Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko teidän päiväkoti-ikäisillä lapsilla on lomaa?

Vierailija
09.06.2016 |

Joutuvatko päivystykseen?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vanhemmilla ei ole kesälomaa, eli ei lapsillakaan. Mies pitää ehkä viikon (palkatonta) jos onnistuu järjestelemään työnsä.

Miksi alapeukutatte, ihan kun me lomillemme jotain mahdettais?

Niin joo, se mies pitää viikon palkatonta ollakseen lasten kanssa. Jos joku ääliö nyt luuli että mies lomailee yksikseen. t.edelleen sama

Ihan kokonaisen viikon? Oooh, on sulla supermies.

Kaikki ei ole liukuhihnalla töissä.

Vierailija
22/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä 6 viikkoa lomaa lapsella. Heinäkuussa valitettavasti joutuu olemaan 3 viikkoa päivystyksessä, kun ei ole mahdollisuutta isällä tai äidillä lomailla heinäkuussa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viikkoa juhannuksesta alkaen. Päiväkoti on meillä ympäri vuoden auki, mutta minä lomailen, joten pitää lapsillakin olla lomaa. :)

Vierailija
24/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 viikkoa.

Vierailija
25/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomisen jälkeen elokuun loppuun asti. Ollaan saatu niin lomat lomitettua että voi olla melkein koko kesän pois.

Vierailija
26/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa on äiti isä 1-vuotias ja juuri 3v täyttänyt. Äiti näyttää aivan terveeltä. Jostain syystä heidän vanhempi lapsi on ollut koko ajan päiväkodissa täysipäivähoidossa. Osaa puhua ihan hyvin ja selvästi eikä selvästikään ole vammainen.

Viime kesänä oli heinäkuun ajan vain kotihoidossa. Aivan säälimätöntä.

Äiti siis aivan kotona.

Vierailija
27/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 viikkoa. Kiitos ihanille isovanhemmille, jotka ottavat pojan hoitoonsa mökille, kun pojan pk on kiinni. Itse lomailemme tuosta 3 viikkoa.

Oletteko yrittäjiä?

Vierailija
28/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa. Ensin 2 viikon pätkä ja elokuussa 1 viikko :(

Olen yh ja isovanhemmat ei pysty/halua hoitaa.

Vierailija
29/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi viikkoa, joista isovanhemmat hoitavat viikon. Ei joudu päivystykseen näillä järjestelyillä.

Vierailija
30/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kuukautta 😊

Vierailija
31/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,5 viikkoa.

Vierailija
32/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 viikkoa. Mies on koko tuon ajan lomilla, minä 6 viikkoa. Jos hyvin käy niin saavat vielä yhden viikon lisälomaa maalla mummolassa.

Vierailija
33/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 viikkoa. Kaksi viikkoa ovat päivystyksessä kun loma alkaa vasta heinäkuun puolessa välissä.

Vierailija
34/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kesän joutuivat olemaan päivystyksessä, koska mulla ja miehellä ei ollut lomaa. Olivat kyllä viikon mummolassa ja mun silloisen kolmivuorotyön takia vähemmän hoitopäiviä, mut kurjalta tuntui lasten puolesta. Sen jälkeen saatiin aina lomat järjestettyä niin, että vähintään 5 vkoa lomaa eikä yhtään päivystystä. Nyt lapsoset ovat jo teinejä ja kuopuskin menossa kolmannelle. Lomahuolet toisenlaisia..

Vierailija
35/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 6vkoa. Koko perhe ollaan lomalla tuo aika.

Vierailija
36/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vkoa, joista yksi koko perheen yhteinen. Ei apuja lähipiiristä, aika hyvin loksahtivat lomat.

Vierailija
37/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa elokuun lopussa. Menee päivystykseen siis, harmittaa vähän lapsen puolesta, onneks on reipas ja tod.näk välillä mummoloissa päiväkodissa olon sijaan.

Mies on työvoimatoimiston ammattiin valmistavassa koulutuksessa eikä lomaa lainkaan, minä olen opiskelija ja pakko olla kesä töissä siis, että jotain rahaa jostain tulee.

Vierailija
38/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 viikkoa

Vierailija
39/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnutkaan taas olevani niin huono vanhempi, kun en ymmärtäny hävetä sitä että lapsi joutuu olemaan hoidossa koko kesän. Oma työni painottuu kovasti kesäaikaan ja mies sai juuri parin vuoden työttömyyden jälkeen töitä, eli meillä ei ole mahdollisuutta lomailla. Pitäiskö lasu tehdä tai jommankumman vanhemman lopettaa työt..

Vierailija
40/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistelen kauhulla niitä aikoja kun esikoinen oli 1v, olin juuri eronnut hänen isästään ja olin todella nuori. Menojalkaa vipatti ja kun lapsi ei ollut isällään vein hänet vanhemmilleni, että pääsin ryyppäämään. Se kesä oli myös ainoa, jolloin mulla on töistä ollut täydet 4 viikkoa lomaa (muuten tehnyt aina pätkähommia) ja lapsi oli koko kesän pph:lla.. Kesäloma kun tuli, mä biletin koko 4 viikkoa. Nyt esikoinen on jo 10v ja mulla kaksi pienempää lasta, ja edelleen mietin miten voisin olla niin hirveä joskus.

Ei nyt tavallaan liittynyt, kunhan muistelin. Niin ja mun lapset saavat nauttia pitkistä lomista, kotiäiti kun olen.