KYSELY: Mikä aihe palstalla kiinnostaa eniten?
Kommentit (13)
Haittamaahanmuutosta, mädätyksestä ja korruptiosta.
Taitaa olla politiikkaa se.
Ei tuossa ollut sitä vaihtoehtoa, jonka olisin valinnut.
köyhyysjutut ja rahankäyttöongelmat on mun suosikkeja
Vierailija kirjoitti:
Eniten olen kiinnostunut muiden haukkumisesta, provosoivista aloituksista, väkivallasta, perversioista ja hulluista.
Aivan. Nyt päästiin av-palstan ytimeen.
Ihmissuhteet ja parisuhteet on ihan hirveän laaja käsite, olisi voinut jakaa jotenkin. Minulle av:n suola ovat hauskat ketjut (vapaa kassa, mieheni telakoitui saunaillassa), joita ei enää ole ja jännät ihmissuhdedraamat (aion varjostaa miestäni, kaapin takaa löytyi puhelin).
Tykkään myös erilaisia harrastuksia, tv-ohjelmia, kuluttamista, minimalismia, kissoja, ravitsemusta (ei siis laihduttamiseen liittyen) ja vapaaehtoista lapsettomuutta koskevista ketjuista.
Parasta av:ssa on, että voi melkein luottaa, että kaikesta pinnalla olevasta löytyy täältä vilkas ketju.
Tieteestä, kulttuurista ja erilaisista ilmiöistä. Mikään näistä ei nyt ole äänestettävissä, eli eipä äänestetä.
Vauva-palsta on minulle "aivot narikkaan" -palsta. Täältä haen puhtaasti viihdettä, huumoria, mielipiteiden vaihtoa, ajankohtaisista aiheista infoa jne. Tiedettä ja korkeakulttuuria haen muilta sivustoilta.
Av:lla eniten kiinnostaa mm. nämä aiheet: tv-ohjelmat (omat lempisarjat ja esim. oscareiden, euroviisujen ja muiden ohjelmien live-seurannat), julkkisjuorut, rikokset, mysteerit, huumoriketjut, muutama bloggaaja , musiikki, elokuvat, ruoka, arjen asiat, erilaiset gallupit, lemmikit, ajankohtaiset ilmiöt.
Valitsin uskonnosta, mut tuolta puuttu ainakin kauneusihanteet, joista mielelläni käyn asiallista keskustelua muiden kanssa.
Nykyisin palstalla harvemmin on kiinnostavia ketjuja, joihin viitsii jotain kommentoida :p
Suurella foorumilla on äärimmäisen mielenkiintoista seurata kuinka eri ilmiöt elävät yhteiskunnassa.
Esim. Alle vuodessa on ollut nähtävissä valtaisa trendimuutos, kun kukaan ei hehkuta "welcome-meininkiä" ja kriittisyys haittamamutusta vastaan on kasvanut lyhyessä ajassa huimasti.
Ei noista voi valita, aihe vapaa on ihan hyvä. Siis mistä vaan, vaikka ärsyttävästä akasta kassajonossa tai Lisa Vanderpumpista. Tämä on aivot narikkaan-osasto (paitsi joskus mut on yllätetty täälläkin erittäinkin älyllisellä keskustelulla), tykkäsin esimerkiksi ketjusta missä sai valittaa niistä pienistä jutuista, mistä ei yleensä kehtaa valittaa ääneen.
Eniten olen kiinnostunut muiden haukkumisesta, provosoivista aloituksista, väkivallasta, perversioista ja hulluista.