Pieni flirtti kyllä piristää mukavasti naimisissaolevan elämää =D
En kyllä ikinä edes suutelisi ketään muuta kuin aviomiestäni, mutta näin yli kolmekymppisenä, kolmen lapsen äitinä, on ihan kivaa huomata että ei olekaan ihan niin rupsahtanut ettei kelpais kenellekään muulle =D
Ja vaikka hetken ihastuisikin toiseen, niin onko se niin pahaa? Kun oma suhde on siinä tilassa että rakkautta on, läheisyyttä ja seksiä, mutta ne perhoset vatsassa ovat kuolleet sukupuuttoon kauan sitten, niin on ihan kivaa välillä haaveilla jostain ja muistella miltä on joskus tuntunut =D
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä vaiheessa lainaukset.meni pieleen, en jaksa siihen jatkaa niin kirjoitan tähän.
Joku nainen voi kokea että miehensä kanssa flirttaillaan vaikka se nainen (joka on siellä oman aviomiehensä kanssa) vain kertoo jotain hauskaa juttua.
Mustasukkainen mies voi kokea samassa tilanteessa että oma nainen flirttailee toiselle.
Minulla on muutenkin tapana koskea.ihmisiin kun puhun, katson silmiin jne, tätä voidaan kokea flirttinä. Itseasiassa vain minä itse tiedän milloin flirttailen, jotkut ei tajua flirttiä muutenkaan ikinä, toiset ottavat kaikki huomionosoitukset flirttinä.
Täysin totta. Olen asiakaspalvelussa töissä ja ekstroverttina ihmisenä minun on helppo olla erilaisten ihmisten kanssa. Katson silmiin, hymyilen, kuuntelen, kyselen, muistan mitä toinen on ehkä aikaisemmin jo jutellut ja minun on myös hyvin helppo koskea ihmisiä. Tiedän kuitenkin täysin missä menee raja ja en sitä rajaa ylitä. Joku saattaisi siis luulla minun flirttailevan, mutta en välttämättä flirttaile, vaan olen vain kohtelias ja ammattitaitoinen, ja olen sitä kaikille, miehille, naisille, nuorille, vanhoille, rumille ja kauniille. Mieheni tietää tasan tarkkaan minkälainen olen ja ei hän katso käyttäytymiseni olevan uhaksi suhteellemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa miten tunteisiin jollekin tämä asia on mennyt! :D Olen 40+ ikäinen ja naimisissa oleva nainen. Olin eilen toisen saman ikäisen naimisissa olevan naisen kanssa viihteellä ja flirttailimme hymyssä suin koko illan miehille. Aloitin jo matkalla kun junalla yksin tapaamispaikkaamme menin ja miehiltä tuli takaisin todella paljon ja hauskaa flirttailua! Minulle on ihan sama onko mies varattu tai vapaa, en sitä kysele tai yritä sormuksia tai muita merkkejä etsiä, minullakin oli sormukset sormessa ihan koko illan.
Saatan flirttailla ruokakaupassa, parkkihallissa, rautakaupassa, autoillessani. Ei se ole minulle mitään ihmeellistä, vaan ihan mukavaa kepeätä katsekontaktia, hymyä ja ehkä jutustelua ilman, että ajattelisin toista osapuolta hetkeäkään sen jälkeen. Keväällä ja kesällä miehet ovat ihmeen hyviä flirttailemaan, siis juuri ne kotimaiset miehet, mitä täällä usein haukutaan. :)
Ei haittaa. Hän työskentelee markkinointialan töissä ja varmasti flirttaileekin muille. En pysty olemaan mustasukkainen, en tunne sellaista tunnetilaa ollenkaan.
Sua ei varmaan haittaa jos miehesi flirttailee nuorempien naisten kanssa päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu ei ole mikään pettämiskeino piristää suhdetta tai lupaus mistään jatkosta tai enemmästä. Flirttailua voi harrastaa varattuna tai sinkkuna, ja lisäksi se voi kohdentua myös esim oman sukupuolen edustajaan vaikka olisi itse hetero. Se on vain keino saada muut ihmiset pitämään sinusta, saada se jää murrettua. Suomessa sitä pidetään toki jonain iskuyrityksenä, vaikka se on ihan vain kevyttä kanssakäymistä ja sosiaalisen tilannetajun harjoittelua, mutta toisaalta täällähän ei edes osata kohteliasta small talkiakaan...
Flirttaileminen on yksi erotiikan muoto.
Kautta ihmiskunnan historian ajan se on ollut juuri iskemistä varten olevaa toimintaa ja sitä varten se on vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu ei ole mikään pettämiskeino piristää suhdetta tai lupaus mistään jatkosta tai enemmästä. Flirttailua voi harrastaa varattuna tai sinkkuna, ja lisäksi se voi kohdentua myös esim oman sukupuolen edustajaan vaikka olisi itse hetero. Se on vain keino saada muut ihmiset pitämään sinusta, saada se jää murrettua. Suomessa sitä pidetään toki jonain iskuyrityksenä, vaikka se on ihan vain kevyttä kanssakäymistä ja sosiaalisen tilannetajun harjoittelua, mutta toisaalta täällähän ei edes osata kohteliasta small talkiakaan...
Kautta ihmiskunnan historian ajan se on ollut juuri iskemistä varten olevaa toimintaa ja sitä varten se on vieläkin.
Ei. Flirttailemalla voi tietty iskeä itselleen seuraa, mutta flirtti ei tarkoita että pitäisi harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Flirttailemalla voi tietty iskeä itselleen seuraa, mutta flirtti ei tarkoita että pitäisi harrastaa seksiä.
Pettää voi ilman seksiäkin.
Kohta huomaat ettei sulle riitäkään ne pelkät katseet vaan haluat koskea jne. Jos saat muista miehistä perhosia vatsaasi ja ihastut muihin, ei liitossasi ole enää kaikki hyvin. Uskottelet vain niin itsellesi.
Itse olen eronnut. Huomasin naimisissa ollessani kuinka yhtäkkiä aloin ihastua muihin miehiin. Ei se ollut normaalia. Sitten tulikin ero. Nyt sinkkuna näitä ukkomiehiä pörrää ympärillä. Heillä tuskin on kotona kaikki vaimon kanssa hyvin!
Ei flirttailu ole paha asia eikä pettämistä! Itsellä on työkaverina mies jonka kanssa ihastusta mitä ilmeisimmin puolin ja toisin. Mutta me emme koskaan flirttaile toisillemme. Eli flirttailuun ei todellakaan tarvita tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Han kirjoitti:
Oman miehen kanssa kaikki on jo koettu ja liitto on sellanen mukavan leppoisa kaverisuhde.
Ihastun helposti ja se on ihana tunne, mutta ei tulisi mieleenkään hajoittaa perhettä sen alkuhuuman takia.
Flirttailu ja unelmointi riittää. :-)
Olet sairas.
Miten olen sairas?
Rakastan miestäni, mutten nyt koko ajan ole häneen ihastunut. 15 vuotta yhdessäoloa arkea, lapsia jne. on muovannut meidän yhteiselosta tämänlaista. Molemmat tiedetään 'tilanne', on puhuttu siitä ja ollaan onnellisia näin, parhaita ystäviä ja toisillemme tärkeimpiä ihmisiä maailmassa. Eikä tosiaan kummallakaan ole mitään haluja 'varsinaisesti' pettää toista.
Mulle flirttailu on siis sellaista hymyssäsuin käytyä juttelua, joka tietyllä tapaa antaa ymmärtää, että toinen ihminen on mielestäni kiinnostava, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei flirttailu ole paha asia eikä pettämistä! Itsellä on työkaverina mies jonka kanssa ihastusta mitä ilmeisimmin puolin ja toisin. Mutta me emme koskaan flirttaile toisillemme. Eli flirttailuun ei todellakaan tarvita tunteita.
Just joo
Han kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Han kirjoitti:
Oman miehen kanssa kaikki on jo koettu ja liitto on sellanen mukavan leppoisa kaverisuhde.
Ihastun helposti ja se on ihana tunne, mutta ei tulisi mieleenkään hajoittaa perhettä sen alkuhuuman takia.
Olet sairas.
Miten olen sairas?
Rakastan miestäni, mutten nyt koko ajan ole häneen ihastunut. 15 vuotta yhdessäoloa arkea, lapsia jne. on muovannut meidän yhteiselosta tämänlaista. Molemmat tiedetään 'tilanne', on puhuttu siitä ja ollaan onnellisia näin, parhaita ystäviä ja toisillemme tärkeimpiä ihmisiä maailmassa. Eikä tosiaan kummallakaan ole mitään haluja 'varsinaisesti' pettää toista.
Mulle flirttailu on siis sellaista hymyssäsuin käytyä juttelua, joka tietyllä tapaa antaa ymmärtää, että toinen ihminen on mielestäni kiinnostava, ei muuta.
Eli et ole edes parisuhteessa.
Uskaltaako sitä kohta enää katsettaan varpaistaan ylös nostaa, jos joku vaikka luulee, että flirttailen? Tai pitäisikö kaikkien vain kulmat rutussa mulkoilla muita ihmisiä ettei kenellekään tule paha mieli? Koskea ei luonnollisesti saa missään ja koskaan, ei istua ruuhkabussissa kenenkään vieressä, ei mennä minnekään missä on ihmisiä. Tällainen elämä on varmaan tulossakin, kun jokaisella on kännykät kädessään, katseet tiiviisti siinä ja piuhat korvissa. Kauheaa...
Vierailija kirjoitti:
Han kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Han kirjoitti:
Olet sairas.
Miten olen sairas?
Eli et ole edes parisuhteessa.
Ihme että tämäkin on saanut alapeukkuja. Kun henkilö itse sanoin että on vain kaverisuhteessa.
Jotenkin surullista ajatella parisuhdetta, joka on kuihtunut kaverisuhteeksi ja jossa jännitys on haettava muualta. Itse en voisi elää niin. Oman kumppanin täytyy minulle olla se, jonka pelkkä katse sytyttää. Joka päivä. Onneksi näin meillä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullista ajatella parisuhdetta, joka on kuihtunut kaverisuhteeksi ja jossa jännitys on haettava muualta. Itse en voisi elää niin. Oman kumppanin täytyy minulle olla se, jonka pelkkä katse sytyttää. Joka päivä. Onneksi näin meillä onkin.
Täysin samaa mieltä.
Tosin tuntuu että erittäin moni niistä liitoista jotka muka kestää on juuri niitä liittoja jotka on kuollut pystyyn.
Asutaan yhdessä, seksiä ei ole koskaan. Jos on niin vaan sovistusti. Se on mekaanista fyysistä tyydytystä. Telkkaria katsotaan eri huoneissa. Ollaan vaan kavereita keskenään. Sitten vanhana selitetään lapsille että näillä vinkeillä parisuhde kestää....
Itse en koe mitenkään surulliseksi sitä, että välillä huomaan maailmassa olevan muita, kiinnostavia ihmisiä. Ja kuten aiemmin sanoin, olen usein myös ihastunut mieheeni. Meillä on rakkautta, perhe, paljon naurua, intohimoa, luottamusta ja ystävyyttä. Miten tämä ei ole parisuhde?
Han kirjoitti:
Itse en koe mitenkään surulliseksi sitä, että välillä huomaan maailmassa olevan muita, kiinnostavia ihmisiä. Ja kuten aiemmin sanoin, olen usein myös ihastunut mieheeni. Meillä on rakkautta, perhe, paljon naurua, intohimoa, luottamusta ja ystävyyttä. Miten tämä ei ole parisuhde?
Mutta kun sinun ei pitäisi olla ihastunut mieheesi vaan rakastunut mieheesi. Sinun pitäisi rakastaa miestäsi koko sydänmestäsi sekä haluta miestäsi seksuaallisesti niin että meinaat räjähtää. Sen lisäksi hänen pitäisi olla paras ystäväsi jonka kanssa viihdyt vaikka kellon ympäri päivästä toiseen ja vuodesta toiseen. Sinun pitäisi haluta jakaa elämäsi, seksuaallisuutesi, taloutesi ja ajatuksesi hänen kanssaan.
Nyt miehesi on vaan ihan kiva mies jonka kanssa on ihan kiva olla aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Han kirjoitti:
Mutta kun sinun ei pitäisi olla ihastunut mieheesi vaan rakastunut mieheesi. Sinun pitäisi rakastaa miestäsi koko sydänmestäsi sekä haluta miestäsi seksuaallisesti niin että meinaat räjähtää. Sen lisäksi hänen pitäisi olla paras ystäväsi jonka kanssa viihdyt vaikka kellon ympäri päivästä toiseen ja vuodesta toiseen. Sinun pitäisi haluta jakaa elämäsi, seksuaallisuutesi, taloutesi ja ajatuksesi hänen kanssaan.
Nyt miehesi on vaan ihan kiva mies jonka kanssa on ihan kiva olla aina välillä.
No nyt on kyllä Harlekiini -kirjoja luettu vähän liikaa! :D Ei yksikään aikuinen ihminen saa olla noin kiinni ja riippuvainen toisesta ihmisestä, sehän on jo sairautta! Isommilla tukiverkoilla olo on ehdottomasti turvallisempaa ja luonnollisempaa, joten verkkoja on ihan hyvä heitellä välillä myös kotijärven ulkopuolella.
Flirttailu on kiusallista ja inhottavaa. Koska en ole kiinnostunut tai ihastunut kehenkään muuhun kuin omaan mieheen. Joten eipä huvita flirttailla random-äijien kanssa.
Mutta katse ja hymy on eri asia.
Ja silloin kun oma kumppani on se, jota ei voi edes ohittaa koskettamatta, ei muihin vaan ihastu. Toki voi huomata hyvännäköisen ja/tai mukavan kollegan tms. mutta häneen ei ihastu. Tällaisessa suhteessa minä haluan olla. En missään pystyynkuolleessa "kyllä minä välillä tykkään miehestäni" -viritelmässä, jossa itseisarvo on suhteen pitkä kesto.
Mua ei ainakaan haittaa, jos mies flirttailee muiden kanssa. Se on vain yksi sosiaalinen keino. Toisaalta en myöskään tykkää lukita miestä päiväksi komeroon kun lähden itse ulos, eikä hänen tarvitse kysyä lupaa jos haluaa lähteä lenkille tai joskus nähdä jopa kavereitaan. -eri