Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksatte jos nainen pihtaa?

Vierailija
09.06.2016 |

MIten ihmeessä jaksatte hymyillä & olla hyvällä tuulella, kun nainen pihtaa? Itseäni ainakin rupee vituttamaan rankasti kotitöiden yms tekeminen(Ei muuten, mutta kun tuo vaimo tekee n.10% kotitöistä ja ei edes siivoa roskiaan) sitten jaksaa vielä nipottaa joka asiasta vaikkei oikeasti edes TARVITSISI. Kaiken tämän kestäisi ihan helposti jos antaisi läheisyyttä edes JOSSAIN muodossa. Käytättekö energianne esim. harrastuksiin vai miten onnistutte pysymään hyväntuulisina?

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Elämään pettynyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma täällä. Seksi väheni/loppui lapsen syntymisen jälkeen. Somettamiselle riittää aikaa ja tv:n katsomiseen, kun yrität ehdottaa jotain läheisyyttä niin ei kelpaa vaan tuntuu väkinäiseltä. Tai sitten väsyttää päivästä toiseen tms muu huono selitys.

Raha kyllä kelpaa ja hankintoja pitäisi tehdä.

Tältäkin palstalta lukenut monesti että siksi suhteessa kun ei talous kestä asua yksin.

Tämäkö on sitä paljon puhuttua tasa-arvoa.

Sitten tekemiset kyllä kiinnostaa ja mainitaan että et ole ikinä kotona eikä vietetä yhteistä aikaa, kun olisi tarkoitus viettää iltaa kavereiden kanssa. (sen pari kolme kertaa vuodessa)

En todellakaan yleistä, mutta useasti vain tuntuu siltä.

Kyllä, tasa-arvoa, kun olet tuossa asiassa yhtä umpimähkäinen kun naisesi etkä selkeästi ilmaise mitä haluat.

Oletko kokeillut ilmoittaa, että nyt jutellaan asioista niiden oikeilla nimillä, mitkään tekosyyt ei käy, eikä keskustelu ole ohi ennen kuin asia on perusteellisesti juteltu auki? Niin, et varmaan. Et saa syyttää tästä saamattomuudesta kuin itseäsi. Eipä tulisi itselleni mieleenkään hiljaisesti hyväksyä tollainen tilanne, vaan kissa nostettaisiin pöydälle erittäin pian.

Voi voi kuinka väärässä oletkaan..on kuulkaas nostettu kissa pöydälle useaan otteeseen ja ilmaistu tyytymättömyys mutta eipä tunnu hetkauttavan tai muuttavan mitään. Täällä feministit taas liikkeellä ja yrittää tämänkin kääntää miesten syyksi kuten niin aina femakoilla on tapana. Mutta ei haittaa, nahka kestää tämänkin yrityksen kun ei oikein jaksa kiinnostaa.moinen syyllistäminem enää kun tietää itse miten asian laita oikeasti on.

Mitäs tekoa feminismillä on sen kanssa, ettei vaimosi halua seksiä? Ja miksi aina  feminismiä pilkataan? Kyllä on tasa-arvo kaukana vielä, ja miten se on mihiltä pois?Olen itse feministi tietysti,  koska olen nainen, mutta haluan miestäni joka ikinen päivä, usein monastikin. Että silleen!

Feminismi on määritelmä, jolla jyrätä miehiä. Näytä yksi tasa-arvoa ajava feministinen ajatus, joka ottaisi meidät ns. Patriarkaaliset huomioon. Kiinnostuneena kysyn.

Patriarkaaliset luulee jostain kumman syystä, että mies on mieheksi syntymällä luomakunnan kruunu ja oikeutettu määräämään naisia.  Olen aina miehenä ihmetellyt, että mistä tämä kuvitelma tulee. Joku pienimunainen naiselle muuten pärjäämätön keksinyt ja käyttänyt uskontoa hyväkseen.  Kannatan tasa-arvoa jossa molemmat sukupuolet on samalla tasolla, auktoriteetti pitää siten ansaita. 

Tasa-arvo ei tarkoita sitä, etteikö voisi omissa tärkeissä asioissa korottaa ääntää ja sanoa toiselle, mitä pitää tehdä.   Jos miehellä ei ole varaa sanoa ( ja vaatia)  omalle naiselleen nukkumaan mennessä, että laita se some hitolle ja tule yhdessä nukkumaan, niin on aika huonosti.  Itse pitänyt visusti huolen koko ikäni, että mennyt vaimon kanssa samaan aikaan nukkumaan jos suinkin mahdollista. On jäänyt jotkut matsit tai euroviisut katsomatta loppuun, jos vaimo joutunut menemään aikaisemmin nukkumaan aikaisen työhönlähdön takia. Yhdessä nukkumaanmeno on useimmiten ainut hetki päivässä, kun ehtii hetken olemaan toisen kyljessä lähekkäin ja rentoutumaan. Eikä siinä mitään keskusteluita tarvita, riittää kun hengittää samaan tahtiin toisen kyljessä.  Poistaa halipulaa tehokkaasti. Usemmiten vaimo jää selälleen ja minä kylkeen kiinni ja laitan käden hänen häpykkummulleen. Siitä sitten hiljaa silittelen vaimoa, joka nukahtaa yleensä nopeasti.  Jos ei nukahda, niin välilllä johtanut seksiin vaimon aloitteesta.

Vaimot yleensä päättää asioista miestensäkin puolesta, joten tasa-arvoon kuuluu, että mieskin päättää vaimonsa puolesta. Seksi on yksi sellainen osa-alue, jossa monet naiset oikein toivovat miesten päättävän. Jos seksiä ei vaimolta irtoa, niin syy voi olla myös siinä, että että mies on liian nössönä luovuttanut liian helposti, jolloin vaimo ei syty. Siten toisinaan miehen pitää olla päällikkö toisinaan ei.  Miehen on siten parempi yrittää mielummin liikaa kuin liian vähän. - Sitäpaitsi kun mies lähtee uutta naista pokaamaan, niin helpolla ei irtoa häneltäkään. 

Vierailija
62/111 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuksutisviikkoon tottunu yks suuhoito mut nykyään edeltävä viikko saattaa myls mennä ilman läheisyyttä pyynnöstä kerjäämällä tulee 1 nain viikkkoon. Mut vain jos jaksan joka ypinen päivä muistuttaa.. milllon..puhelin jans akka naimisissa. Jos huomautan oon mustis. Kyllä nykyään noille parille kipuviikolle piuäs olla toinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden jaksoin, kun seksi väheni jostain syystä suhteessamme rankasti.  Molemmat sporttaillaan ja kropat hyvässä kunnossa, jaksan myös huomioida rakastani milloin mitenkin. Hän ei vain mitenkään tunnu ymmärtävän seksin päälle, paitsi kuin silloin jos hänellä itsellään on kova tarve siihen, siis orgasmin kaipuu (1-2 krt kk). Hyväksyn sen, sillä eihän toista voi pakottaa tai edes odottaa sitä vasten tahtoaan. Keskustelimme pitkään asiasta avoimin mielin ja moneen kertaan - ei muutosta.

Nykyään minulla on seksinkaipuussa omassa parisuhteessaan kärvistelevä upea rakastaja ja en enää kiusaa puolisoani seksintarpeellani.  Saan siihen tyydytyksen kivalta ihmiseltä, joka itsekin sitä kaipaa. Pelkkää nautintoa ja fantasioiden toteutusta välillä. Ei mököttelyä.

Vierailija
64/111 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama täällä..toivonut jo pitkään että kokisi yllättävän ja nopean poismenon että pääsisi tästä kurjuudesta pois. On nää naiset niin helvetin ihania. Omani on syönyt dissaamalla ja pihtaamalla ja valittamalla elämästäni ilon täysin. En juo, siivoan ja kokkaan ja olen hyvin käyttäytyvä ja komea. Olen myös se joka tienaa hyvin meidän taloudessa ja siten hoitaa pääsääntöisesti lainat ja isommat hankinnat. Pillua en saa kuin pari kertaa vuodessa, suihinotto on ilmeisesti aivan mahdoton ajatus. Koita tässä sitten jaksaa. Monta kertaa olisi ollut tilaisuus saada vierasta mutta koska olen tunnollinen mies en ole houkutuksiin lähtenyt....mutta nyt tää loppuu..seuraava tilaisuus kun tulee niin panen varmasti, toivottavasti siitä muodostuisi vaki pano. Toivottavasti tämä toteutuis pian, muuten nämä päivät on tavalla tai toisella osaltani luetut.

Samoin tunnen itse, selkeästi olisi tarve jollekin paikalle missä me suhteessa hylätyt voisimme tavata kaltaisiamme. Elämästä on ilo paennut kylmän puolison alaisuudessa velvollisuuksia hoitaessa. Meitä on niin miehiä kuin naisiakin, arjessa varmasti tapaamme kohtalotovereita mutta jokainen peittää tuskansa.

Vierailija
65/111 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma täällä. Seksi väheni/loppui lapsen syntymisen jälkeen. Somettamiselle riittää aikaa ja tv:n katsomiseen, kun yrität ehdottaa jotain läheisyyttä niin ei kelpaa vaan tuntuu väkinäiseltä. Tai sitten väsyttää päivästä toiseen tms muu huono selitys.

Tältäkin palstalta lukenut monesti että siksi suhteessa kun ei talous kestä asua yksin.

Sitten tekemiset kyllä kiinnostaa ja mainitaan että et ole ikinä kotona eikä vietetä yhteistä aikaa, kun olisi tarkoitus viettää iltaa kavereiden kanssa. (sen pari kolme kertaa vuodessa)

Kyllä, tasa-arvoa, kun olet tuossa asiassa yhtä umpimähkäinen kun naisesi etkä selkeästi ilmaise mitä haluat.

Oletko kokeillut ilmoittaa, että nyt jutellaan asioista niiden oikeilla nimillä, mitkään tekosyyt ei käy, eikä keskustelu ole ohi ennen kuin asia on perusteellisesti juteltu auki? Niin, et varmaan. Et saa syyttää tästä saamattomuudesta kuin itseäsi. Eipä tulisi itselleni mieleenkään hiljaisesti hyväksyä tollainen tilanne, vaan kissa nostettaisiin pöydälle erittäin pian.

Voi voi kuinka väärässä oletkaan..on kuulkaas nostettu kissa pöydälle useaan otteeseen ja ilmaistu tyytymättömyys mutta eipä tunnu hetkauttavan tai muuttavan mitään. Täällä feministit taas liikkeellä ja yrittää tämänkin kääntää miesten syyksi kuten niin aina femakoilla on tapana. Mutta ei haittaa, nahka kestää tämänkin yrityksen kun ei oikein jaksa kiinnostaa.moinen syyllistäminem enää kun tietää itse miten asian laita oikeasti on.

Mitäs tekoa feminismillä on sen kanssa, ettei vaimosi halua seksiä? Ja miksi aina  feminismiä pilkataan? Kyllä on tasa-arvo kaukana vielä, ja miten se on mihiltä pois?Olen itse feministi tietysti,  koska olen nainen, mutta haluan miestäni joka ikinen päivä, usein monastikin. Että silleen!

Feminismi on määritelmä, jolla jyrätä miehiä. Näytä yksi tasa-arvoa ajava feministinen ajatus, joka ottaisi meidät ns. Patriarkaaliset huomioon. Kiinnostuneena kysyn.

Patriakkaliset huomioon? Eikö teillä ole jo tarpeeksi etuoikeuksia? Miten olis vaikka samapalkkaisuus? Noin äkkiä vaan..En minä ole miehiä vastaan, mutta miehet aika usein ovat naisia vastaan. Siinä se.

Kouluttaudu alalle, jossa on sama palkka. Itse maksaisin esim. hoitoalalle todella suuria palkkoja. Enemmän kuin omassa hyväpalkkahommissani. Puhun tasa-arvosta, en ole feministi. Kun puhut tasa-arvosta ilman feminismiä, saatat olla nykyajassa, etkä ryve kaikessa pahassa, mitä on ollut aikoja sitten ja on nykyään toki.

Suurin lompakko on naisilla ja todellakin sen vuoksi käytiin sotia ja ehkä vällyjen välissä ei. Koska feminismiä tuutataan. Ei tasa-arvoa.

Jokainen määrittää oman feminisminsä itse; ei se ole mikään opus jonka sääntöjä naoudatetaan Oma feminismini on äärimmäisen tasa-arvoista. Omassa suhteessani olen pikälle koulutettu ja voisin sano rikaskin, kun taas mies on aivan pennitön. Silti meillä  on yhteinen tili, mies saa käyttää raha miten tahtoo, mutta on oikein viisas. Seksissä hän silti on hiukan määräävämpi, ja minä tykkäänkin siitä. Olemme kovin kiihkeitä kumpikin, joka päivä on saatava, eri tavoin. Silloin heittäydyn olemaan feminiini, nainen. Meillä tehdään hommat yhdessä, kaikki. Pitkä liitto jossa helvetisti intohimoa yhä edelleen. Sellasta.

Vierailija
66/111 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patriarkaaliset luulee jostain kumman syystä, että mies on mieheksi syntymällä luomakunnan kruunu ja oikeutettu määräämään naisia.  Olen aina miehenä ihmetellyt, että mistä tämä kuvitelma tulee. Joku pienimunainen naiselle muuten pärjäämätön keksinyt ja käyttänyt uskontoa hyväkseen.  Kannatan tasa-arvoa jossa molemmat sukupuolet on samalla tasolla, auktoriteetti pitää siten ansaita. 

Tasa-arvo ei tarkoita sitä, etteikö voisi omissa tärkeissä asioissa korottaa ääntää ja sanoa toiselle, mitä pitää tehdä.   Jos miehellä ei ole varaa sanoa ( ja vaatia)  omalle naiselleen nukkumaan mennessä, että laita se some hitolle ja tule yhdessä nukkumaan, niin on aika huonosti.  Itse pitänyt visusti huolen koko ikäni, että mennyt vaimon kanssa samaan aikaan nukkumaan jos suinkin mahdollista. On jäänyt jotkut matsit tai euroviisut katsomatta loppuun, jos vaimo joutunut menemään aikaisemmin nukkumaan aikaisen työhönlähdön takia. Yhdessä nukkumaanmeno on useimmiten ainut hetki päivässä, kun ehtii hetken olemaan toisen kyljessä lähekkäin ja rentoutumaan. Eikä siinä mitään keskusteluita tarvita, riittää kun hengittää samaan tahtiin toisen kyljessä.  Poistaa halipulaa tehokkaasti. Usemmiten vaimo jää selälleen ja minä kylkeen kiinni ja laitan käden hänen häpykkummulleen. Siitä sitten hiljaa silittelen vaimoa, joka nukahtaa yleensä nopeasti.  Jos ei nukahda, niin välilllä johtanut seksiin vaimon aloitteesta.

Vaimot yleensä päättää asioista miestensäkin puolesta, joten tasa-arvoon kuuluu, että mieskin päättää vaimonsa puolesta. Seksi on yksi sellainen osa-alue, jossa monet naiset oikein toivovat miesten päättävän. Jos seksiä ei vaimolta irtoa, niin syy voi olla myös siinä, että että mies on liian nössönä luovuttanut liian helposti, jolloin vaimo ei syty. Siten toisinaan miehen pitää olla päällikkö toisinaan ei.  Miehen on siten parempi yrittää mielummin liikaa kuin liian vähän. - Sitäpaitsi kun mies lähtee uutta naista pokaamaan, niin helpolla ei irtoa häneltäkään. 

ihana mies olet 💙

Vierailija
67/111 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakkaan, siksi käyn fwb naiseni luona.

M50

Vierailija
68/111 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihana mies olet 💙

Kiitos. Rakastan vaimoani ja vaimon pillua ja yrittänyt pitää hänet seksuaalisesti vireessä. Naistenkin tärkein seksuaalinen elin on aivot, joten hyvänolontunne ja se, että tuntee itsensä halutuksi ja arvostetuksi  ratkaisee naisen seksuaalisen halun ja miten hän saa orgasmeja.  Ne taasen on miehelle elämän suola, ainakin minulle. 

Vierailija
69/111 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pihtailu haittaa, johan tuo vaimokin on kohta nelikymppinen. Käyn antamassa eräälle opiskelijatytölle taustatukea muutenkin kuin taloudellisesti. Ihana parikymppinen sub -tyttö ja keski-ikäinen dominoiva setämies, se on täydellinen yhdistelmä. Vaimo on hyvin säilynyt ja treenaa ahkerasti. Pihtailkoot minun puolestani niin paljon kuin haluaa, haluankin vain fiksun ja edustavan kumppanin. Tyydyttävää seksiä saan muualta.

Vierailija
70/111 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus vois olla mun kirjoittama, täsmälleen sama tilanne. Seksi väheni dramaattisesti kun lapsiluku tuli täyteen. Runkkaamiseksi ja pornon katteluksihan tämä on mennyt. Seksiä on säännöllisesti, 2-4 kertaa vuodessa ja se on joka kerta yksipuolista, tuntuu että vain säälistä. Ei toi täällä asuva ämmä (anteeksi vaimo) halua edes läheisyyttä muuta kuin puhelimensa kanssa. No, toi akka lentää pihalle kunhan nuorin lapsista on käynyt rippikoulun.

No onpa kumma että vaimosi ei halua.

Vierailija
71/111 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytynyt runkkaamaan. VR-porno on vähän parantanut tilannetta.

Vierailija
72/111 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus vois olla mun kirjoittama, täsmälleen sama tilanne. Seksi väheni dramaattisesti kun lapsiluku tuli täyteen. Runkkaamiseksi ja pornon katteluksihan tämä on mennyt. Seksiä on säännöllisesti, 2-4 kertaa vuodessa ja se on joka kerta yksipuolista, tuntuu että vain säälistä. Ei toi täällä asuva ämmä (anteeksi vaimo) halua edes läheisyyttä muuta kuin puhelimensa kanssa. No, toi akka lentää pihalle kunhan nuorin lapsista on käynyt rippikoulun.

Miksi et toimi heti? Mikä ihmeen rajapyykki tuo rippikoulu on? Parempi erota mahdollisimman pian, ennen kuin katkeroidut aivan täysin. Se muuten tulee vaikuttamaan tuleviin suhteisiisi. Lapset pärjää kyllä, kunhan saatte asiallisesti eron hoidettua.

Vierailija
73/111 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu komtaan tuota  miksi odottaa kunnes rippi on ohi

voi olla että siinä vaiheessa on vaikka selkäs nin kipeä että ei pysty paneen muita

ala painamaan ja aloittele akkasi kavereista

Vierailija
74/111 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu komtaan tuota  miksi odottaa kunnes rippi on ohi

voi olla että siinä vaiheessa on vaikka selkäs nin kipeä että ei pysty paneen muita

ala painamaan ja aloittele akkasi kavereista

ala-arvoista!

Vierailija
75/111 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostan tavalla tai toisella.

Vierailija
76/111 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yrittänyt ymmärtää paremmin mikä aiheuttaa haluttomuutta. Me olemme pystyneet puhumaan, vaikka nainen kokeekin olevansa huono vaimo kun ei jatkuvasti halua. Ymmärtäminen tekee kestämisestä helpompaa. Vähän. Ja eihän esim mun halut ole mikään taso mikä määrittelee kenenkään toisen seksuaalisuutta, ei ole mitään universaalia mittatikkua sille mikä on riittävästi. 

Toi helpottaa, mutta silti se kädenlämpöinen yhdessä olo, hyvä fiilis jne ovat itselle kauhean vaikeita kestää, jos ei ole seksiä. Torjutuksi tuleminen vtuttaa, ja se että tietää että toisella on asiat ns hyvin, hän on ihan tyytyväinen arkeen. Miten pitää suhde mielenkiintoisena, vaikka tunteekin toisen? Joskus toiminut se, että kun vaimo huomaa sen että kyllä mulla olisi vielä vientiä. Ärsyttää satasella kun seksi olisi helppoa, halpaa ja ihan järkyttävän nautinnollista tekemistä. Ja sitten keskitytään miettimään poppeleiden leikkuita ja saadaan päivistä mukavan soljuvia, kun voitais naidakin puutarhahommien lomassa. 

Oliks tästä apua kellekään, tuskin. 

Vierailija
77/111 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xman kirjoitti:

Aikani kutjotin samassa tilanteessa. Nyt kuitenki aivan ihana vakipano.

Miksi jatkat kuitenkin vaimosi kanssa? Suhde on mitä ilmeisimmin epätyydyttävä.

En tarkoita syyttää tms, haluaisin vain ymmärtää miksi miehet toimii noin.

Varmaan samasta syystä kuin pettävät naisetkin. Jokin siinä parisuhteessa elämisessä on niin helppoa ja mukavaa, ettei siitä haluta luopua.

Vierailija
78/111 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että vieras rouva on nyt pillua antamassa. Olenko usein miettinyt että kun vaimo ei anna niin haetaan vakipano ja selin on usein naimisissa niin onkohan tällä vakipanoämmällä sellainen äijä jolta EI SAA kullia??

Eli ämmä ei anna ja ukko ei pane . 😁

Todella usein on niin että vaimo on kertakaikkiaan kyllästynyt mieheensä että ei voi vähempää kiinnostaa miehen kulli. Mutta jonkun toisen penis sitäkin enemmän.

Miehille näyttää kelpaavan kolo kuin kolo.

Valitettavasti näin on.

Jos tuo pitää paikkaansa, niin puheet miesten pihtaamisesta on oltava valehtelua.

Vierailija
79/111 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jokin aika sitten herättävän lauseen, joka avasi silmäni aivan uudella tavalla:

"Nainen ei ole menettänyt intohimoaan, vaan se kohdistuu johonkin muuhun..."

Tulkitsen näin, että mies on epäonnistunut valloittamaan naistaan, jos seksi on kadonnut. Se oli isku vasten kasvoja. Tajusin kuinka sokea olin ollut ja laiska.

Itse näen sen niin, että nainen on epäonnistunut olemaan valloittamisen arvoinen.

Vierailija
80/111 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vaan hullummaksi. Painan niska limassa duunia ja silti yrittänyt järjestää yhteisiä virikkeitä, kuten extempire illallista tai jotain mutta kotiin jun päästään niin voivottelee kun on joutunut tyhjentää astianpesukoneen ja makaa lahnan lailla kännykkää räpläten sohvalla. Jos ehdotan että mentäisiin nauttimaan toisistamme makkaruin ennemmin niin tulee vaan semmonen hapan tuhahdus... En edes pyytäisi jos ei panettaisi mutta onneksi tänään alkoi kesäloma. Taidankin lähteä hakemaan pillua joltain omalta reissultani muualta