Vierailija

Meillä on iso täkki, tuntus oudolta nukkua eri täkeillä. Miten teillä? Ja miksi tykkäät nukkua eri peiton alla?

• ylös 5
  • alas 9

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Omilla. Miehellä ohut liru peitto, paleltuisin, jos pitäis sillä nukkua. Pyörin ja riuhdon ja nukun muutenkin niin kummallisesti, että mies ei varmaan sais yhtään nukuttua, jos vielä peitostakin pitäis taistella. Onneksi sentään vielä kestää nukkua mun vieressä...

• ylös 31
  • alas 0
Vierailija

En tykkää nukkua eri peitoilla, ei ole ollut ylimääräistä rahaa ison peiton ostoon. Ollaan allergisia, eikä voida mitään lidlin peittoa käyttää. 200 euroa on pitkä säästäminen kunnolliseen peittoon. Ja pussilakanat täytyis uusia kanssa, kaikki ovat normaalikokoisia. Ostettu siis silloin, ennen kuin tavattiin eli ei pieneen sänkyyn olis isompaa mahtunutkaan.

• ylös 0
  • alas 13
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Iso tuplapeite.

Jos olis omat peitot joko ei olisi ihokontaktia ollenkaan kun kumpikin käärintynyt omaan peittoon tai sitten molemmat saman peiton alla, joka liian pieni, ja sitten heitetään se toinen vielä siihen päälle, ja sitten nukkuessa menevät sekaisin ja myyttyyntyvät jne.

Vierailija

Paripeitolla, tosi mukavaa kyhnätä vieretysten. Talvella paksu, kesäksi riittää ohut kun lämmitetään toisiamme ;)

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Omilla. Kaksi vuotta jaksettiin taistella tuplapeiton kanssa; mes vetää sen korviin ja nukkuu jalat ulkona peiton alta, mulla peitto saa olla muuten vaikka vyötäisillä, mutta jalat pitää olla piilossa.

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Omat peitot meillä. En voisi kuvitellakaan nukkuvani yhteispeiton alla, eikä varmaan miehenikään.  :D  Oma peitto, oma määräysvalta sen suhteen.

• ylös 25
  • alas 2
Vierailija

Meillä on molemmilla omat makkarit, joissa kummassakin 140 cm leveä sänky.

Ehdottomasti paras vaihtoehto!

• ylös 28
  • alas 5
Vierailija

Mulla paripeitto,miehellä tavallinen...
Mies käyttää ohutta Peittoa ja mä oon sellanen vilukissa, että kääriydyn omaan peittoon ja otan vielä viltin toiseksi peitoksi :D
Ja joo meidän makuuhuoneessa on viileä,mut niin kuuluu ollakin..nukuttaa paremmin :)

Vierailija

Omat peitot. Kamalaa ois nukkua samalla peitolla :D Tykkään laittaa peittoa mytyksi ja jalkojen väliin, ei onnistu yhteisellä peitolla.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Omilla, ehdottomasti! Mä haluan ohuen peiton ja mies paksun. Lisäksi mies on tosi levoton nukkuja ja pyöriessään riuhtoo peiton mun päältä, mikä on todella ärsyttävää. Meillä on myös patjat ja petarit erillisiä, yhtenäisellä petarilla kun ollaan reissuissa nukuttu, niin mies unissaan änkee itseänsä mun puolelle kunnes lopulta nukun ihan reunassa, se pieni väli mikä erillisissä patjoissa on riittää pitämään sen omalla puolellaan. Yleensä otetaankin hotellissa erilliset sängyt.

Vierailija

Omalla. Ja se omakaan ei pääsääntöisesti ole päälläni. Mitä viileämpi sen parempi. Talvella makkaeissa noin 14 astetta alkuyöstä. Ilmalämpöpumppu rulaa.

Vierailija

Erilliset peitot meillä.Teen itsestäni kunnon kääryleen yöksi eikä se onnistuisi paripeitolla :)

Vierailija

Omilla. Ollaan levottomia nukkujia ja meillä on erilaiset mieltymykset peiton paksuuden suhteen. Mies nukkuu kesälläkin paksulla peitolla, minä pelkällä pussilakanalla. Joskus on jouduttu nukkumaan saman peiton alla se on ollut tuskaa kun on tullut kuuma ja jatkuvaa kinaa peitosta kun kumpikin tykätään myttäillä sitä ja vaihtaa usein asentoa.

Vierailija

Omilla on aina nukuttu, eli jo 26 v. Miestä palelee illalla ja haluaa olla paksun peiton alla. Yöllä hän herää kun on niin kuuma ja potkii peiton pois. Sitten taas päälle ja sitä rataa se yö menee. Mitä nyt välillä herää omaan kuorsaukseensa. Mulla on ohut peitto ja nukun illasta aamuun heräämättä, onneksi oon sikiuninen ja herään todella harvoin miehen kuorsaukseenkaan, ainoastaan silloin kun on todellinen höyryjyrä päällä ;D.

Vierailija

1 tavallinen peitto riittää, ei paripeitto. Nukutaan pienessä tilassa aivan vieretysten vaikka sänky hah 160cm

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.