Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TaaperoEnskat heinäkuussa

01.07.2008 |

Heippa!

Ihan taas vaihteeksi kiireellä pistäydyn... ;o) Mutta josko näin hiljaiselle meiningille pistäis vaikka ihan kuukausipinon pystyyn. Linkkiä vanhaan pinoon tuossa alla.

Yritän vaikka illalla tulla muutaman sanan enemmän kirjoittamaan...

-Amy ja Emmi 1v8kk-

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan nyt saman kun pistin O-puolelle

Nyt on lääkärissä käyty ja on jo paljon parempi ja huojuntuneempi olo, lääkäri oli aivan super ihana, en ole missään koskaan ikinä tavannut yhtä mahtavaa lekuria

toinen markkereista ( kysta) ei täyttänyt merkkejä oli kuulemma ihan liian pieni pitäis olla vähintään 5mm ja meillä oli alle 3mm.

kalkkeumia on kuulemma 90 % sikiöistä joten siitäkään ei kannata kuulemma mitään johtopäätöksiä vetää.

viikonpäästä saadaan pikatestin tulos jonka voi soittaa ite ja sitten noin 4 vk:n päästä sitten lopullinen "tuomio"

itse punktio oli kummallinen kokemus, se ei varsinaisesti sattunut mutta tuntui jokseenkin inhottavalta, lääkäri kysyi että onks mulla kaikki ihan kunnossa kun menin ihan valkoiseksi, MÄ INHOON NEULOJA JA PISTÄMISTÄ.

lääkäri sanoi että riski keskenmenoon on kansainvälisesti 0,5 % mutta heillä kuulemma alle puolet siitä .

veti sellaisen ison ruiskun täyteen lapsivettä mua nauratti kun se sanoi että tässä sitä nyt on sitä vauvan pissaa....

Meidän Niilo ei sitten olekkaan Niilo vaan jotain muuta mutta en nyt vielä ole keksinyt uutta tekonimeä....enkä taida vaihtaakkaan sitä kun on jo puolet ajasta kulkenut mukana.

Vauvan koko vastasi viikkoja eikä mitään kummallista löytynyt, saatiin kasvokuviakin 3D:stä mukaan,

tänään vielä omaa napaa seuraavaksi lupaan jotain muutakin

I-L:lle suuret kiitokset että olet jaksanut mun jorinoita kuunnella !!!

aa ae ja niilo 18+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla