Miksi kaikilla on nykyään nenärengas?
Ei varsinaisesti kaunista ketään ja alkaa olla liian geneeristä.
Kommentit (57)
Nykyään kaikilla on beeniz rengas 👀
Onko sinulla? Onko minulla? Onko äidilläsi? Onko isälläni? Onko Niinistöllä? Ei ole.
Jos se on sivussa niin ihan ok, mut se septumi vai mikälie keskellä nenää on ihan hiton typerän näkönen
Tinderissä joka toisella ja facen deitissä. Alkaa olla erilaisempaa jos ei ole. Ihan kaiken ikäisillä.
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa.
Elä sie vejä takkoo päin Jaskaa 👀
Septumeitakin kaikilla. Se on vielä rumempi. Eikö noiden laitto satu?
Ei varmasti ole kaikilla, esimerkiksi minulla ei ole. Väitteesi ei pidä paikkaansa.
Sinkkuillallinen ohjelmassa on monilla joku nappi nenässä. Yök
Tässä nyt jonkin hetken pohtineena.. en muista muilla olevan kuin mulla ja tyttärellä.
Mulla on molemmat sivut ja septum. Tytöllä toinen sivu,
Siinä se
Vierailija kirjoitti:
Jos se on sivussa niin ihan ok, mut se septumi vai mikälie keskellä nenää on ihan hiton typerän näkönen
Lehmiä, eiku sonneja viedään astuttajaksi siitä renkaasta kuljettamalla :D
Kaivelin nenääni enkä löytänyt.
Siis rengasta
Kulttuurisen alennustilan heijastuma.
Kuvottavia. Sonnin rinksu kiskooko mies siitä naistaan oikealle tielle😂
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla? Onko minulla? Onko äidilläsi? Onko isälläni? Onko Niinistöllä? Ei ole.
Purralle sopisi hyvin :D jussille myös.
Mulle tulee niistä aina mieleen kun isä taltutti 500 kg sonneja puristamalla sierainten välistä seinämää etusormen ja peukalon välissä. Olipa ollut rengas niin olisi siitä voinut napata kiinni. Kokeilin minäkin sitä joskus jos ei muuten saanut päitsiä pujotettua.
Vierailija kirjoitti:
Kuin räkä roikkuisi nenästä 🙈
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurisen alennustilan heijastuma.
Kauanko menee kun länkkärinaisilla lautanen alahuulessa?
Keillä kaikilla, teineillä? Oletko teini?