Keitä ne toiset naiset ovat?
Usein puhutaan toisista naisista, omallakin kohdalla mies lähti toisen matkaan (en tosin tiedä tätä naista). Yleisesti, keitä nämä toiset naiset ovat? Miksi haluavat sekaantua varattuun mieheen/naiseen?
Kommentit (46)
Jos vaimoa ei tunne, eipä tuota paljoa ajattele tai itse asiassa ei lainkaan.
Varman päälle pelaajia. Ei ole aikaa tai taitoa etsiä ja tunnistaa hyviä miehiä, joten ajatellaan että kun on kelvannut tuolle ja osannut kasvattaa lapsetkin sen kanssa, osaa saman varmaan toisenkin naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimoa ei tunne, eipä tuota paljoa ajattele tai itse asiassa ei lainkaan.
Niinpä. Romanttiseen suhteeseen en ole varatun kanssa koskaan alkanut, mutta pannut pariakin varattua miestä kun huvitti. Miksi mua kiinnostaisi kyseisten miesten muu elämä kun itse olin sinkku ja vapaa eikä kiinnostanut suhteet heidän kanssaan
Yhdentekeviä, ei kannata tuhlata energiaansa. Keskity elämässä hyviin ihmisiin ja positiivisiin ajatuksiin.
Joku voi ihailla alkuperäistä perhettä ja vaimoa, ja luulla saavansa samanlaisen idyllin itselleenkin. Ainakin jos iskee paljon ikäistään vanhempaa miestä. Surullisia tapauksiahan nämä toisinaan ovat.
Ihmiset eivät oikein näytä käsittävän, että aika usein se "toinen nainen" ei tiedä olevansa toinen nainen. Vahinko on jo käynyt vaikka saisi tietää asiasta pari viikon tai kuukauden kuluttua jotain kautta.
Tapailin joskus miestä, joka olikin varattu. Mies ei kertonut mitään siitä, että hänellä oli vaimo ja lapsi. Aika pian se tuli ilmi, mutta oltiin ehditty jo sänkyyn asti pari kertaa. Oletusarvona voisi kuitenkin pitää kai sitä, että mies on vapailla markkinoilla, jos kerran ihan avoimesti osoittaa kiinnostusta. Koin kyllä itsenikin petetyksi tuolloin, sillä en missään nimessä olisi halunnut sekaantua varattuun mieheen. Yök mikä tyyppi! Soitteli vielä perään monta kertaa ja lässytti huonosta liitosta jne.
Minäkin olen. Ja sorry vaan ihan tavallinen ja järkevä nainen. Elämä on ihmeellistä, sitä on joskus vaan uskallettava elää. Olin itse erovaiheessa kun tapasimme ja niinpä ymmärsin hänen tilannettaan erittäin hyvin. Pitkästä liitosta on vaikea lähteä, vaikka se ei enää pitkään olisikaan ollut tyydyttävää. Arvostelijoiden kannattaisi kuitenkin ensin miettiä asiaa monelta kannalta. Meillä on vaan yksi elämä jokaisella. Jos on parhaansa yrittänyt eikä onnistu niin, kyllä jokaisella on oikeus tavoitella Onnellista ja Tasapainoista suhdetta ja elämää.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin joskus miestä, joka olikin varattu. Mies ei kertonut mitään siitä, että hänellä oli vaimo ja lapsi. Aika pian se tuli ilmi, mutta oltiin ehditty jo sänkyyn asti pari kertaa. Oletusarvona voisi kuitenkin pitää kai sitä, että mies on vapailla markkinoilla, jos kerran ihan avoimesti osoittaa kiinnostusta. Koin kyllä itsenikin petetyksi tuolloin, sillä en missään nimessä olisi halunnut sekaantua varattuun mieheen. Yök mikä tyyppi! Soitteli vielä perään monta kertaa ja lässytti huonosta liitosta jne.
Tuossa tuntee olonsa se toinen nainen loukatuksi, koska toinen on salannut noin ison asian.
Jos ei tunne ennestään tapailemaansa miestä ja tapaillaan alkuvaiheessa kevyesti, eli treffejä ensin kaupungilla yms. niin helposti voi kestää jonkin aikaa, että asia tulee ilmi kun alkaa epäilyttämään miksi miestä ei kiinnosta näyttää omaa kotiaan lainkaan. Tuossa vaiheessa on usein jo seksikin ollut mukana.
Nooh, itse ajauduin siihen tilanteeseen kun olin avioeroamassa niin eräs puolituttu mies alkoi laitella viestejä että "hänkin on eroamassa" ja etsi minusta "vertaistukea". No voitte kuvitella oliko hän oikeasti eroamassa... ei. Tämä tosin sitten paljastui vasta pidemmän ajan päästä, ei hänellä ollut aikomustakaan erota. Itse olin sen verran hajalla omasta erostani, hain hänestä turvaa ja kanssakulkijaa, enkä tajunnut että hän vain vedätti minua.
No opettavainen kokemus ja todistus ihmisluonteen petollisuudesta. Tiedän myös sen, että en enää ikinä koskaan milloinkaan koske varattuun ihmiseen, en päästä heitä lähelleni millään tasolla, siitä aiheutuu vain harmia sekä muille että minulle.
aa kirjoitti:
Nooh, itse ajauduin siihen tilanteeseen kun olin avioeroamassa niin eräs puolituttu mies alkoi laitella viestejä että "hänkin on eroamassa" ja etsi minusta "vertaistukea". No voitte kuvitella oliko hän oikeasti eroamassa... ei. Tämä tosin sitten paljastui vasta pidemmän ajan päästä, ei hänellä ollut aikomustakaan erota. Itse olin sen verran hajalla omasta erostani, hain hänestä turvaa ja kanssakulkijaa, enkä tajunnut että hän vain vedätti minua.
No opettavainen kokemus ja todistus ihmisluonteen petollisuudesta. Tiedän myös sen, että en enää ikinä koskaan milloinkaan koske varattuun ihmiseen, en päästä heitä lähelleni millään tasolla, siitä aiheutuu vain harmia sekä muille että minulle.
No totta. Näinkin voi käydä. Muistaa vaan pitää että jokainen kohtaaminen ja suhde on erilainen. Toivon sinulle rohkeutta elää ja löytää Onni!
Vierailija kirjoitti:
Joku voi ihailla alkuperäistä perhettä ja vaimoa, ja luulla saavansa samanlaisen idyllin itselleenkin. Ainakin jos iskee paljon ikäistään vanhempaa miestä. Surullisia tapauksiahan nämä toisinaan ovat.
Tällainen tapaus taisi viedä minun eksäni. Ikäeroa on lähes 20 vuotta, mutta siinä missä eksäni haikaili alusta aloittamista, elintasosta viis, tämä nuorempi nainen taisi nähdä mahdollisuuden oman elintasonsa kohottamiseen kertaheitolla. Tässä tilanteessa minä olen koko kuvion konna, koska vaadin mieheltä elatusmaksuja, vaikka hänen pitäisi käyttää rahansa nuorikkoonsa. Ja alunperin eksä tosiaan oli sitä mieltä, että ottaa mukaansa vain omat vaatteensa ja moottoripyöränsä ja ratsastaa auringonlaskuun, koska "raha ei tee onnelliseksi".
Rakkaus sokaisee. Itse en ainakaan ajattele muiden puolisoita siinä vaiheessa kun näkyy vaan tähtiä silmissä. Kaikille moralisoijille: en pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen tapaus taisi viedä minun eksäni. Ikäeroa on lähes 20 vuotta, mutta siinä missä eksäni haikaili alusta aloittamista, elintasosta viis, tämä nuorempi nainen taisi nähdä mahdollisuuden oman elintasonsa kohottamiseen kertaheitolla. Tässä tilanteessa minä olen koko kuvion konna, koska vaadin mieheltä elatusmaksuja, vaikka hänen pitäisi käyttää rahansa nuorikkoonsa. Ja alunperin eksä tosiaan oli sitä mieltä, että ottaa mukaansa vain omat vaatteensa ja moottoripyöränsä ja ratsastaa auringonlaskuun, koska "raha ei tee onnelliseksi".
Tämä sai hymyilemään :) Mites se sanonta menikään siitä viimeksi naurajasta? :D
En ole ketään. Käytän miestä tai naista vain masturbaation ja on ihan sama mikä on hänen parisuhde statuksensa. Sinä tai mies ei kiinnosta niin älä sinäkään tee minusta numeroa. Minulle kahden välinen parisuhde ei ole mikään ihanne tai normi. Minua kiehtoo enemmän suhteiden monimuotoituus.
Mikäli sille miehelle kiinnostavampaa seuraa löytyy kodin seinien ulkopuolelta niin minun sijaan kannattaa miettiä ihan sitä omaa suhdettaan ja sietää tulla opetetuksi. En ole syy kenenkään ongelmiin vaan ihan seuraus niistä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen. Ja sorry vaan ihan tavallinen ja järkevä nainen. Elämä on ihmeellistä, sitä on joskus vaan uskallettava elää. Olin itse erovaiheessa kun tapasimme ja niinpä ymmärsin hänen tilannettaan erittäin hyvin. Pitkästä liitosta on vaikea lähteä, vaikka se ei enää pitkään olisikaan ollut tyydyttävää. Arvostelijoiden kannattaisi kuitenkin ensin miettiä asiaa monelta kannalta. Meillä on vaan yksi elämä jokaisella. Jos on parhaansa yrittänyt eikä onnistu niin, kyllä jokaisella on oikeus tavoitella Onnellista ja Tasapainoista suhdetta ja elämää.
Vakaasti olen sitä mieltä, että jos suhteessa menee huonosti, niin lopetetaan se suhde ENNEN kuin aloitetaan uusi. Exä petti minua toisen naisen kanssa ja jäi kiinni. Voin sanoa, että suhteen voi todella lopettaa fiksumminkin. Koskee niin miehiä kuin naisiakin!
Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven
Vierailija kirjoitti:
Potaskaa on tämä juttu jonka kirjoitti se joka himoitsi toisen aviopuolisoa. Alhainen olet moraaliton ja säälittävä. Ja tosiaan mikä estää miestä eroamasta ENSIN ja sitten sekoamasta sinun kaltaiseesi huonoon naiseen.
Olin aikoinani toinen nainen. Tosin luulin olevani miehen ainoa nainen ja siksi en pidä itseäni syyllisenä. Mies oli puhelias, meneväinen yrittäjä, joka jutteli kyllä tekemisistään avoimesti, mutta unohti mainita, että oli kihloissa. Näimme muutaman kerran viikossa julkisilla paikoilla tai minun luonani ja vietimme myös öitä yhdessä. Tapaamisten välissä mies soitteli minulle ja saatoimme jutella pitkiä aikoja.
Saimme kuulla kihlatun kanssa toisistamme samaan aikaan kun soitin miehelle väärään aikaan. Mies pisti poikki kihlattunsa kanssa ja tuli minun luokseni juttelemaan asiasta. Minä pistin poikki miehen kanssa silloin. Mies soitteli minulle vielä puolen vuoden päästäkin, mutta se juttu oli siinä.