Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin ihanan miehen mutta.

Vierailija
10.06.2016 |

Hän kertoi harrastavansa urheiluammuntaa ja omistavansa käsiaseen. Uskaltaakohan tälläistä tapailla?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullakin on leipäveitsi, kynsiviila ja sakset.

Vierailija
2/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millähän tavalla luettelemasi esineet liittyy aiheeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Meilläkin on kaappi täynnä pyssyjä ja mulla on itsellänikin niihin luvat, kun ovat isältä perittyjä, mutta mies niillä enempi metsästää.

Vierailija
4/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ihanan keihäänheittäjän. Keihästääkö hän minut?

Vierailija
5/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja millähän tavalla luettelemasi esineet liittyy aiheeseen?

Niillä tappaa ihan yhtä näppärästi kuin ampuma-aseella.

Ei se aseen omistaminen kenestäkään epävakaata tee. Jos haluaa tappaa, voi vaikka tukehduttaa tyynyllä. Ei siihen asetta tarvi.

Vierailija
6/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kiinnostus aseisiin olisi itselleni turn off.

Vierailija
7/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes juuri tunne perheitä, jossa ei ois aseita. Kaikki metsästää. Pitäneekin muistaa syödä vanhat hirvenlihat pois.

Vierailija
8/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... ? Harrastus mikä harrastus. Mun mieheni harrasti ampumista ja vaikka itse en ole aseista kiinnostunut niin mitä siitä. Hänen juttunsa ja aseet oli kaapissa lukkojen takana.

Vierailija
9/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jonkun harrastus on turn off? Mun mielestä ihmisten mielenkiinnon kohteet ja intohimot ovat hienoa seurattavaa. Turn off on ihminen, joka luokittelee vaikka nyt ampumisharrastuksen suhteen esteksi.

Vierailija
10/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kieltää kaikki aseet, tai ainakin laittaa ne ampumaradoille säilytykseen. Sieltä sitten voi harrastajat harrastaa ja metsästäjät hakea aseet metsälle. Mitä kukaan edes tekee aseilla. Itsekin tunnen yhden kenellä on lähes sarjatulta ampuva sotilas-ase kotonaan ja en kyllä usein käy vierailulla

Vierailija
11/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu ammuntaa. Ei se minusta ainakaan miksikään hulluksi tee jos omistaa urheilua varten käsi aseen.

Vierailija
12/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
13/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajestas onko tuollaisia ihmisiä oikeasti olemassa - harrastus kuin harrastus, millä tavalla muka huonompi kuin vaikkapa juoksu... Onneks mun mies ei ajatellu samalla tavalla, ei oltais enää yhdessä, harrastan ampumahiihtoa ja kilpa-ammuntaa

Vierailija
14/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ampumaurheilua tosissaan harrastavat ovat kaikista tasapainoisimpia ja välttävät lain rikkomista viimeiseen asti, sillä aseluvat lähtevät erittäin helposti. Ja poliisihan haastattelee ja testaa kaikki aselupia hakevat, joten jatka vaan miehen tapailua, hän on kunnon kansalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme