Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko teidän päiväkoti-ikäisillä lapsilla on lomaa?

Vierailija
09.06.2016 |

Joutuvatko päivystykseen?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lomailee 2 viikkoa lasten kans itsekseen, sitte lomaillaan kaksi viikkoa yhdessä ja loppukesästä minä lomailen lasten kans itsekseen kaksi viikkoa. Ovat nyt hoidossa juhannukseen asti, aloittavat hoidon elokuussa, ei päivystystä.

Vierailija
2/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies lomalla heinäkuun. Nyt kesäkuussa toiset isovanhemmat hoitaa 2 viikkoa, serkku hoitaa 2 viikkoa ja elokuussa toiset isovanhemmat viikon. Saavat pitkän loman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 viikkoa. Kiitos ihanille isovanhemmille, jotka ottavat pojan hoitoonsa mökille, kun pojan pk on kiinni. Itse lomailemme tuosta 3 viikkoa.

Vierailija
4/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 4v & 2v, ovat nyt kesälomalla elokuuhun. Miehen pikkusiskot hoitaa tän kuun muksuja.

Vierailija
5/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikkoa.

Vierailija
6/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä näkymin 4 veellä lomaa vain 2 viikkoa. Eli siis se aika minkä minäkin lomailen. Aluksi oli tarkoitus että vanhempani olisivat hoitaneet toiset kaksi viikkoa, mutta toinen vanhemmistani sairastui.

Vierailija
7/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhemmilla ei ole kesälomaa, eli ei lapsillakaan. Mies pitää ehkä viikon (palkatonta) jos onnistuu järjestelemään työnsä.

Vierailija
8/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 2v ja lomaa pk:sta 8,5 viikkoa koska mulla vain vajaa puolet lomia kertynyt. Ensi vuonna sitten 2-3viikkoa lomaa enemmän mikäli saadaan lomat peräkkäin.

Vierailija
9/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran kuin peruskouluista on lomaa, yli kaksi kuukautta siis.

Vierailija
10/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan lomaa ollenkaan. Olen aloittanut vasta uudessa työssä. Välillä tulee pidennettyä viikonloppua, mutta muuten hoidossa. Onneksi viihtyy siellä.

Vierailija
11/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 viikkoa

Vierailija
12/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidossa on kesän, kuten minä olen töissä.

Jossain vaiheessa menee isovanhemmille hoitoon kun käväisen lyhyen kesälomareissun, silloin saattaa olla vapaalla 1-2 päivää hoidosta.

Vierailija
13/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vanhemmilla ei ole kesälomaa, eli ei lapsillakaan. Mies pitää ehkä viikon (palkatonta) jos onnistuu järjestelemään työnsä.

Miksi alapeukutatte, ihan kun me lomillemme jotain mahdettais?

Vierailija
14/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Itse lomailemme miehen kanssa koko heinäkuun, ihanaa saada laatuaikaa itselleen ja parisuhteelle kaikki arkipäivät.

Vierailija
15/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidossa on kesän, kuten minä olen töissä.

Jossain vaiheessa menee isovanhemmille hoitoon kun käväisen lyhyen kesälomareissun, silloin saattaa olla vapaalla 1-2 päivää hoidosta.

Säälin lastasi.

Vierailija
16/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joo, se mies pitää viikon palkatonta ollakseen lasten kanssa. Jos joku ääliö nyt luuli että mies lomailee yksikseen. t.edelleen sama

Vierailija
17/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat lomalla kesä-, heinä- ja elokuun. Otin kesä- ja heinäkuun palkatonta, elokuu on kesälomaa. Lokakuussa sitten taas viikko syyslomaa.

Vierailija
18/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesä :)

Vierailija
19/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joo, se mies pitää viikon palkatonta ollakseen lasten kanssa. Jos joku ääliö nyt luuli että mies lomailee yksikseen. t.edelleen sama

Ihan kokonaisen viikon? Oooh, on sulla supermies.

Vierailija
20/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 viikkoa. Alkaa hoito varahoidossa, koska pph on lomalla elokuun toisella viikolla.