Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautin ihmisten kiusaamisesta - Onko normaalia?

Vierailija
11.06.2016 |

Kysymys otsikossa. En pidä itseäni pahana ihmisenä. Luulen, että ne jotka eivät asiaa myönnä, ovat vain epärehellisiä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nauti. Minulle tulee paha olo, jos sanon edes yhden kerran törkeästi jollekin, vaikka hän olisi vittuillut minulle vuosia.

Vierailija
2/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antisosiaalisia taipumuksia? Ilmeisesti myös toteutat kiusaamista etkä vain nauti ajatuksesta? Millaista kiusaamista tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä tietenkän pidä itseäsi pahana ihmisenä, vaikka sinusta on mukavaa kiusata muita.  Rääkkäätkö myös eläimiä?

Vierailija
4/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. MInulle tulee jälkikäteen paha olo omasta käyttäytymisestäni. Muut saa olla millaisia vaan, minä yritän olla sellainen, että tykkään katsoa itseäni peliin. Ja tuolla en tarkoita ulkonäköä, joka palstalla tuntuu olevan se maailman tärkein juttu.

Vierailija
5/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa olet kokenut lapsena? Listat sitä muille. Isien pahat teot...

Vierailija
6/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriö. Määrittele kiusaaminen? Olet väärässä, ns. normaali ihminen ei nauti kiusaamisesta.

Vierailija
7/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ap. Mitä pahaa sulle on tapahtunut?

Vierailija
8/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys otsikossa. En pidä itseäni pahana ihmisenä. Luulen, että ne jotka eivät asiaa mwyönnä, ovat vain epärehellisiä.

Ei ole normaalia. Kuulostaa psykopaatin tai narsistin ajatuksilta.

Vierailija
9/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys otsikossa. En pidä itseäni pahana ihmisenä. Luulen, että ne jotka eivät asiaa myönnä, ovat vain epärehellisiä.

No jostain se energia kumpuaa (syy ja seuraus). Tämän kysymyksen asettelija ehkä saa palkkan tästä.

Vierailija
10/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin vain typerysten kiusaamisesta. Jos reilut ja skarpit ihmiset saavat osakseen huonoa kohtelua, pahastun heidän puolestaan. Itse kuulun myös tähän porukkaan. En selvästikään oikein usko ihmisten oelvan keskenään samanarvoisia. :)

Vierailija
11/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en nauti. Minulle tulee paha olo, jos sanon edes yhden kerran törkeästi jollekin, vaikka hän olisi vittuillut minulle vuosia.

Paha olo? Miksi ihmeessä? -10

Vierailija
12/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juuri se syy, miksi sinulle on vittuiltu vuosia.

Vierailija
13/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiusaamisella tarkoitetaan kärsimyksen aiheuttamista muille, niin sen mahdollistaa empatiakyvyn puute, mikä kyllä lasketaan jonkinlaiseksi häiriöksi luonteessa.

Vierailija
14/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän sinua ajattelemattomana tai mahdollisesti jopa mielisairaana typeryksenä, koska et koskaan, ikinä, milloinkaan kestäisi, että vastaava käytös kohdistetaan sinuun, ap.

Vierailija
15/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No shit, Sherlock? Onneksi netissä vittuillessa ei tule paha olo.

Vierailija
16/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiusaamisella tarkoitetaan kärsimyksen aiheuttamista muille, niin sen mahdollistaa empatiakyvyn puute, mikä kyllä lasketaan jonkinlaiseksi häiriöksi luonteessa.

Ei psykopaateiltakaan puutu uusimman tiedon perusteella empatiakykyä, he vain kykenevät käyttämään sitä valikoivasti. Empatiakyvyssä on myös ihan normaalia vaihtelua: jotkut eivät kykene aiheuttamaan toiselle edes lieviä pettymyksen tunteita, ja toisille muiden kärsimys on melkolailla yhdentekevä asia. -10

Vierailija
17/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin vain mainita siltä varalta, ettet itse tiedosta asiaa. Ihan ystävälliseksi tarkoitin kommenttini.

Vierailija
18/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin vain mainita siltä varalta, ettet itse tiedosta asiaa. Ihan ystävälliseksi tarkoitin kommenttini.

Kiitos ja anteeksi.

Vierailija
19/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pienenä nussittu vai muuten vaan rääkätty? Ylpeilet aloituksellasi ja nautit kiusaamisesta, vaikka todellisuudessa et ymmärrä että olet vain ihmisen kehityksessä jälkeenjäänyt ja häiriintynyt.

Vierailija
20/35 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja yleensä häviää loppupeleissä. Tyhmällä kiusatulla voi olla terävä kaveri. On parempi olla ystävä kaikkien kanssa.