Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Opiskelu, työ, hyvät tulot ja liikuntaharrastukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa kun ei ole saanut hyviä geenejä. Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat. Miehet saavat aina kuitenkin jotain naisia rahalla.

• ylös 147
  • alas 221

Sivut

Kommentit (280)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Höpöhöpö. On muitakin hyveitä kuin ulkonäkö ja naisen ulkonäössä kroppa on kyllä tärkeämpi kuin kasvot.

• ylös 37
  • alas 193
Vierailija

Ei se välttämättä kauniillakaan naisella elämä ruusuilla tanssimista ole.
Aina on pelimiehiä ja kaikenmaailman urpoja pyörimässä ympärillä.
Ja entäpä muiden naisten kateus sitten? Sillä vittumaisuudella ei ole mitään rajaa!

• ylös 396
  • alas 33
Vierailija

Minustakin tuntuu turhalta yrittää mitään, kun itseisarvoni on joka tapauksessa pohjissa rumuuteni takia. Ehkä sitä voisi edes oman itsensä takia parantaa asioita, eli vaikka muut eivät minua sen enemmän haluaisikaan. En vain oikein koe oikeasti hyötyväni mistään.

• ylös 73
  • alas 16
Vierailija

Ne kasvot kaunistaa tai rumentaa luonne. Katkeruus ja kehno itsetunto rumentavat. Yritäpä parantaa itsetuntoasi, opettele hyväksymään ja pitämään itsestäsi, alkaa ne miehetkin kiinittää huomiota kun olet tasapainoisempi ja onnellisempi.

• ylös 190
  • alas 32
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja entäpä muiden naisten kateus sitten? Sillä vittumaisuudella ei ole mitään rajaa!

No voi, mieluummin ottaisin ne urpot ja pelimiehet muiden miehen lisäksi siihen ylimääräiseksi kiusaksi, kun ettei ole yhtään miestä.

Kateus... mieluummin olisin kateuden kohde kuin sen tuntija.

Ei elämän tarvitse olla ruusuilla tanssimista ollakseen nykyistä parempaa.

Vaikka turhahan se on haaveilla elämästä, jota ei voi koskaan saada. Pitäisi vain hyväksyä todellisuutensa.

(En ole ap.)

• ylös 141
  • alas 25
Vierailija

Niin totta. Jopa työpaikat menevät kauniimmille, vaikka olisivat huonoja työssään.

• ylös 103
  • alas 45
Vierailija

Jokohan nyt saisimme kuvan suht normaalista (ei sairaalloisen ylipainoinen tms) naisesta, joka on niin ruma, ettei miehille kelpaa. Vielähän sellaista ei kukaan ole pystynyt näyttämään.

• ylös 94
  • alas 47
Vierailija

Niinkö...joopa joo. Kaikkihan nuo parisuhteissa olevat naiset näyttää ihan huippukauniilta ;D. Samoin kaikki poliitikot, ministerit, näyttelijät, kirjailijat, taiteilijat, tiedenaiset ja ihan tavalliset työssäkäyvät naiset ja äidit tietysti myös. Kaikki huippukauniita. Ja kuule kyllä nainenkin saa rahalla miehiä, ihan selvä juttu, mutta kuka on niin onneton, että haluaa rahalla "rakkautta", kun ei sitä kuitenkaan saa? Voit saada rahalla rinnallesi ihmisen, mutta hänen sydämensä on toisaalla, joten se on pelkkää itsepetosta.

• ylös 180
  • alas 7
Vierailija

Hei kamoon. Mikä siinä on että naisten pitää piiloutua ulkonäkönsä taakse? Jos joku mies käyttää paksua lompakkoaan hyväkseen menestyäkseen parisuhdemarkkinoilla niin sitä pidetään luonnollisena. Miksi nainen ei saisi tehdä samoin?

• ylös 60
  • alas 8
Vierailija

Niin rumaa naista ei olekaan etteikö sitä joku jostain kolosta ryömi kehumaan viehättäväksi kunhan vain antaa ymmärtää että ymmärtää antaa.

• ylös 56
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne kasvot kaunistaa tai rumentaa luonne. Katkeruus ja kehno itsetunto rumentavat. Yritäpä parantaa itsetuntoasi, opettele hyväksymään ja pitämään itsestäsi, alkaa ne miehetkin kiinittää huomiota kun olet tasapainoisempi ja onnellisempi.

Tää on perus. Aina kun netissä valittaa rumuudestaan, tulee joku sanomaan asenteesta. Juu, sillä on ehkä joku häviävän pieni vaikutus kokonaisuuteen, mutta noista viesteistä tulee sellainen olo, että me rumat olisimme onnekkaampien mielestä ansainneet rumuutemme tai jopa sen itse aiheuttaneet asenteellamme.

Ehkä te tykkäätte ajatella, että olette itse ansainneet näyttää siedettäviltä ja sitä kautta on pakko ajatella, että rumuuskin on rumien vika. Mutta ette ole oikeasti yhtään sen parempia ettekä yhtään enemmän sitä ansainneet. Hyvä asennekaan ei teistä itsestänne lähde, ihan yhtä happamia olisitte kuin mekin, jos osat olisivat toisinpäin.

• ylös 78
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pieni hinta siitä, että voi saada myös sen rakastavan miehen.

• ylös 50
  • alas 6
Vierailija

On huomattu. Olen itse rumahko, mutta jostain luonnonoikusta tyttäreni on syntynyt kauniiksi. Hassua seurata, kuinka helppo niitä miehiä on vaan VALITA, kun ympärillä pyörii koko joukkueen, koulun tai työpaikan kaikki miehet. Itse joutui ottamaan sen, joka huoli. Ja huonoksihan se jämäpala osoittautui. Nyt sitten yksin vissiin koko loppuelämä. Mukava ja nauravainen olen, ja miehet kyllä ystävystyy mielellään kanssani, mutta harva haluaa mitään muuta. Niin se vaan menee. Nainen menestyy, jos on kaunis ja tyhmä. Kaikki muu on turhaa.

• ylös 78
  • alas 43

Sivut