Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1,5 vuotiaan raju itkuisuus ja huonot hermot. Haluan selvittää onko syy fyysistä vai

Vierailija
25.02.2006 |

vaan joku ikävaihe. Tätä jatkunut jonkun aikaa... Korvat kunnossa, eikä muutenkaan päällisin puolin kipeä.. Ei kuumeita, hampaat eivät tunnu vaikuttavaan jatkuvaan mielentilaan.

Eli lampsinko lääkärin juttusille ja selitän koko jutun, epäilen vähän allergiaa, saanko lapsen kokeisiin omalla mutu-tuntumalla. Mä haluan tän loppuvan, siis sen, että jos lapsella on fyysinen paha olo, asialle on NYT tehtävä jotan. Mistä päästä aloitan? Maanantaina soitan ainakin neuvolaan...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilee rajojaan. Ei tule ymmärretyksi mitä haluaa, kun puhe on mitä on. Tajuaa ettei kaikkea voikkaan tehdä, eisaa purra, lyödä yms. Hermot menee kun heti ei onnistu ja itku tulee melkein etukäteen. On niin paljon uutta ja opeteltavaa. Näin meillä ainakin!

Vierailija
2/4 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kans mietin meidän 2,5 vuotiaasta samaa!! olen menossa psykologille hänen kanssaan, allergiat on tutkittu ym. Toisaalta luulen, että jotkut lapset vain ovet vaativia ja kiukkuisia vain luonteeltaan...ikävä kyllä meille on sattunut juuri tälläinen tapaus :( emme edes haavaile tekevämme lisää lapsia, tämä yksi on vienyt meidän voimat täysin.

Onko muuten kellään kokemuksia psykologilla käynnistä taaperon kanssa? Onko saatu apua? Olisi mukava kuulla kokemuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluankin sulkea pois ton allergian, olisi (ehkä) paljon helpompi kestää toisen tunteen purkauksia kun tietäisi ainakin, että kyse ei ole fyysisestä kivusta... :-/

terv. ap

Vierailija
4/4 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä siis 2,5 vuotias itkee ja huutaa sellaisiasissa tilanteissa missä emme millään keksi mikä on hätänä, onko joku kipeänä ym...nämä selkeät kiukuttelut ovat asia erikseen. Tämä on tosi väsyttävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi