Tapasin ihanan miehen mutta.
Hän kertoi harrastavansa urheiluammuntaa ja omistavansa käsiaseen. Uskaltaakohan tälläistä tapailla?
Kommentit (14)
Ja millähän tavalla luettelemasi esineet liittyy aiheeseen?
Jaa. Meilläkin on kaappi täynnä pyssyjä ja mulla on itsellänikin niihin luvat, kun ovat isältä perittyjä, mutta mies niillä enempi metsästää.
Tapasin ihanan keihäänheittäjän. Keihästääkö hän minut?
Vierailija kirjoitti:
Ja millähän tavalla luettelemasi esineet liittyy aiheeseen?
Niillä tappaa ihan yhtä näppärästi kuin ampuma-aseella.
Ei se aseen omistaminen kenestäkään epävakaata tee. Jos haluaa tappaa, voi vaikka tukehduttaa tyynyllä. Ei siihen asetta tarvi.
En. Kiinnostus aseisiin olisi itselleni turn off.
Mä en edes juuri tunne perheitä, jossa ei ois aseita. Kaikki metsästää. Pitäneekin muistaa syödä vanhat hirvenlihat pois.
Joo... ? Harrastus mikä harrastus. Mun mieheni harrasti ampumista ja vaikka itse en ole aseista kiinnostunut niin mitä siitä. Hänen juttunsa ja aseet oli kaapissa lukkojen takana.
Miten jonkun harrastus on turn off? Mun mielestä ihmisten mielenkiinnon kohteet ja intohimot ovat hienoa seurattavaa. Turn off on ihminen, joka luokittelee vaikka nyt ampumisharrastuksen suhteen esteksi.
Pitäisi kieltää kaikki aseet, tai ainakin laittaa ne ampumaradoille säilytykseen. Sieltä sitten voi harrastajat harrastaa ja metsästäjät hakea aseet metsälle. Mitä kukaan edes tekee aseilla. Itsekin tunnen yhden kenellä on lähes sarjatulta ampuva sotilas-ase kotonaan ja en kyllä usein käy vierailulla
Urheilu ammuntaa. Ei se minusta ainakaan miksikään hulluksi tee jos omistaa urheilua varten käsi aseen.
Herrajestas onko tuollaisia ihmisiä oikeasti olemassa - harrastus kuin harrastus, millä tavalla muka huonompi kuin vaikkapa juoksu... Onneks mun mies ei ajatellu samalla tavalla, ei oltais enää yhdessä, harrastan ampumahiihtoa ja kilpa-ammuntaa
Itseasiassa ampumaurheilua tosissaan harrastavat ovat kaikista tasapainoisimpia ja välttävät lain rikkomista viimeiseen asti, sillä aseluvat lähtevät erittäin helposti. Ja poliisihan haastattelee ja testaa kaikki aselupia hakevat, joten jatka vaan miehen tapailua, hän on kunnon kansalainen.
Sullakin on leipäveitsi, kynsiviila ja sakset.