Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok nalkuttaa jo nyt?

Vierailija
11.06.2016 |

Olen seurustellut reilun kaksi kuukautta. Ollaan paljon nimenomaan minun luona, sillä miehellä on kämppis, joka ei oikein pidä minusta. Olen ollut nalkuttamatta asioista ja mietinkin, missä vaiheessa kehtaan sanoa, että joku asia häiritsee. Siis, en nyt meinaa olla ihan bitch, mutta kuitenkin.:D Haluaisin sanoa, että astiat saisi huuhtoa ja kaljaa ei tarttis juoda joka ilta. Huomaan kuitenkin rakastuneeni, mutten halua näitä tapoja tulevaisuuteen...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vi##n tarve naisilla on nalkuttaa? Oikein netistä kysytään lupaa. Toivottavasti saat rukkaset mieheltä sillä hän ansaitsee parempaa.

Rukkaset? Harva puoliso toivoo itselleen pikkuhiljaa alkoholisoituvaa passattavaa, ehkä olet löytänyt sellaisen "helmen".

Vierailija
22/32 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olen jo passannut.. Teen ruuan, leivon leipää ja tuon kahvinkin joskus eteen. Välillä olen sanonut, että "tulehan hakemaan". En haluaisi luopua tuosta miehestä, kun muuten sovitaan yhteen niin hyvin. Mutta pitäisi saada se tekemään enemmän.

Kokeile samoja niksejä kuin mitä minä olen soveltanut menestyksellisesti oman lapseni kanssa. Anna kaksi vaihtoehtoa, joista mies voi valita mieluisemman. "Haluatko tiskata yksin vai haluatko mieluummin, että tiskataan yhdessä?" "Haluatko että tehdään ruokaa yhdessä vai vietkö minut mieluummin ulos syömään?" "Aiotko juoda tänään olutta vai harrastaa seksiä?"

Kun tätä kautta olet saanut miehen vähän oppimaan kotitöiden tekoon, voit edetä seuraavaan vaiheeseen, jossa ei anneta enää vaihtoehtoja. "Onko sinulla nälkä? No tule sitten tekemään ruokaa."

Oho oletpas nokkela. Eikö sua haittaa että vastapuoli on niin yksinkertainen että menee noihin? Taidat nauttia"vallasta"?

Aikuiset ihmiset yleensä ihan itse hoitavat kotinsa. Taidat itse nauttia kaatopaikalla elämisestä tai sitten olet löytänyt itsellesi palvelijan, miksi et tee itse hommiasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho oletpas nokkela. Eikö sua haittaa että vastapuoli on niin yksinkertainen että menee noihin? Taidat nauttia"vallasta"?

Itse asiassa lapseni on erittäin älykäs, mutta tällä systeemillä olen saanut hänet totutettua osallistumaan kotitöihin ja ymmärtämään, että jokaisen pitää tehdä osansa. Jos kerran lapsikin voi oppia, niin miksei sitten aikuinen mies?

En itsekään tykkää kauheasti kotitöistä mutta pakkohan ne on tehdä. Minusta se sujuu mukavammin kun on joku kaveri siinä mukana. Ruuanlaitto voi myös olla mukavaa perheen yhteistä aikaa, kun muuten vietetään helposti aikaa omissa oloissamme.

Vierailija
24/32 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa lapseni on erittäin älykäs, mutta tällä systeemillä olen saanut hänet totutettua osallistumaan kotitöihin ja ymmärtämään, että jokaisen pitää tehdä osansa. Jos kerran lapsikin voi oppia, niin miksei sitten aikuinen mies?

En itsekään tykkää kauheasti kotitöistä mutta pakkohan ne on tehdä. Minusta se sujuu mukavammin kun on joku kaveri siinä mukana. Ruuanlaitto voi myös olla mukavaa perheen yhteistä aikaa, kun muuten vietetään helposti aikaa omissa oloissamme.

Lapsikortti esillä. Eli sanot kirkkain silmin että näillä mennään myös miesten kanssa? Arvostuksesi miehiä kohtaan on kyseenalaista.

Vierailija
25/32 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ihmiset nalkuttamalla muutu, ja hyvin harva ihminen muuttuu muuta kuin omasta halustaan. Itseäsi voit muuttaa kyllä. Se paras suunta parisuhteissa on kompromissihakuisuus. Jos haluat oman asuntosi muuttuvan teidän yhteiseksi kodiksi niin mistä omista tavoistasi olet valmis luopumaan? saako tiskipöydällä olla likaisia astioita? haluatko katsella joka ilta juovaa miestä? Minusta nuo asiat ovat vakavuudeltaan eri luokkaa, mutta sinunhan tuo pitää päättää. Ja hyväksyä ettei mies muutu käskystäsi/nalkutuksestasi/toiveestasi mihinkään. Sinä päätät jaksatko miehen tapoja. Jos et, kannattaa tehdä siitä muut johtopäätökset kuin nalkutus. Noita nalkuttamalla muuttamista yrittäviä on palsta täynnä ja se selkein lopputulos noissa näyttää olevan ero ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
26/32 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri ei koskaan nalkuttanut tai sanonut asioista miehelleen, pahoitti vaan mielensä. Kun kysyin mikset sano suoraan niin ei hän kuulemma ala nalkuttamaan jos toinen ei itse tajua töppäävänsä. Kysyin et mahtaako sun mies olla telepaatti? Eipä auttanut.

Seurauksena mies vietti vapaansa ja viikonloput kavereidensa kanssa, ei tehnyt mitään lapsen kanssa, perhematkoilla aina jotkut muut tutut mukana, sunnuntait sohvalla krapulassa, hankinnat päätti mies yksin, älyttömiä lainatakauksia, joita sitten maksettiin. Ja sivusuhteita, siihen se liitto sitten lopulta päättyi, mies halusi erota.

Niin, suosittelen lämpimästi päätöksiä ja kommunikointia kumppanin kanssa millaista elämää kumpikin haluaa elää. Yhdessä tai erikseen. Nalkutus on kommunikointitaidon puutetta mutta nalkutuskin on parempi vaihtoehto kuin heittää mykkänä vuodet hukkaan. Se vaan täytyy sitten katkaista ellei mikään muutu. Nalkutus, suhde.

Vierailija
27/32 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tuttu tunne! 

- Se kenelle vastasit

Vierailija
28/32 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit kaljaa joka ilta juovan miehen? Olisi ollut raittiimpiakin tarjolla.

Sinkkumies

Vierailija
29/32 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan 26 ja 28. Naimisiin mies ei halua, mutta lapsia haluaa. Olen valmis luopumaan haaveesta aviomiehestä, mutta jotkut tuollaiset pienet asiat haluaisin kitkeä pois.:D Mies on muutoin ihan täydellinen mulle. Samanlainen maku vaikka missä..

Varmasti oikein hyvä malli lapsille vetää joka ilta olutta. Täydellisen isukin olet kyllä tuleville lapsillesi löytänyt! Lähteeköhän mies litomaan ennen lapsen syntymää vai vasta siinä parin vuoden iässä?

Vierailija
30/32 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta kaljaa latkiva mies on sinusta maailman ihanin?! Herää unelmistasi ajoissa! Vai onko unelmiesi mies ihan oikeasti sellainen, jonka puolesta sinä teet kaiken ja äijänrähjä vaan makoilee ja komentaa?

Jos joskus aiot nalkuttaa, juuri on oikea aika. Nyt mies vielä voi osoittaa rakastavansa sinua enemmän kuin olutta pysymällä edes kaksi viikkoa täysin raittiina, ilman sitä yhtä saunaoluttakaan.

Jaa että ei vielä, lopettaa juomisen varmasti sitten, kun teillä on lapsia ... niinpä! Meitä on tällä palstalla varmaan tuhansia mammoja, jotka ovat tuota legendaa uskoneet.

Minä niin toivon, että tämä olisi provo. Pelkään, että ei ole kun muistan omaa nuoruutta, sinisilmäisyyttä ja elämäni suurta "rakkautta".

Vierailija
31/32 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan 26 ja 28. Naimisiin mies ei halua, mutta lapsia haluaa. Olen valmis luopumaan haaveesta aviomiehestä, mutta jotkut tuollaiset pienet asiat haluaisin kitkeä pois.:D Mies on muutoin ihan täydellinen mulle. Samanlainen maku vaikka missä..

Nyt täytyy kyllä kysyä, että oletko ajatellut ihan tarkkaan tuon täydellisyyden siltä kannalta, että se olet yksin sinä, joka kotitöitä teet silloinkin, kun kumpikin on töissä ja teillä voisi olla lapsia? 

Sama maku, varmaan oluessakin?

Entä laskujen maksu? Hänen kämpillään ei majailla, kun kämppis ei sinua siedä, joten sinä kustannat teidän molempien asumisen, pyykit, ruuat, sähköt ... ym?

No, onnea sinulle kun olet onnistunut niin täydellisen miehen löytämään.

Me ämmät olemme vaan kateellisia sinulle, kun me emme ole koskaan niin täydellistä  miestä tavanneet, jota olisimme halunneet palvella niin kuin sinä omaa ihanuuttasi.

Vierailija
32/32 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä sellainen mies, joka kelpaa tapoineen päivineen.

Minkäänlainen nalkutus ei ole hyvä juttu, eikä saa miestä muuttamaan tapojaan. Sitähän alkaa vaan vituttaan jos yrität komennella tai opettaa, ja sitten se kaljottelee entistä enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme