Miten jaksatte jos nainen pihtaa?
MIten ihmeessä jaksatte hymyillä & olla hyvällä tuulella, kun nainen pihtaa? Itseäni ainakin rupee vituttamaan rankasti kotitöiden yms tekeminen(Ei muuten, mutta kun tuo vaimo tekee n.10% kotitöistä ja ei edes siivoa roskiaan) sitten jaksaa vielä nipottaa joka asiasta vaikkei oikeasti edes TARVITSISI. Kaiken tämän kestäisi ihan helposti jos antaisi läheisyyttä edes JOSSAIN muodossa. Käytättekö energianne esim. harrastuksiin vai miten onnistutte pysymään hyväntuulisina?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Sydäntä särkevää. Toisaalta kunnioitan suunnattomasti tuota suora selkäisyyttä huolehtia lapsista. Toisaalta tuntuu hirveän pahalta, että joku "tuhlaa elämäänsä" noin kylmässä parisuhteessa.
Oikeasti, ansaitsisit parempaa!Herää kysymys mitä nainenkaan saa tuosta.. Elintason? Ja kauniin kulissin onnellisesta ydinperheestä?
Itsekin mietin aina yksin nukkumaan mennessä että mitä toi pihtaajavaimo saa meidän suhteesta. Hän jää somettamaan eli odottamaan että nukahdan ennenkuin tulee itse sänkyyn.
Meillä on muuten asiat aika kivalla mallilla jos vertaa vaikka moniin meidän tuttavaperheisiin. Riidelläänkin todella harvoin. Kyllä hän rakastaa minua mutta seksiä ei vaan halua. Tässä kyllä uskoo jutut hääkakun tehtävästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydäntä särkevää. Toisaalta kunnioitan suunnattomasti tuota suora selkäisyyttä huolehtia lapsista. Toisaalta tuntuu hirveän pahalta, että joku "tuhlaa elämäänsä" noin kylmässä parisuhteessa.
Oikeasti, ansaitsisit parempaa!Herää kysymys mitä nainenkaan saa tuosta.. Elintason? Ja kauniin kulissin onnellisesta ydinperheestä?
Itsekin mietin aina yksin nukkumaan mennessä että mitä toi pihtaajavaimo saa meidän suhteesta. Hän jää somettamaan eli odottamaan että nukahdan ennenkuin tulee itse sänkyyn.
Meillä on muuten asiat aika kivalla mallilla jos vertaa vaikka moniin meidän tuttavaperheisiin. Riidelläänkin todella harvoin. Kyllä hän rakastaa minua mutta seksiä ei vaan halua. Tässä kyllä uskoo jutut hääkakun tehtävästä.
Hyvä että on kuitenkin rakkautta. Vaikka ei platoninen rakkaus puolison taholta kyllä riitäkään..
Olet muuten aika monen naisen unelmamies, jos yhdessä haluaisit nukkumaan mennä. Ja hellyys ja seksikin monelle kelpaisi. Toivottavasti oma emäntäsikin alkaisi niitä arvostamaan ja haluamaan.
Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä mullakin on välillä kotona yksinäistä, vaikka on perhe kotona. Mies ja lapset on liimaantuneita puhelimiinsa.Ja must olis kiva keskustella perheen kanssa muutenkin kuin whatsupissa..
Oletko kysynyt asiaa vaimolta? Mitä hän on vastannut, että miksi seksi ei kiinnosta? Joku syyhän siihen on oltava, kannattaisi aloittaa sen selvittämisestä. Jos et usko antavan suoraan rehellistä vastausta, niin ehkä viinipullon ääressä... tai jälkeen tulee totuudellinen syy.
Luin jokin aika sitten herättävän lauseen, joka avasi silmäni aivan uudella tavalla:
"Nainen ei ole menettänyt intohimoaan, vaan se kohdistuu johonkin muuhun..."
Tulkitsen näin, että mies on epäonnistunut valloittamaan naistaan, jos seksi on kadonnut. Se oli isku vasten kasvoja. Tajusin kuinka sokea olin ollut ja laiska.
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta. Eikä kunnioita. Vaikka mitä väittäisi, sanathan ovat halpoja, ellei ilmaisia.
Tykkää mukavasta elämästään, ei siinä muuta. Pahimmassa tapauksessa on rakastaja, pyydä vaikka yhtäkkiä saada katsoa hänen puhelimensa someviestit, ei tule sallimaan.
Aivan sama täällä..toivonut jo pitkään että kokisi yllättävän ja nopean poismenon että pääsisi tästä kurjuudesta pois. On nää naiset niin helvetin ihania. Omani on syönyt dissaamalla ja pihtaamalla ja valittamalla elämästäni ilon täysin. En juo, siivoan ja kokkaan ja olen hyvin käyttäytyvä ja komea. Olen myös se joka tienaa hyvin meidän taloudessa ja siten hoitaa pääsääntöisesti lainat ja isommat hankinnat. Pillua en saa kuin pari kertaa vuodessa, suihinotto on ilmeisesti aivan mahdoton ajatus. Koita tässä sitten jaksaa. Monta kertaa olisi ollut tilaisuus saada vierasta mutta koska olen tunnollinen mies en ole houkutuksiin lähtenyt....mutta nyt tää loppuu..seuraava tilaisuus kun tulee niin panen varmasti, toivottavasti siitä muodostuisi vaki pano. Toivottavasti tämä toteutuis pian, muuten nämä päivät on tavalla tai toisella osaltani luetut.
Elämään pettynyt kirjoitti:
Aivan sama täällä..toivonut jo pitkään että kokisi yllättävän ja nopean poismenon että pääsisi tästä kurjuudesta pois. On nää naiset niin helvetin ihania. Omani on syönyt dissaamalla ja pihtaamalla ja valittamalla elämästäni ilon täysin. En juo, siivoan ja kokkaan ja olen hyvin käyttäytyvä ja komea. Olen myös se joka tienaa hyvin meidän taloudessa ja siten hoitaa pääsääntöisesti lainat ja isommat hankinnat. Pillua en saa kuin pari kertaa vuodessa, suihinotto on ilmeisesti aivan mahdoton ajatus. Koita tässä sitten jaksaa. Monta kertaa olisi ollut tilaisuus saada vierasta mutta koska olen tunnollinen mies en ole houkutuksiin lähtenyt....mutta nyt tää loppuu..seuraava tilaisuus kun tulee niin panen varmasti, toivottavasti siitä muodostuisi vaki pano. Toivottavasti tämä toteutuis pian, muuten nämä päivät on tavalla tai toisella osaltani luetut.
Miksi olet tuollaisessa suhteessa?
Voi pojat! Seksi on tärkeä osa parisuhdetta. Ja osaa ne miehetkin pihdata. Kokemusta on. Olisi ihanaa että omalle äijälle maistuis useammin kuin kerran viikossa tai kahdessa... Huoh.
juu seurusteluajan kiihkeän jokapäiväisen seksin sjiaan tosiaan näyttää keskiössä, juu aivan oikein ei munan imeminen vaan muijan lihominen.sohvalla makoilu ja sen vielä kestäs että tissit alkaa roikkuun mutta lapaluiden alle tulee selkätissit ja perse alkaa oleen kuin vanhalla mummolla
muija kun on kontillaan niin näetkö sen alaleuan jalkojen välistä vai estääkö näkymän juoksumaha ja satakerta
ugh olen puhuhut jag har talat
Vierailija kirjoitti:
Voi pojat! Seksi on tärkeä osa parisuhdetta. Ja osaa ne miehetkin pihdata. Kokemusta on. Olisi ihanaa että omalle äijälle maistuis useammin kuin kerran viikossa tai kahdessa... Huoh.
Kiva provo..toiset täällä tuskialee kun saa kerran vuodessa jos hyvin menee kahdesti joten älä viitti leikkiä vakavalla asialla...
Ahaa, kun mies pihtaa se ei ole vakavaa vaan provo. Pihtaava vaimo sensijaan onkin "vakava asia". MIlloinka tämä naisten vähättely loppuu.
Minä taas juon, enkä imuroi. Olen aika huono käytöksinen kotona, en tykkää kokkaamisesta, enkä ole edes komea. Seksiä vaimon kanssa silti joka päivä. Ja suhde ei ole todellakaan tuore Naiset on ihmeellisiä, ja erilaisia. Eikä näytä tässäkään tasan käyvän onnen lahjat. Ja alan uskoa oman teoriani siitä, että millään noista edellämainituista asioista ei ole mitään tekemistä seksin määrän kanssa. Tsemppiä sinulle, muttä älä lähde pettämään, ei siinä ole mitään oikeaa. Suoraselkäisenä lähdet liitostasi ensin, ja kattelet ne naiset sitten myöhemmin.
Hämmentävän moni liitto on pelkkä platoninen kaverisuhde, jossa seksiä on kerran kaksi vuodessa. Yhdessä ollaan lähinnä rahan ja lapsien vuoksi. Aika surullista.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, kun mies pihtaa se ei ole vakavaa vaan provo. Pihtaava vaimo sensijaan onkin "vakava asia". MIlloinka tämä naisten vähättely loppuu.
Oisko vaikka heti sitten, kun miehillä olisi yhtä helppoa saada seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas juon, enkä imuroi. Olen aika huono käytöksinen kotona, en tykkää kokkaamisesta, enkä ole edes komea. Seksiä vaimon kanssa silti joka päivä. Ja suhde ei ole todellakaan tuore Naiset on ihmeellisiä, ja erilaisia. Eikä näytä tässäkään tasan käyvän onnen lahjat. Ja alan uskoa oman teoriani siitä, että millään noista edellämainituista asioista ei ole mitään tekemistä seksin määrän kanssa. Tsemppiä sinulle, muttä älä lähde pettämään, ei siinä ole mitään oikeaa. Suoraselkäisenä lähdet liitostasi ensin, ja kattelet ne naiset sitten myöhemmin.
Niin onhan naisillakin eroja libidossa. Itselläni seksihalut tappoi miehen ilkeys ja huono kohtelu, lisäksi laiskuus. Se kun sitten loppui rakkaus, enkä voinut enää ihailla ja kunnioittaa miestä. Ero meille tuli. Seuraava mies sanoi, ettei ole koskaan tavannut naisella yhtä suuria seksihaluja kuin itselläni oli. Ja tiedän kyllä itsekin, että haluni ovat suuret. Mutta jos mies pilaa ne käytöksellään, niin ne halut eivät enää kohdistu häneen, vaan muualle. Tämä on tilanne vain omalla kohdallani, jokainen suhde ja nainenhan on oma tilanteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Paljonkin naisia jotka eivät saa helposti seksiä; miehethän pihtaavat ihan samoin kuin naisetkin. Ja miyä sillä on tekemistä naisten vähättelyyn. Ei auennu mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Paljonkin naisia jotka eivät saa helposti seksiä; miehethän pihtaavat ihan samoin kuin naisetkin. Ja miyä sillä on tekemistä naisten vähättelyyn. Ei auennu mulle.
Paljon, kyllä. Mutta miehissä enemmän. Kun tämä on tasapainossa, niin asia on kunnossa.
Naisella on helpompi saada seksiä. Miehellä ei tilanne muutu jos eroaa, ei ole sitä pientäkään mahdollisuutta sen jälkeen. Naisella helpompi jos vähänkään osaa itsestään pitää huolta. Ja puhun vain seksistä yleisesti, no se sitten huonoa tai hyvää.
Ämmät on ämmiä. Ei niitä enää kyrpä kiinnosta, kun on naimisiin päästy. Persettä vaan kasvatetaan berliininmunkkeja ahmien...