Olisitko pahoillasi jos teinityttöjen metsästäjä saisi turpaan
Vai etkö hyväksy mitään väkivaltaa? Vai olisitko pahoillasi vähän, ja toisaalta tyytyväinen?
Kommentit (21)
Millai metsästää? Kiväärillä? Katsoo tissejä? Lähestyy baarissa? Kehuu? Yrittää treffailee?
Olisin salaa tyytyväinen. Paras rangaistus olisi kuitenkin merkintä rikosrekisterissä tai vankilatuomio.
Terapiaan se pitäisi laittaa niin että kesken jäänyt aikuiseksi kasvsminen voitaisiin saattaa päätökseen.
Kaksi vaihtoehtoa, joko noudatetaan lakia, tai sitten se antaa tekosyyn tehdä/kostaa minkä tahansa teon millä tahansa voimalla.
Kun palstaa lukee, niin antaisin sille ensimmäiselle diplomin. Sikäli teinityttöjen kanssa seurustelu on lisäksi aivan sallittua.
Mikä on teini? Aika iso ero onko 12 vai 19. Edellisen metsästäjiin saa minun puolesta mielellään soveltaa väkivaltaa, toki jos jää kiinni rangaistavaahan sekin on.
Täytyy myöntää, että olisin salaa pikkuisen tyytyväinen.
Minkä ikäisistä teineistä puhutaan? Jos minä baarissa isken 18v tyttösiä niin siitäkö minun pitäisi saada turpaa?
14-15-vuotiaiden, kun itse on 30v. Ja siis vonkaa seksiä vaikka omakin suomalainen tyttis kotona. Ap
Jokaisen huoripukin sietäisi saada turpaan.
Miksi laki ei riitä kysyjälle? Mitä seuraavaksi oman käden oikeudella?
Jos teinityttö olis alle suojaiän, niin harkitsisin asiaa. Jos ei, niin silloin asia on väärin.
No ei todellakaan vonkaaminen oikeuta väkivaltaan.
Ja tällä kaverilla on jo merkintä, odotan jos vaikka nyt laitettaisiin käännytys käyntiin. Sai hylätyn oleskeluvan, varmaan osittain tuon merkinnän vuoksi. Ap
Sai siis jonkin rangaistuksen, rikosnimikettä en tiedä mutta viesteistä päätellen (näin sen vonkausviestit) seksin osto alaikäiseltä tai muu vastaava. Sai varmasti sakkoja ja sama meno jatkui, mutta nyt taisi tulla stoppi. Ap
Turpaan vaan niin, että tutisee vielä ens joulunakin.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vai etkö hyväksy mitään väkivaltaa? Vai olisitko pahoillasi vähän, ja toisaalta tyytyväinen?
Putkiaivoinen suhtautuminen väkivaltaan osoittaa lähinnä sitä, että ongelmien perimmäistä syytä ei ole koskaan edes viitteellisesti haluttu pohtia. Ei uskalleta. Ei väkivalta ole oikeutta, ei nyt eikä tulevaisuudessa. Se ei tyydytä mitään muuta kuin lähipiirin kostonhalun. He haluavat ajattelemansa syyllisen kärsivän kuten he ovat mielestään kärsineet.
Mustelmat, ruhjeet ja murtuneet luut paranevat kyllä. Leegotkin saa uusittua.
Mitä hyötyä siitä olisi jos mikään ei muutu?
-m36
Ei väkivaltaa, mutta julkinen häpäisy. Että kaikki tietäisivät nimen ja naaman, ja voisivat kuiskia perään, että "tuossa se lapsenkähmijä menee". Perheelle ja suvulle se tietysti olisi ikävää tulla tutuksi guilty by association, mutta jokainen lastenkähmijä ja -raiskaaja ottaa sen riskin omaistensa puolesta, kun leikkiinsä ryhtyy. Eli julkinen häpäisy toimisi myös pelotteena: ei kannata ruveta alkuunsakaan, koska jos jään kiinni, niin omat lapseni kärsivät. Mitä olen noita lapsellisten juttuja vierestä seurannut, niin omien jälkeläisten kärsimys niitä koskettaa, ei muiden kärsimys.
Ei se turpaanveto asiaa miksikään muuta.