Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi elimistöni reagoi näin? Minulle kävi jokin aika sitten eräs kauhea asia,

Vierailija
10.06.2016 |

jonka vuoksi järkytyin pahasti. En syönyt oikeastaan mitään, ei ollut edes näläntunnetta. En myöskään nukkunut. Sen sijaan koko ajan oli jano, joka ei tuntunut loppuvan sillä, että join vettä. Tätä kesti muutaman päivän, kunnes vähitellen olin ok. Olinko shokissa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle teki tuollaisen olon äärimmäinen ja äkillinen stressi. Kolme päivää syömättä ja unta maksimissaan 2-3 h/yö. Oli aika vinhaa kun ei ollut lainkaan nälkä, päinvastoin, olo oli hyvin kylläinen kuin isonkin aterian jäljiltä. Samaan aikaan kuitenkin alkoi pyörryttää koska verensokeri oli niin alhainen.

Vierailija
2/7 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli juuri tuollainen olo kun mieheni kuoli. Hengästyin myös paljon normaalia helpommin. Itse ajattelin että jotenkin keho on juurikin shokki- tai stressitilassa mutta en tietenkään voi sanoa oliko se sitä kun en ole lääkistä käynyt. Välittömästi tapahtuneen jälkeen (eli kun löysin mieheni kuolleena) myös syke nousi normaalista ja oli ylhäällä vaikka istuin, en tiedä oliko sitä jatkossakin koska otin sykemittarin pois enkä sen jälkeen käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että yritin kyllä väkisin syödä vaikka mikään ei maistunut mutta syömisestä tuli paha olo. -2

Vierailija
4/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla tällaisesta kokemuksia? ap

Vierailija
5/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee elimistö luonnostaan johonkin samanlaiseen tilaan kuin silloin, kun on ottanut amfetamiinia?

Vierailija
6/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kiireellisen sektio jälkeen tuollainen. En nukkunut, syönyt tai juonut. En edes tiedostanut asiaa ennenkuin parin päivän päästä meinasin lyhistyä lattialle kävellessäni, ja hoitaja tiedusteli tämän jälkeen koska olen viimeksi syönyt ja juonut.

Veikkaan itse äärimmäisen stressin jälkimaininkeja..

Vierailija
7/7 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortisoli? Tuttu juttu yllättävän stressin kohdatessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi