Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mielestänne parhain ikäero sisaruksille?

Vierailija
10.06.2016 |

Mielestäni 4-5v, entäs muut? Ei tarvi perustella.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v, sekin tosin vielä vähän rankka..sanotaan 5-10v

Vierailija
2/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun esikoinen syntyi minun ollessani 25v. Kuopusta odotan nyt, 33-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutti. 😄 Näin meillä.

Vierailija
4/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 2-3v ennen kuin alkaa yrittämään toista.

Vierailija
5/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotta. Lapset pystyvät leikkimään keskenään, mutta toisella on jo ajattelevat aivot kun toinen on vielä vauva.

Vierailija
6/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 vuotta, niin vanhempi voi huolehtia nuoremmasta.10-vuotias voi jo helposti vahtia 5-vuotiasta, ja ajokortin saatuaan kuljettaa nuorempaa harrastuksissa ja kavereilla.

Vierailija
7/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 vuotta !!!!

Vierailija
8/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja pikkuveljelläni on 4,5v ja oli kyllä meille hyvin sopiva ikäero. Leikittiin koko lapsuus yhdessä ja oltiin parhaat kaverukset <3

Vierailija
9/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta kuin neljästä vuodesta, joten tietenkin vastaan sen, ihan vaan omiin kokemuksiini perustuen.

Vierailija
10/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Minun esikoinen syntyi minun ollessani 25v. Kuopusta odotan nyt, 33-vuotiaana.

Eli et vielä edes tiedä, mikä on paras ikäero :) Vai onko sulla kristallipallo?

Vierailija
11/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ekan ja tokan välillä 2v, tokan ja kolmannen välillä 5v. 

Eka ja toka ovat läheisempiä, mutta myös sellainen taistelupari. Kumpikin suojelee ja lellii pienintä, mutta varsinaisesti eivät enää leikkineet yhdessä (mitä nyt leikittivät kyllä pienintä).

Että puolensa kaikessa.

Vierailija
12/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta vain tasan kahden vuoden ikäerosta. En tiedä mikä on paras mutta meillä tuo on ollut hyvä.

Vierailija
13/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kokemusta vain tasan kahden vuoden ikäerosta. En tiedä mikä on paras mutta meillä tuo on ollut hyvä.

Minä ja sisarukseni ollaan synnytty kahden vuoden välein ja ollaan läheisempiä kuin esimerkiksi kukaan ystävistäni sisarustensa kanssa. Komppaan siis tätä! :) Ja ylipäätään pieni ikäero varmaan paras.

Vierailija
14/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1–2 (ei ehkä äidin/vanhempien kannalta). En osaisi kuvitella, että olisin iällisesti kauempana sisaruksistani. Toisaalta olisihan se ollut isompana lapsena kiva saada söpö pikkusisarus. En muista kuin juuri ja juuri nuorimman sisarukseni vauvana. Ja toisaalta olisi ollut kiva, jos olisi ollut useamman vuoden vanhempi isosisarus, jota katsoa "ylös". Itse en kyllä varmaan haluaisi olla se muita paljon vanhempi tai se muita paljon nuorempi sisarus.

5 lapsen perheestä

Vierailija
15/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja sisarukseni ollaan synnytty kahden vuoden välein ja ollaan läheisempiä kuin esimerkiksi kukaan ystävistäni sisarustensa kanssa. Komppaan siis tätä! :) Ja ylipäätään pieni ikäero varmaan paras.

Kiva kuulla! :) Olen itse kasvanut ainoana lapsena ja olin jotenkin kateellinen kavereille sisaruussuhteesta. Omia lapsia halusin sitten kaksi ja juuri siksikin pienellä ikäerolla että arvelin sen edesauttavan läheistä suhdetta. Yhteistä leikkiä on riittänyt aina, nykyään (nyt 10 ja 12 v) tappelevat hullun lailla mutta silti näkee että ovat tosi rakkaita ja läheisiä toisilleen. :) Toivon (ja teen kaikkeni) että suhde pysyy läheisenä aina.

Vierailija
16/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuo 4 vuotta ikäeroa on hyvä.

Vierailija
17/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 ja 2,5 vuotta. Ihan sopivat ikäerot. Minulla ja siskolla 5 vuotta ikäeroa. Se on liian pitkä. Meillä ei ole ollut koskaan mitään yhteistä.

Vierailija
18/18 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 3 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan