enemmän tai vähemmän plussan puolella. Olen saanut kuulla olevani ihanan pehmeä, paras ja maailman kaunein.

• ylös 20
  • alas 0
N30/157 kg

Miksi te täällä suvaitsette esim homoutta sun muuta outoutta mutta alanuolia satelee jos lihavalla naisella on heteromies joka tykkää OIKEASTI LIHAVASTA VARTALOSTA, kuten VATSA- ja SELKÄMAKKAROISTA eikä vain eikä eniten rinnoista ja perseistä? Naurettavan ahdasmielistä porukkaa!!!!

• ylös 9
  • alas 17

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat