Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuletko joka kerran, kun naapurisi liikkuu?

Vierailija
10.06.2016 |

Olen muuttanut tosi vanhaan kerrostaloon - 1959 - ja täällä kuuluu joka kerran kun naapuri menee tai tai tulee asunnostaan! Kauhea paukahdus ja koko rappu kaikuu... Ja naapurit ovat koiranomistajia ja ketjupolttajia eli koko ajan paukkuu. Varsinkin kun seinänaapuri liikkuu, niin kämpässä rämähtää ja hätkähdän.

Onko tämä normaalia? Asuin aiemmin vuoden 1973 talossa enkä kuullut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule, enkä kuullut edellisessäkään.

Tämä talo on vm 2012, eikä mitään kuulu mistään. Vm 1961 talossa ulko-ovi kyllä naksahti kovemmin, ja jos yläkerta liikkui kengät jalassa, niin sekin kuului.

Vierailija
2/13 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ok-talossa juuri naapurien takia. Olen asunut kerrostalossa, luhtitalossa ja rivarissa, kaikissa helvetilliset lapsiperhenaapurit, nyt omakotitalossa rauha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kuulin kun naapurissa asui turkkilaisia, olen niin iloinen ettei tarvitse enää kuunnella sen kovaäänisen akan molotusta ❤

Vierailija
4/13 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun vuonna 2009 rakennetussa kerrostalossa. Kyllä vain oven paukahdukset, hissi ja naapurin lasten tömistelyt kuuluu. Ja parvekkeelta kaikki. On tietty jotkut paremmin rakennettuja äänieristykseltään kuin toiset. 

Vierailija
5/13 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivarinpätkä on rakennettu 20-luvulla ja kun naapuri puhuu puhelimessa makuuhuoneessaan, niin kuulen toisenkin puhujan jutut. 

Vierailija
6/13 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset lukot ovat ja onko väliovea? Asuni paljon vanhemmassa (1939) eikä kuulunut kuin heikko napsahdus kun joku liikkui rapussa.

Vierailija
7/13 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin klo 6:30 am pärähtää ensimmäinen naapurin dollarihymy käyntiin ja varttia myöhemmin toinen. Toimii hyvin herätyskellona. Iltapäivisin klo 14 harrikan käynnistyttyä on aika keittää päiväkahvit.

Vierailija
8/13 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurista kuuluu pierun napsahdus. 

Vierailija
9/13 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu kyllä mitään. Meillä tosin oma sisäänkäynti eikä rappukäytävää. Mut naapureista ei siis kuulu mitään. Kerran taisi olla kotibileet, se kuului. 2008 rakennettu. Kerrostalossa on aina kuulunut hissin kolahdus ja alaoven rämähdys, mut ei asuntojen ovien. Plus se kun yläkerrassa joku kusee suoraan veteen.

Vierailija
10/13 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset lukot ovat ja onko väliovea? Asuni paljon vanhemmassa (1939) eikä kuulunut kuin heikko napsahdus kun joku liikkui rapussa.

On väliovi mutta lienee jotain pahvia, kun olen kuullut jopa kotisohvalle kun kerrosta alempana rapussa aivastettiin. Ja kuuluu myös muiden kerrosten kuin oman paukkeet. Varmaan pitää alkaa muuttoa harkita, kun ei pysty edes elokuvaa katsomaan loppuun ettei aina keskeydy. Rasittavaa. ap

Vierailija
11/13 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK talossa joskus herään kun naapurin vuorotyöläinen lähtee aamuvuoroon - mutta hyvin harvoin. Eniten ääniä kuuluu makuuhuoneen ikkunan vieressä asuvasta perheestä, lapset huutavat ja iskä laulaa - pikkuvarpusten hoitourakka tosin on jo loppusuoralla ja tuota on ollut vain hauska kuunnella.

Vierailija
12/13 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikron kilahdus joka ilta kuului yhdessä asunnossa.

Vierailija
13/13 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-luvun talo, enkä kuule naapureista pihaustakaan. En alhaalta enkä seinänaapureista.