Miten jaksatte jos nainen pihtaa?
MIten ihmeessä jaksatte hymyillä & olla hyvällä tuulella, kun nainen pihtaa? Itseäni ainakin rupee vituttamaan rankasti kotitöiden yms tekeminen(Ei muuten, mutta kun tuo vaimo tekee n.10% kotitöistä ja ei edes siivoa roskiaan) sitten jaksaa vielä nipottaa joka asiasta vaikkei oikeasti edes TARVITSISI. Kaiken tämän kestäisi ihan helposti jos antaisi läheisyyttä edes JOSSAIN muodossa. Käytättekö energianne esim. harrastuksiin vai miten onnistutte pysymään hyväntuulisina?
Kommentit (111)
Voivoi, jokainen vähänkään älyisään oleva mies ottaa eron tai käy vieraissa, näin on näreet.
Kun vaimo oli nuori iloinen kaunis ja hoikka, halusin häntä monta kertaa päivässä.
Nykyään 25 vuotta myöhemmin arvaatte tilanteen.
Mulla ei ole tuota ongelmaa. Otin aikoinani älykkään vaimon. Hän ymmärtää, että peniksen hyvinvoinnista on pidettävä huolta. Parisuhteemme on edelleenkin onnellinen, yli 20 vuotta yhteistä taivalta takana. Lapsikin muutti omilleen. Halaan ja pussaan häntä päivittäin, ja se on vastavuoroista toki.
Sanot suoraan ..jos seksiä ei heru säännöllisesti, niin keksin varmasti jotain muualta..
Pitkässä suhteessa seksi tuppaa hiipumaan noin 3 x kk.. riittääkö no ei, säännöllistä masturbointia ja välillä vierasta !
Yli vuosi edellisestä. Nainen puhuu kyllä siitä, miten pihtaaminen on järjetöntä ja nyt läppäisee, jos yritän koskea.
Vierailija kirjoitti:
Yli vuosi edellisestä. Nainen puhuu kyllä siitä, miten pihtaaminen on järjetöntä ja nyt läppäisee, jos yritän koskea.
Sanopa sille rouvalle ihan suoraan että jos ei seksiä saa kotona, niin haet sitä sitten muualta.
Miksi olet lapanen? Heitä pihtaava nainen pihalle elämästäsi ja elä sellaista elämää jota SINÄ haluat elää. Kaikki naiset ei pihtaa.
Otit sitten sen, joka oli vaimomatskua.
En ole koskaan jaksanut edes vastaanhangoittelua, ero siitä on tullut kolme kertaa. Aina olen vieraillut parempien naisten luona ennen eroa.
Ap mulla sama tilanne mut toisinpäin, eli mies on haluton. Aletaanko paneen kahestaan? Kuolen kohta seksin ja kosketuksen puutteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet lapanen? Heitä pihtaava nainen pihalle elämästäsi ja elä sellaista elämää jota SINÄ haluat elää. Kaikki naiset ei pihtaa.
Niin, naiset jotka eivät pihtaa ovat nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Älkää taas yleistäkö. Ja miehet pihtaa ihan yhtä paljon, siitä vaan harvemmin puhutaan.
Mikä ikä lasketaan nuoreksi?
10 vuotta suhdetta takana ja edelleen olen valmis vaikka joka päivä harrastamaan seksiä mieheni kanssa. Työt vähän sotkevat kun molemmat tekee vuorotyötä. Mutta seksiä on tilanteesta riippuen 3-7x vko :) (myös kuukautisten aikoihin koska seksi ja orgasmi helpottaa kipuja)
N35
Vierailija kirjoitti:
Ap mulla sama tilanne mut toisinpäin, eli mies on haluton. Aletaanko paneen kahestaan? Kuolen kohta seksin ja kosketuksen puutteeseen.
En ole Ap onhan tuo aloitus jo tehty 2016 toivottavasti on jo saanut puutteensa hoidettua. Onneksi on edes sooloseksi keksitty niin saa edes hoidettua tyydytystä omaksi iloksi niin tässä on pakko tehdä itsekkin.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, naiset jotka pihtaavat ovat vaihdevuotisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju niin ap löytänyt varmaan jo anteliaamman naisen..mutta mä voisin alkaa paneskeleen sun kanssa..kotona en saa kosketusta edes pyynnöstä ja sitä itse herkkuakaan liian harvoin..pihtaaminen tekee sen että jos tilaisuus tulee jonkun toisen kanssa niin ei tarvi miettiä hetkeäkään käyttääkö sen, koska panettaa vaan niin pirusti
o jossei nyt vaimoo syytetä mut onhan se kommunikointi läheisyys vastavuoroisuus - näiden toimivuus avain kaikkeen miehenkin terveydessä. sanotaan että maksan hinnan tuostakin toimimattomuudesta kropalla ja pollalla
"Todella usein on niin että vaimo on kertakaikkiaan kyllästynyt mieheensä että ei voi vähempää kiinnostaa miehen kulli. Mutta jonkun toisen penis sitäkin enemmän."
Halukkuus on yleensä universaalia ja haluttomuus kohdennettua. Eli naisellakin voi seksiä tehdä mieli aivan vimmatusti, mutta ei oman ukon kanssa.
Vaikea uskoa sitä että joku valittaa että 1krt viikossa seksiä on vähän. Hyvä jos seksiä vaimon kanssa kerran 1-2kuukauden aikana. Ja kaikki konstit on kokeiltu. Läheisyys on vähissä. Haluan kyllä itse läheisyyttä mutta vaimo tyrmää ne lähes aina tai ei reagoi kun puhelin kädessä. Sittenkun seksiä on niin minulla herää mielenkiinto taas läheisyydestä koska seksi ruokkii läheisyyttä ainakin minulla mutta eipä sitä montaa päivää kestä kun vaimo taas tyrmää tai ei reagoi läheisyyteen. Alkaa jo hiipimään mieleen pettäminen välillä mutta meilläkun on pieniä lapsia niin en haluaisi ottaa riskiä että perhe hajoaa.
Viime kerralla lapset olivat isovanhemmilla yökylässä ja heitin vähän puolivitsillä että mentäisiinkö makkariin alasti kesken päivän ja oltais niinkuin suhteen alussa... Noh vastaus oli että arvasin että alat ehdottelemaan mulle ja se vituttaa