Vierailija

Kysymys otsikossa. En pidä itseäni pahana ihmisenä. Luulen, että ne jotka eivät asiaa myönnä, ovat vain epärehellisiä.

• ylös 2
  • alas 50

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Minä en nauti. Minulle tulee paha olo, jos sanon edes yhden kerran törkeästi jollekin, vaikka hän olisi vittuillut minulle vuosia.

• ylös 47
  • alas 4
Vierailija

Antisosiaalisia taipumuksia? Ilmeisesti myös toteutat kiusaamista etkä vain nauti ajatuksesta? Millaista kiusaamista tarkoitat?

• ylös 23
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Etpä tietenkän pidä itseäsi pahana ihmisenä, vaikka sinusta on mukavaa kiusata muita.  Rääkkäätkö myös eläimiä?

• ylös 39
  • alas 2
Vierailija

No en. MInulle tulee jälkikäteen paha olo omasta käyttäytymisestäni. Muut saa olla millaisia vaan, minä yritän olla sellainen, että tykkään katsoa itseäni peliin. Ja tuolla en tarkoita ulkonäköä, joka palstalla tuntuu olevan se maailman tärkein juttu.

• ylös 28
  • alas 1
Vierailija

Persoonallisuushäiriö. Määrittele kiusaaminen? Olet väärässä, ns. normaali ihminen ei nauti kiusaamisesta.

• ylös 31
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kysymys otsikossa. En pidä itseäni pahana ihmisenä. Luulen, että ne jotka eivät asiaa mwyönnä, ovat vain epärehellisiä.

Ei ole normaalia. Kuulostaa psykopaatin tai narsistin ajatuksilta.

• ylös 24
  • alas 2
makethejp

Vierailija kirjoitti:
Kysymys otsikossa. En pidä itseäni pahana ihmisenä. Luulen, että ne jotka eivät asiaa myönnä, ovat vain epärehellisiä.

No jostain se energia kumpuaa (syy ja seuraus). Tämän kysymyksen asettelija ehkä saa palkkan tästä.

Vierailija

Minä nautin vain typerysten kiusaamisesta. Jos reilut ja skarpit ihmiset saavat osakseen huonoa kohtelua, pahastun heidän puolestaan. Itse kuulun myös tähän porukkaan. En selvästikään oikein usko ihmisten oelvan keskenään samanarvoisia. :)

• ylös 5
  • alas 25
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en nauti. Minulle tulee paha olo, jos sanon edes yhden kerran törkeästi jollekin, vaikka hän olisi vittuillut minulle vuosia.
Paha olo? Miksi ihmeessä? -10

• ylös 6
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri se syy, miksi sinulle on vittuiltu vuosia.

• ylös 5
  • alas 16
Vierailija

Jos kiusaamisella tarkoitetaan kärsimyksen aiheuttamista muille, niin sen mahdollistaa empatiakyvyn puute, mikä kyllä lasketaan jonkinlaiseksi häiriöksi luonteessa.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Minä pidän sinua ajattelemattomana tai mahdollisesti jopa mielisairaana typeryksenä, koska et koskaan, ikinä, milloinkaan kestäisi, että vastaava käytös kohdistetaan sinuun, ap.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No shit, Sherlock? Onneksi netissä vittuillessa ei tule paha olo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos kiusaamisella tarkoitetaan kärsimyksen aiheuttamista muille, niin sen mahdollistaa empatiakyvyn puute, mikä kyllä lasketaan jonkinlaiseksi häiriöksi luonteessa.
Ei psykopaateiltakaan puutu uusimman tiedon perusteella empatiakykyä, he vain kykenevät käyttämään sitä valikoivasti. Empatiakyvyssä on myös ihan normaalia vaihtelua: jotkut eivät kykene aiheuttamaan toiselle edes lieviä pettymyksen tunteita, ja toisille muiden kärsimys on melkolailla yhdentekevä asia. -10

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ajattelin vain mainita siltä varalta, ettet itse tiedosta asiaa. Ihan ystävälliseksi tarkoitin kommenttini.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ajattelin vain mainita siltä varalta, ettet itse tiedosta asiaa. Ihan ystävälliseksi tarkoitin kommenttini.

Kiitos ja anteeksi.

Vierailija

Oletko pienenä nussittu vai muuten vaan rääkätty? Ylpeilet aloituksellasi ja nautit kiusaamisesta, vaikka todellisuudessa et ymmärrä että olet vain ihmisen kehityksessä jälkeenjäänyt ja häiriintynyt.

• ylös 13
  • alas 4
Vierailija

Kiusaaja yleensä häviää loppupeleissä. Tyhmällä kiusatulla voi olla terävä kaveri. On parempi olla ystävä kaikkien kanssa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat