Gallup: Kumpaa laivayhtiötä käytät mieluiten?
Eli kumpaa laivayhtiötä käytät mieluiten?
Sinisiä vai punaisia laivoja?
Kommentit (55)
Viikkari tietty. Ei tartte sanoa kahta sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Siljalle mieluummin. Eipä se Tallink ole suotta jättänyt Silja Line -brändiä elämään.
Vikingin laivat ovat ahtaita, sokkeloisia ja huonosti uudistettuja.
No, Grace ei ainakaan ole. Kun lähtee tax freestä laivan perältä laivan keulaosassa olevaa hyttiä kohti, pystyy kävelemään koko ajan samaa käytävää perille asti ilman, että tarvitsee hypätä kesken kaiken portaisiin tai hissiin. Myös ilmeeltään ja värimaailmaltaan Grace on miljoona kilometriä edellä tyypillisiä ruotsinlaivoja, se on viihtyisä ja ilmava eikä ollenkaan tunkkaisen tuntuinen. Tykkäsin Gracestä kovasti, tosin otamme kaksoisvuoteellisen ja ikkunallisen hytin seuraavalla kerralla.
Tykkään eniten Viking Gabriellasta. Siljalla olen tehnyt reittimatkoja ja ne laivat ovat kaukana menneiden vuosien hohdokkuudesta. Nuhjuista ja huono buffet. Gabriellalla on hyvä buffet ja ihan ok hytit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siljalle mieluummin. Eipä se Tallink ole suotta jättänyt Silja Line -brändiä elämään.
Vikingin laivat ovat ahtaita, sokkeloisia ja huonosti uudistettuja.
No, Grace ei ainakaan ole. Kun lähtee tax freestä laivan perältä laivan keulaosassa olevaa hyttiä kohti, pystyy kävelemään koko ajan samaa käytävää perille asti ilman, että tarvitsee hypätä kesken kaiken portaisiin tai hissiin. Myös ilmeeltään ja värimaailmaltaan Grace on miljoona kilometriä edellä tyypillisiä ruotsinlaivoja, se on viihtyisä ja ilmava eikä ollenkaan tunkkaisen tuntuinen. Tykkäsin Gracestä kovasti, tosin otamme kaksoisvuoteellisen ja ikkunallisen hytin seuraavalla kerralla.
Minäkin tykkään Gracesta. Olen käynyt neljä kertaa ja aina ottanut Premium-hytin. Parisänky on makuuni liian pehmeä, mutta kyllä siinä yksi yö menee. Hyttien sijainti on rauhallinen, ja koko tilava. Ennen Gracea en käynyt laivalla varmaan 15 vuoteen, koska vanhat laivat ovat niin kulahtaneita ryjäläjiä. Eikä kun kävin Silja Galaxyllä 2008, hyi. Kunpa varustamot tilaisivat enemmän uusia laivoja, voisi risteillä useamminkin.
Mielummin viking line, silja on oksennus ja ripuli laiva.
Norovirusepidemioiden takia kaikki laivat nyt pannassa, kunnes kohu laantuu. Ainahan sitä tietää, että suljetut tilat, joissa siivouksen taso on huono ja ihmiset koskemassa joka paikkaan, on batkeerien utopia.
En vain halua lehtien muistuttavan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Norovirusepidemioiden takia kaikki laivat nyt pannassa, kunnes kohu laantuu. Ainahan sitä tietää, että suljetut tilat, joissa siivouksen taso on huono ja ihmiset koskemassa joka paikkaan, on batkeerien utopia.
En vain halua lehtien muistuttavan asiasta.
Mutta ennen kohua olin viikkari-ihminen. Vaikka sitä on pidetty roskaväen laivana, niin olen pitänyt enemmän punaisten laivojen miljööstä. Siljalla bailaa kaikki svenskapratar hienohelmateinit aamusta yöhön yökerhoissa. Viikkarilla jotenkin rennompi tunnelma.
Saisikohan Silja Linen matkoja nyt halvemmalla tämän epidemian johdosta ?! Tietääkö joku?
Silja line.