Vierailija

Lapsen kaveri on pullea, muttei vielä mikään ylipainoinen. Lapseni on kertonut että tämän kaverin äiti ostaa joka päivälle jotain herkkuja vaikka tämä kaveri sanoisi ettei halua mitään. Äitinsä kuulema on sanonut tälle että "no syöt sinä nämä kuitenkin". Harmittaa erityisesti sen takia kun omat vanhempani olivat samanlaisia, kesti pitkään kotoamuuttamisen jälkeenkin että opin syömään normaalisti. Tidän miten inhottavaa tuo on. :/

• ylös 22
  • alas 3

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onko kyseessä tyttö vai poika? Naurettavaa kun moni täällä puhuu vain lapsesta. Itse olen kaksi tytärtä lihottanut kauniiksi ja upeiksi, Jumalan tahtoa seuraten. 17 vuotiaani on 135 kg ja 14 vuotiaani 127 kg.

• ylös 0
  • alas 24
Vierailija

Mulla oli ennen tällainen hmm anoppi. Itse oli kamppaillut kilojen kanssa koko ikänsä, ja alkoi tehdä musta heti lihavaa, kun olin vasta 16v. Meno vaan paheni kun muutin 19v hänen poikansa kanssa yhteen. Joka viikko, ja jopa kaksikin kertaa viikossa, tuli 2 täyttä muovipussia karkkia ja kaikkea torttua, keksejä ym. Valitettavasti niitä tuli syötyäkin sit reilusti, ja mursu hymyili tyytyväisenä. Onneksi jätin sairaan anopin ja poikansa n.22vuotiaana, kun liikakiloja oli vasta 10....

• ylös 12
  • alas 0
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat