Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni flirtti kyllä piristää mukavasti naimisissaolevan elämää =D

Vierailija
11.06.2016 |

En kyllä ikinä edes suutelisi ketään muuta kuin aviomiestäni, mutta näin yli kolmekymppisenä, kolmen lapsen äitinä, on ihan kivaa huomata että ei olekaan ihan niin rupsahtanut ettei kelpais kenellekään muulle =D
Ja vaikka hetken ihastuisikin toiseen, niin onko se niin pahaa? Kun oma suhde on siinä tilassa että rakkautta on, läheisyyttä ja seksiä, mutta ne perhoset vatsassa ovat kuolleet sukupuuttoon kauan sitten, niin on ihan kivaa välillä haaveilla jostain ja muistella miltä on joskus tuntunut =D

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Han kirjoitti:

Itse en koe mitenkään surulliseksi sitä, että välillä huomaan maailmassa olevan muita, kiinnostavia ihmisiä. Ja kuten aiemmin sanoin, olen usein myös ihastunut mieheeni. Meillä on rakkautta, perhe, paljon naurua, intohimoa, luottamusta ja ystävyyttä. Miten tämä ei ole parisuhde? 

Mutta kun sinun ei pitäisi olla ihastunut mieheesi vaan rakastunut mieheesi. Sinun pitäisi rakastaa miestäsi koko sydänmestäsi sekä haluta miestäsi seksuaallisesti niin että meinaat räjähtää. Sen lisäksi hänen pitäisi olla paras ystäväsi jonka kanssa viihdyt vaikka kellon ympäri päivästä toiseen ja vuodesta toiseen. Sinun pitäisi haluta jakaa elämäsi, seksuaallisuutesi, taloutesi ja ajatuksesi hänen kanssaan. 

Nyt miehesi on vaan ihan kiva mies jonka kanssa on ihan kiva olla aina välillä.

No nyt on kyllä Harlekiini -kirjoja luettu vähän liikaa! :D Ei yksikään aikuinen ihminen saa olla noin kiinni ja riippuvainen toisesta ihmisestä, sehän on jo sairautta! Isommilla tukiverkoilla olo on ehdottomasti turvallisempaa ja luonnollisempaa, joten verkkoja on ihan hyvä heitellä välillä myös kotijärven ulkopuolella.

En ole se, joka kirjoitti ylläolevan, mutta eihän siinä riippuvuutta kuvattu vaan intohimoista parisuhdetta. Ei se ole mitään Harlekiini-touhua vaan todellisuutta niille onnekkaille, jotka ovat löytäneet sielunkumppaninsa.

Vierailija
62/68 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän työpaikan flirttaileva ukkomies ei etsi pientä piristystä vain siitä flirtistä. Mistäkö tiedän? Ollaan pantu silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aiemmin avioliitossa niin täysillä mukana etten voinut kuvitella flirttailevani muiden miesten kanssa ja mua inhotti jos mulle flirttailtiin. Se oli kiusallista. Mutta vuodet vieri ja tunteet muuttui ja kummasti nykyään flirttailen vieraiden miesten kanssa ha ihastunkin joskus. On varmaan enää ajan kysymys että menen pidemmälle. Eli taitaa liittomme vedellä viimeisiään.

Kyllä flirttailu ha ihastuminen on AINA merkki siitä ettei ole enää yhtä paljon tunteita omaa miestä kohtaan. Täytyisi vain hyväksyä tämä eikä uskotella itselleen että kuuluu ihastua välillä muihinkin. Täyttä soopaa.

Vierailija
64/68 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Han kirjoitti:

Itse en koe mitenkään surulliseksi sitä, että välillä huomaan maailmassa olevan muita, kiinnostavia ihmisiä. Ja kuten aiemmin sanoin, olen usein myös ihastunut mieheeni. Meillä on rakkautta, perhe, paljon naurua, intohimoa, luottamusta ja ystävyyttä. Miten tämä ei ole parisuhde? 

Mutta kun sinun ei pitäisi olla ihastunut mieheesi vaan rakastunut mieheesi. Sinun pitäisi rakastaa miestäsi koko sydänmestäsi sekä haluta miestäsi seksuaallisesti niin että meinaat räjähtää. Sen lisäksi hänen pitäisi olla paras ystäväsi jonka kanssa viihdyt vaikka kellon ympäri päivästä toiseen ja vuodesta toiseen. Sinun pitäisi haluta jakaa elämäsi, seksuaallisuutesi, taloutesi ja ajatuksesi hänen kanssaan. 

No nyt on kyllä Harlekiini -kirjoja luettu vähän liikaa! :D Ei yksikään aikuinen ihminen saa olla noin kiinni ja riippuvainen toisesta ihmisestä, sehän on jo sairautta! Isommilla tukiverkoilla olo on ehdottomasti turvallisempaa ja luonnollisempaa, joten verkkoja on ihan hyvä heitellä välillä myös kotijärven ulkopuolella.

Silloin jos ei voi olla ilman toisia ihmisiä niin ei kannattaisi olla edes parisuhteessa.

Vierailija
65/68 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin aiemmin avioliitossa niin täysillä mukana etten voinut kuvitella flirttailevani muiden miesten kanssa ja mua inhotti jos mulle flirttailtiin. Se oli kiusallista. Mutta vuodet vieri ja tunteet muuttui ja kummasti nykyään flirttailen vieraiden miesten kanssa ha ihastunkin joskus. On varmaan enää ajan kysymys että menen pidemmälle. Eli taitaa liittomme vedellä viimeisiään.

Kyllä flirttailu ha ihastuminen on AINA merkki siitä ettei ole enää yhtä paljon tunteita omaa miestä kohtaan. Täytyisi vain hyväksyä tämä eikä uskotella itselleen että kuuluu ihastua välillä muihinkin. Täyttä soopaa.

Eroa ja lopeta tuo pelleily

Vierailija
66/68 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Han kirjoitti:

En ole se, joka kirjoitti ylläolevan, mutta eihän siinä riippuvuutta kuvattu vaan intohimoista parisuhdetta. Ei se ole mitään Harlekiini-touhua vaan todellisuutta niille onnekkaille, jotka ovat löytäneet sielunkumppaninsa.

Juuri näin. Hyvässä parisuhteessa ei todellakaan halua ketään muuta.

Vierailija
67/68 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään. En lähtisi sanomaan kenellekään millainen parisuhteen PITÄÄ olla. Meillä mennään tällä tavalla ja ihan omasta mielestämme ollaan toistemme sielunkumppaneita. :-)

Jotkut voisi löysätä pipoa ja uskoa, että muutkin kun se oma tyyli voi toimia.

Vierailija
68/68 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän on pakko olla miehen provo. Ei naiset flirttaile elleivät ole ihastuneita. Sille ei aina mahda mitään. Sen sijaan joku narsistinen kostopetteri täällä hautoo näitä typeriä aloituksia.

Et taida ymmärtää, mitä flirttailu tarkoittaa.

Samaa mietin.

Minulle paras flirtti on semmoista jonka ei ole edes tarkoitus johtaa mihinkään. Ei edes moikkaamiseen. Ihan vaan pelkkä silmäpeli tuntemattoman kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä