Kauanko teidän päiväkoti-ikäisillä lapsilla on lomaa?
Joutuvatko päivystykseen?
Kommentit (49)
Minä ja mies lomalla heinäkuun. Nyt kesäkuussa toiset isovanhemmat hoitaa 2 viikkoa, serkku hoitaa 2 viikkoa ja elokuussa toiset isovanhemmat viikon. Saavat pitkän loman.
6 viikkoa. Kiitos ihanille isovanhemmille, jotka ottavat pojan hoitoonsa mökille, kun pojan pk on kiinni. Itse lomailemme tuosta 3 viikkoa.
Lapset 4v & 2v, ovat nyt kesälomalla elokuuhun. Miehen pikkusiskot hoitaa tän kuun muksuja.
Näillä näkymin 4 veellä lomaa vain 2 viikkoa. Eli siis se aika minkä minäkin lomailen. Aluksi oli tarkoitus että vanhempani olisivat hoitaneet toiset kaksi viikkoa, mutta toinen vanhemmistani sairastui.
Meillä vanhemmilla ei ole kesälomaa, eli ei lapsillakaan. Mies pitää ehkä viikon (palkatonta) jos onnistuu järjestelemään työnsä.
Lapsi 2v ja lomaa pk:sta 8,5 viikkoa koska mulla vain vajaa puolet lomia kertynyt. Ensi vuonna sitten 2-3viikkoa lomaa enemmän mikäli saadaan lomat peräkkäin.
Ei oikeastaan lomaa ollenkaan. Olen aloittanut vasta uudessa työssä. Välillä tulee pidennettyä viikonloppua, mutta muuten hoidossa. Onneksi viihtyy siellä.
Hoidossa on kesän, kuten minä olen töissä.
Jossain vaiheessa menee isovanhemmille hoitoon kun käväisen lyhyen kesälomareissun, silloin saattaa olla vapaalla 1-2 päivää hoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vanhemmilla ei ole kesälomaa, eli ei lapsillakaan. Mies pitää ehkä viikon (palkatonta) jos onnistuu järjestelemään työnsä.
Miksi alapeukutatte, ihan kun me lomillemme jotain mahdettais?
Ei yhtään. Itse lomailemme miehen kanssa koko heinäkuun, ihanaa saada laatuaikaa itselleen ja parisuhteelle kaikki arkipäivät.
Vierailija kirjoitti:
Hoidossa on kesän, kuten minä olen töissä.
Jossain vaiheessa menee isovanhemmille hoitoon kun käväisen lyhyen kesälomareissun, silloin saattaa olla vapaalla 1-2 päivää hoidosta.
Säälin lastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin joo, se mies pitää viikon palkatonta ollakseen lasten kanssa. Jos joku ääliö nyt luuli että mies lomailee yksikseen. t.edelleen sama
Lapseni ovat lomalla kesä-, heinä- ja elokuun. Otin kesä- ja heinäkuun palkatonta, elokuu on kesälomaa. Lokakuussa sitten taas viikko syyslomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin joo, se mies pitää viikon palkatonta ollakseen lasten kanssa. Jos joku ääliö nyt luuli että mies lomailee yksikseen. t.edelleen sama
Ihan kokonaisen viikon? Oooh, on sulla supermies.
8 viikkoa. Alkaa hoito varahoidossa, koska pph on lomalla elokuun toisella viikolla.
Mies lomailee 2 viikkoa lasten kans itsekseen, sitte lomaillaan kaksi viikkoa yhdessä ja loppukesästä minä lomailen lasten kans itsekseen kaksi viikkoa. Ovat nyt hoidossa juhannukseen asti, aloittavat hoidon elokuussa, ei päivystystä.