Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä kokoajan sellaista, että voisit milloin vain ottaa yllätys vieraan vastaan eikä tarvisi hävetä sotkuisuutta tai mitään muuta vastaavaa? Jos nyt yötä ei lasketa.8

Vierailija
09.06.2016 |

Siis päiväsaikaa. Nyt jos ovikello soisi ja vieras tulisi eteisiin tarvisiko mitään hävetä???

Täällä on ainakin sellainen sotku ja olen vägissä vaateissa joten en todellakaan kehtaisi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. On. Olen aikamoinen siivousintoilija, heh, ja puolisonikin sitä joskus ihmetteli.. totesi vain, juuri kuten sinäkin tuossa otsikossasi, että meille vois kyllä ihan milloin vain tulla ihan kuka vain. Toista oli silloin, kun minä en ollut siivoamassa hänenkin jälkiään..

Vierailija
2/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein lapsiperheessä on sotkua, en suostu häpeämään sitä että puolitoistavuotiaalla on parit palapelit leviänä olkkarissa. Muuten kaikki aina kuosissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille pitää ilmoittaa 2 viikkoa ennen, että ehditään siivota. Kauhea sotku koko ajan 😨.

Vierailija
4/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole. Kyllä meillä silti yllätysvieraita ramppaa, ovat varmaan jo tottuneita meidän pikku kaaokseen. :D En siis jaksa hävetä.

Vierailija
5/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vähän sotkuista mutta ei silti hävettäisi jos joku tulisi kylään. Yleensä oon kyllä sisällä pelkät alushousut jalassa joten se kyllä hävettäisi jos joku yhtäkkiä ryntäisi sisälle.

Vierailija
6/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, vaikka lapsetkin sotkee

Vierailija
7/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysvieraan voin ottaa vastaan, mutta yllätys, yllätys yllätys vierasta en.

Vierailija
8/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
9/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on. Tietenkin voi olla tavaroita siellä täällä, mutta aika vähän. Kerran viikossa käy siivooja ja itse olen myös aika ahkera laittamaan tavarat aina paikoilleen. Tähän on myös muu perhe aika kivasti mukauntunut.

Vierailija
10/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina siistiä. En jaksaisi elää sekasotkun keskellä.

Vierailija
11/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen pyrin vaikka usein lipsuu. Nykyään pakkokin sen jälkeen kun anoppi rupesi "kostamaan" erästä erimielisyyttä tulemalla aina, siis ihan aina yllättäen. Myös silloin kun se haittaa eniten häntä itseään. Ei esim ilmoita jos aikoo viedä lapsen jonnekin, sitten onkin itku ja hammasten kiristys jos ei automaattisesti ollakaan kesälomalla puoli yhdeksältä perjantai-aamuna kotona vastaanottamassa yllätysvierasta.

Vierailija
12/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo. Siistitään otsa hiessä paikkoja aina kun tiedetään että on joku tulossa käymään. Tänne ei ole mitään asiaa ilmoittamatta etukäteen. Ei me missään sikolätissä eletä mutta sekasotkua meillä on. Tavaraa on vähän liikaa ja missä sattuu. Meillä ei ole edes siivouksen jäljiltä supersiistin näköistä.

Vierailija
13/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerta, jossa vieraiden kanssa aikaa vietetään, on aina siisti. Veljeni aina naureskelee, että onko meille tulossa asuntonäyttö.

Yläkerrassa elellään vapaammin. Siellä makuuhuoneet ja "arkiolkkari"

Vierailija
14/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan ole. Kyllä meillä silti yllätysvieraita ramppaa, ovat varmaan jo tottuneita meidän pikku kaaokseen. :D En siis jaksa hävetä.

Eikä muuten ole montaa päivää kun hiippailin kotona rintsikoissa ja alkkareissa. Etsiskelin paitaa siinä kun yhtäkkiä miehen hyvä ystävä paukautti ovesta sisään. :D Sanoin että sori mä oon puolialasti, herra totesi ettei haittaa, on tottunut. :D

Vois varmaan alkaa pitää ovea lukossa silloinkin kun on kotona (okt)... :D

Vierailija
15/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä, lapsen lelut ympäri kämppää ainoastaa ja makuuhuoneessa sänky saattaa olla petaamatta, muuten on kyllä aina melko siistä. Vähissä vaatteissa kyllä oleilen kotona, mutta aamutakki sitten vaan niskaan!

Vierailija
16/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on. Jos olen alasti, en avaa ovea :)

Onhan meillä vähän tavaraa levällään, ja tiskejä keittiössä, mutta nykyään en ota siitä enää paineita.

Vierailija
17/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Tällä hetkellä meillä pieni vauva, ja jokapuolella on pyykkiä, tiskit odottaa koneeseen laittamista, ja esim. lattialle on ties mitä jäänyt kun vauvan vaatteiden vaihdosta on pitänyt samantien alkaa imettämään karjuvaa vauvaa. Kaikki tavarat joutuu etsimään kiirellä, joten jokapuolelle jää ylimääräistä tavaraa kun ei kerkeä korjata etsinnästä syntynyttä sotkua. Villakoirat juoksevat lattioilla ym. Itse olen lähinnä kalsarit ja joku räsypaita päällä, ja nekin likaiset mm. maidosta, puklusta jne. 

Mutta meille onkin tervetulleita vain sellaiset yllätysvieraat, jotka ymmärtävät olla kommentoimatta kodin siisteyttä tai vetämättä siitä sen kummempia johtopäätöksiä. Poikkeuksetta tällaisia yllätysvieraita ei ole, koska ne fiksut tajuavat ilmoittaa ennen kylääntuloa (silloinkaan en aina kerkeä siivota ennen ja mies saattaa olla töissä pitkään yms.) Minua ei tällä hetkellä sotku haitaa. Tiedän että esikoisen kanssa on niin uuden opettelua, että vaikka aikaa näennäisesti on (esim. nyt päiväunet), niin energia menee uuteen elämäntilanteeseen sopeutumiseen ja siivous tuntuu ylitsepääsemättömältä. Mieluummin menee koneelle googlettamaan mikä määrä puklailua on ok yms. :D

Vierailija
18/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen pyrin vaikka usein lipsuu. Nykyään pakkokin sen jälkeen kun anoppi rupesi "kostamaan" erästä erimielisyyttä tulemalla aina, siis ihan aina yllättäen. Myös silloin kun se haittaa eniten häntä itseään. Ei esim ilmoita jos aikoo viedä lapsen jonnekin, sitten onkin itku ja hammasten kiristys jos ei automaattisesti ollakaan kesälomalla puoli yhdeksältä perjantai-aamuna kotona vastaanottamassa yllätysvierasta.

Tuommoisen anopin mukaan ei meidän lapsi lähtis kyllä mihinkään. Ei tuollainen perheen "kiusaaminen" tahallaan ole normaalia käytöstä. Olkaa vaan lujina, ja laittakaan seuraavana perjantaiaamuna ovi nokan edestä kiinni, ja ilmoittakaa että tästäedes teille vain tullaan vain etukäteen sopimalla. Ja lasta ei tarvi kuvitellakaan saavansa minnekään menoihin mukaan etukäteen sopimatta vanhempien kanssa. Rajat, ne rajat. Tosin helpommin sanottu kuin tehty, jos esim. mies ei ole napanuoraansa vielä leikannut irti.

Vierailija
19/19 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aina siistiä. En jaksaisi elää sekasotkun keskellä.

Sama juttu :)