Tyttöystävän tulee olla aina neitsyt
Meidän neitsyistä pitävien ei ole tarpeen perustella kantaamme. Voi vain suorittaa kylmästi karsintaa naista hakiessaan. Jos ei neitsyttä löydy, niin on sitten mieluummin ilman, kuin kelpuuttaa neitsyytensä menettäneen, jos kokee tällaisen naisen likaiseksi, eikä voi tuntea tällaista naista kohtaan sukupuolista kiinnostusta. Tosin kyllä niitä neitsyitäkin löytyy, ainakin tuolta ulkomailta kun käy hakemassa itselleen. Suomalaisista nuorista naisista suuri osa on likaisia ja käytettyjä, joten heidät voi jättää suosiolla naisiltaan vähemmän tasoa vaativille miehille.
Kommentit (24)
Kai siitä tyttöystävästä tehdään sitten heti vaimo? Eihän se ole oikein että itse tehdään neitsyt-naisista ei-neitsyitä ja pistetään kiertoon?
Ap on tooodella perinteisten arvojen kannattaja, suoraan 1800-luvun maaseudulta. Nuoret tapaa muutaman kerran ennen avioliittoa, aina on paikalla esiliina, seksiä ei harrasteta ennen papin aamenta ja naimisissa pysytään kuolemaan asti. Mikäs siinä, jos tuollaista tahtoo, mutta puolison löytämisessä on haastetta.
Ei hemmetti mä mitään neitsyttä halua. Sellainen joku 35-40 joka pitkään riutui huonossa avioliitossa, erosi, kenties juoksenteli tovin laastaroimassa itseään yhden illan jutuilla mutta haluaisi nyt jotain enemmän tositarkoituksella, kuitenkin itsenäisyyden säilyttäen (molemmat pysyy omissa tuvissaan) ja on löytämässä uusia puolia seksuaalisuudestaan (lelut, asut, roolileikit yms mausteet alkaneet kiinnostaa) ois kyllä ässä.
Pitäisiköhän kirjoittaa Joulupukille.
.m45
Eli panet naista kerran ja sit riitti? Koska sitten nainen ei ole enää neitsyt? Jännä homma, että mun mies on kahdestoista, joka on ollut mun kanssa ja tietää tämän. Silti ollaan oltu 7 vuotta yhdessä ja mennään naimisiin tänä kesänä.