Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kohtuuton?

Vierailija
11.06.2016 |

Olen vähän yli 30-vuotias nainen ja seurustellut ikäiseni miehen kanssa vajaan vuoden. Mies on aivan ihana, huomaavainen ja kohtelee minua yhdessä ollessamme mitä herrasmiesmäisimmin, mutta... Miehellä on naispuolinen ystävä tai oikeastaan perhetuttu, jonka hän on tuntenut lapsesta saakka. Tämä nainen on meitä reilusti vanhempi ja samalla alalla mutta korkeammassa asemassa miesystäväni kanssa. Hän on auttanut miesystävääni tämän uralla eteenpäin ja muutenkin tukenut häntä elämässä, mistä syystä miesystäväni tuntuu olevan mittaamattomassa kiitollisuudenvelassa. En ole sinänsä mustasukkainen, en siis epäile, että heillä olisi romanttista suhdetta, mutta naisen asema ja valta miehen elämässä häiritsee. Nainen asuu toisessa maassa, mutta aina kun hän tarvitsee apua tai seuraa, rientää miesystäväni paikalle. Kaikki, siis kaikki yhteiset suunnitelmamme suhteen aikana ovat peruuntuneet, koska aina kun suunnittelemme miehen kanssa vaikka yhteistä lomamatkaa, ilmoittaa tämä nainen tarvitsevansa apua milloin missäkin. Hänen miehensä on paljon työmatkoilla, joten nainen on varmasti yksinäinen ja tarvitsee apua mm. kodin pikku remonteissa. Miesystäväni ja tämän naisen ala on hyvin marginaalinen, sellainen, jossa suhteilla on elintärkeä merkitys, ja miehen uran vuoksi yritän niellä kiukkuni. Olenko kohtuuton, kun asetelma vaivaa minua? Olemme seurustelleet niin vähän aikaa, etten katso oikeudekseni puuttua miehen ystävyyssuhteisiin ja valintoihin, mutta pelkään, ettei tilanne muutu ajankaan kanssa. Naisen kontrollointi tuntuu tarkoituksellista. Mies haluaisi muuttaa yhteen ja perustaa perheen kanssani, mutta kuinka uskallan ryhtyä mihinkään vakavaan, varsinkaan tehdä lapsia, jos mies saattaa milloin vain hävitä toiseen maahan parin päivän varoitusajalla? Mies kyllä pitää yhteyttä minuun reissuillaan ja on kiinnostunut elämästäni ja tukee minua kaikessa, mutta en tiedä, onko minusta tällaiseen suhteeseen, jossa joudun joustamaan toisen naisen vuoksi koko ajan. Luuletteko, että tämä helpottaa ajan kanssa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan