Gallup: Kumpaa laivayhtiötä käytät mieluiten?
Eli kumpaa laivayhtiötä käytät mieluiten?
Sinisiä vai punaisia laivoja?
Kommentit (55)
Sininen ei ole suomalainen. Punainen sen sijaan on.
Vierailija kirjoitti:
Silja linen balticin princess
Todella ankea laiva omasta mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Sininen ei ole suomalainen. Punainen sen sijaan on.
Punainen on kylläkin RUOTSALAINEN JA sininen VIROLAINEN.
Ihan sama. Käytän lauttoja vain siirtymiseen Ruotsin puolelle.
Silja Linen omistaa kylläkin As Tallink Group joten silja on virolainen yhtiö .
Matkustan itse millä tahansa laivalla kunhan se sopii aikatauluuni .
SiljaTallinkia en käytä koska Tallinkista on karvaita kokemuksia eikä Siljassakaan erityistä kehumista ole. Viikkarihan on affenanmaalainen, muttta vähemmän ärsyttävä. Lisäksi Tukholmassa terminaalin sijainti on mieluisampi.
Silja Line Opera laiv on/oli paras! ! ;) sieltä löysin nykyisen miehenikin ;)
Harmittaa vieläkin kun Viking Isabella siirtyi pois Turun linjalta. Grace ei itselleni tarjoa sitä samaa risteilyfiilistä ja on myös kovin suolaisesti hinnoiteltu.
Silja Line Symphony paras! Oltiin viime viikolla. Oli hyvää ruokaa ja hyvät esiintyjät. Meillä oli ikkunallinen hytti ja kaupat oli hyviä. En enää ikinä mene muualle. Paras laiva kautta aikojen. Oasis of the seaskin kalpenee Symphonyn rinnalla.
Silja Linet tietty. Aina tykännyt niistä enempi. Viking line on vaan niin ankea ja kulahtanut..
Vierailija kirjoitti:
Eckerö Linea
Tässä ei kysytty Ekkeröstä yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Silja Line Symphony paras! Oltiin viime viikolla. Oli hyvää ruokaa ja hyvät esiintyjät. Meillä oli ikkunallinen hytti ja kaupat oli hyviä. En enää ikinä mene muualle. Paras laiva kautta aikojen. Oasis of the seaskin kalpenee Symphonyn rinnalla.
Ja ummetuskin on muisto vain.
Vierailija kirjoitti:
Siljan Symphony ja Serenade. Pidän siitä käytävästä. DeLuxet on uusittu - muissa hyteissä en (enää) yövy. Nuorempana kylläkin usein - missä vain :D
Minulla on Gold-asiakkuus, joka vähän kuin ruokkii itse itseään.
Viking Linella tulee yleensä mentyä. On mulle edullisempi ja lapset tykkää Viking Gracesta jostain syystä tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa vieläkin kun Viking Isabella siirtyi pois Turun linjalta. Grace ei itselleni tarjoa sitä samaa risteilyfiilistä ja on myös kovin suolaisesti hinnoiteltu.
Mitä eroa laivoilla on?
sinisiä tietty koska suomalainen