onkohan kukaan perunut häitä polttareiden takia?
siis että niissä olisi tapahtunut jotain peruuttamatonta
Kommentit (10)
Mä tiedän tapauksen jossa häät peruttiin mutta pariskunta jatkoi kuitenkin yhteiselämää ja avioitui myöhemmin.
Polttareissa oli mukana 15 kundia (yllätävää että miehenpuolella mokaillaan) Heille oli myös tilattu 10 naista sinne joista suurinosa oli venäläistä syntyperää. Videokamera oli myös ikuistamassa tuota polttari-iltaa. Morsian sai kuulla totuuden viikkoa ennen hääpäivää. Häät peruuntu siltä seisomalta.
Heidät vihittiin n.vuosi myöhemmin ja seillä on nykyään 2 lasta.
Ps. Näin siitä nauhasta pätkän. Jos siinä olisi ollut mun mies,olis tapahtunu murha. Se oli AIVAN järkky.
että loppuiäksi aiottu avioliitto voi kaatua johonkin yhteen polttari-illan sekoiluun, jos on pienikin mahdollisuus että niin voi käydä. Ja se mahdollisuus on melkein aina olemassa, ei varmaan millään kunnolisella uskovaisella sulhasella mutta jos tuleva sulhanen on perusjätkä niin se mahdollisuus on yleensä olemassa, vaikka ei se tietenkään yleensä toteudu.
että jos mielestäsi polttareissa on tapahtunut jotain sinun arvojasi loukkaavaa, jonka selvittelyyn haluat aikaa, älä epäröi perua/siirtää häitä. Ero on melko todennäköistä, jos naimisiin mennään siksi ettei kehdata / osata perua enää häitä, ja sitten häiden jälkeen aletaan selvitellä häiden aluspäivien tapahtumia.
Mikä homma toi kolmonen oli? Oliko ne naapurin tytöt ammattinsa harjoittajia vai jotain muuta illanvietonsulostuttamispalveluja tarjoavia? Oliko siis heidän tilaaminen ns. hupijuttu vai tarkoitus harrastaa maksullista seksiä?
T. 2
naisia ollut mukana, yleensä jätkät menee saareen ampumaan toisiaan värikuulilla... Eikä myöskään naisten polttareissa ole miehiä ollut messissä. Eli mahdollisuudet seksuaaliseen tunarointiin ovat olleet aika vähissä. Aika kasarimeininkiä nää stripparihommat. Ja jos mun mies menisi huoriin, saattaisin kyllä ihmetellä, että kenenkäs kanssa mä olinkaan naimisiin menossa?
Jos vieraat suhteet eivät ole kiinnostaneet tähänkään asti, tuskin ne polttareissakaan nappaavat. Ja jos ovat, sitä on tapahtunut jo kauan aikaisemmin, joten polttarit eivät paljasta mitää uutta ja ihmeellistä.
Koko viikonlopuksi???
Joo,aivan niin.
Kuule et taida tietää puoliakaan...
Eräs tuttu löysi " elämänsä miehen" polttareistaan ja häät peruuntuivat. Jätetty sulho oli sitten kirkon portailla ilmoittelemassa hääväelle ettei häitä ole.. Surkeaa :(
Mitä peruuttamatonta tarkoitat? Itsesi vai miehesi polttareissa? Peruuttamattomuuskin on tietysti henkilökohtainen rajanveto. Jos oma mieheni oli polttareissaan pettänyt minua, olisin perunut häät. Häät voi varmaan perua tai ainakin vaihtaa tulevaa puolisoaan, jos tapaa vasta polttareissaan sen unelmiensa kumppanin.