Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaus kuivuu kasaan kerta toisensa jälkeen

Vierailija
11.06.2016 |

Miksi?

Pisin suhteeni (ei ensimmäinen) kesti parikymppisestä 24-vuotiaaksi. Tuossa suhteessa rakastin alusta loppuun asti. Alkuhuuma tuli ja meni ja jäljelle jäi syvä kiintymys, välittäminen ja lämpö. Eron jälkeen olin rikki vuoden.

Sen jälkeen en ole enää kokenut tuollaista rakkautta. Vuoden kohdalla huuman hälvetessä tajuan, etten välitä toisesta lainkaan. Takana on nyt useita erittäin toimivia, hauskoja, mukavia, turvallisia suhteita, mutta vain tuon vuoden verran. Sitten tulee täysi välinpitämättömyys. Jätän toisen ja kohta taas olen uudessa samanlaisessa suhteessa, jossa en ikinä saavuta kiintymystä ja syvää rakkautta.

Nyt olen jälleen tuossa tilanteessa. Reilu vuosi mennyt ja huomaan etten halua sanoa rakastavani, koska se ei ole totta. Meillä on asiat erittäin hyvin rakkaudettomuutta lukuunottamatta.

Mistä tällainen johtuu ja mitä on tehtävissä? Pystynkö vielä saamaan tunteet takaisin nykyistäni kohtaan? Hän olisi unelmamies...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sinusta on tullut näitä tyyppejä, jotka koukuttuvat siihen alkueuforiaan ja haluavat kokea pelkästään sitä uudestaan ja uudestaan, tai sitten tuo vuoden rakkauskaan ei ole oikeasti rakkautta, vaan mielesi kehittämää näennäistunnetta, koska yrität väkisin saada korvikkeen tuolle yhdelle oikealle rakkaudelle, jonka menetit? Eli nämä uudemmat kaverit eivät sitten kuitenkaan ole ihan sitä mitä sait siitä vanhasta suhteesta, vaikka kuinka yrität saada ne samat lasit päähän. Se on hankalaa, kaikki vastaantulijat kun eivät ole sitä itselle parhainta ainesta, vaikka paljon hyviä tyyppejä onkin.

Vierailija
2/4 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennemminkin väsynyt tutustumaan uudestaan ja uudestaan ja kohtaamaan suvun ja uskaltamaan avautua ja opettamaan, mistä pidän ja toisin päin. Haluaisin jäädä tähän suhteeseen, koska en jaksa enää samaa rumbaa. Eli uusien huumien perässä en juokse.

Tuo menetetty rakkaus ei enää myöskään tunnu miltään. Näemme silloin tällöin töiden kautta. Ja onhan siitä jo lähes 10 vuotta. Eli en haikaile häntäkään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet varmasti näitä nykyajan ihmisiä jotka haluavat kokea sen alkuhuuman aina uudestaan ja uudestaan. Sehän kestää vain sen vuoden tai kaksi ja sitten tunne muuttuu rakkaudeksi ja kiintymykseksi ilman sellaista tulista alkuhuumaa. Ehkä sun ei kannata hakea vakavaa suhdetta lainkaan vaan deittailla vain huvikseen aina uusia miehiä.

Vierailija
4/4 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINUN Avioliittotarinani.

Nimeni on FRANCA ADMORE ja erosin mieheni kanssa, koska hän petti minua, mutta rakastan häntä silti niin paljon, joten etsin apua saadakseni hänet takaisin rakastamaan minua yksin ja löysin tohtori OBA:n sanomalehdestä. Tohtori OBA loi minulle ja 24 tunnin sisällä mieheni palasi kotiin ja pyysi anteeksi. Tämä mies on erittäin voimakas kaikille, jotka tarvitsevat apua, ota yhteyttä tohtori OBA:han WhatsAppissa: +27 73 714 4115 tai sähköposti: obaasolutiontemple@gmail .com . Hän on rehellinen ja voimakas mies. Olen etsinyt apua kaikkialta, mutta vain tohtori OBA auttoi minua.

Tämä todistus on kiitokseni tohtori OBA:lle.