Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä ne toiset naiset ovat?

Vierailija
08.06.2016 |

Usein puhutaan toisista naisista, omallakin kohdalla mies lähti toisen matkaan (en tosin tiedä tätä naista). Yleisesti, keitä nämä toiset naiset ovat? Miksi haluavat sekaantua varattuun mieheen/naiseen?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen. Ja sorry vaan ihan tavallinen ja järkevä nainen. Elämä on ihmeellistä, sitä on joskus vaan uskallettava elää. Olin itse erovaiheessa kun tapasimme ja niinpä ymmärsin hänen tilannettaan erittäin hyvin. Pitkästä liitosta on vaikea lähteä, vaikka se ei enää pitkään olisikaan ollut tyydyttävää. Arvostelijoiden kannattaisi kuitenkin ensin miettiä asiaa monelta kannalta. Meillä on vaan yksi elämä jokaisella. Jos on parhaansa yrittänyt eikä onnistu niin, kyllä jokaisella on oikeus tavoitella Onnellista ja Tasapainoista suhdetta ja elämää.

Potaskaa on tämä juttu jonka kirjoitti se joka himoitsi toisen aviopuolisoa. Alhainen olet moraaliton ja säälittävä. Ja tosiaan mikä estää miestä eroamasta ENSIN ja sitten sekoamasta sinun kaltaiseesi huonoon naiseen.

Minäkö, huono nainen? Hmmm, lähdit sitten kuitenkin viisaudessasi ottamaan kantaa. On asia mikä tahansa niin meidän on ihan turha ja vaan ajanhukkaa pohtia toistemme elämää. Kun et ole elänyt elämääni, niin et voi tietää mitä ja miten olen sen kokenut. Epätoivo ja välinpitämättömyys voitettu. Nyt turvallinen, tasapainoinen ja rakastettu olo.

22/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen. Ja sorry vaan ihan tavallinen ja järkevä nainen. Elämä on ihmeellistä, sitä on joskus vaan uskallettava elää. Olin itse erovaiheessa kun tapasimme ja niinpä ymmärsin hänen tilannettaan erittäin hyvin. Pitkästä liitosta on vaikea lähteä, vaikka se ei enää pitkään olisikaan ollut tyydyttävää. Arvostelijoiden kannattaisi kuitenkin ensin miettiä asiaa monelta kannalta. Meillä on vaan yksi elämä jokaisella. Jos on parhaansa yrittänyt eikä onnistu niin, kyllä jokaisella on oikeus tavoitella Onnellista ja Tasapainoista suhdetta ja elämää.

Totta kai on. Mutta miksi kukaan haluaisi tavoitella sitä ihmisen kanssa, joka ei kykene edes sinun vuoksesi eroamaan? Ja ei, se pitkitetty ero tuskin tapahtuu sinun vuoksesi, turha imarrella itseäsi. 

Jos minä ihastuisin varattuun mieheen, ja hän ei jättäisi puolisoaan ennen kuin ryhtyisi suhteeseen minun kanssani, saisi mies jäädä. Minulla on taso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahteen kertaan toinen nainen. Ensimmäinen kerta oli ihan tietämättäni. Se oli aikaa ennen kännyköitä ja nettiä, joten mies onnistui pitkään pitämään raskaana olevan vaimonsa piilossa. En tiedä millainen heidän suhteensa sitten oli, koskapa kyseinen mies (ulkomaalaissyntyinen, länsimainen) oli joka ikinen pe- tai la-ilta yöelämässä. Siellä myös tapasimme ja sitten aloimmekin vain tavata kaupungilla ja tulla sen jälkeen minun luokseni. Aina aamuyön tunneilla hän lähti kotiin, en enää edes muista mitä antoi syyksi. Itse en halunnut sitoutua, joten minulle hän oli vain yksi niistä miehistä, joiden kanssa siihen aikaan olin. Lopulta hän erehtyi soittamaan kotoa siinä vaiheessa, kun lapsi oli jo syntynyt ja lapsi alkoi itkeä taustalla. Olin pitkään aavistellut, että kaikki ei ole ihan kohdallaan, mutta silloin varmistuin asiasta ja lopetin jutun.

Itse olin tuolloin yh ja pääsin siis "bilettämään" vain kun oma lapseni oli isällään eli keskimäärin joka toinen viikonloppu. Ei olisi tullut mieleenkään tuoda tuota miestä kotiini (tai muita miehiä) lapsen aikana, enkä edes kaivannut häneltä puheluita, joten se osaltaan varmasti helpotti hänelle vaimon salassapitämistä.

Toinen oli ihan lyhyt seksisuhde. Tapasin netissä (ei nettideiteillä vaan eräässä keskusteluyhteisössä) miehen, jonka kanssa ajatukset sopivat hyvin yhteen. Hän oli alusta saakka avoin siitä, että on ollut vuosikausia naimisissa ja aikoo myös pysyä, enkä kyllä häntä olisi muuhun kuin seksiin halunnutkaan. Vietettiin yksi viikonloppu hänen vuokraamallaan mökillä ja tapailtiin muutaman kerran minun luonani (myös muuten kuin seksin merkeissä) mutta jutusta puuttui kipinä.

Vierailija
24/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla näitä motiiveja ja selityksiä riittää. Joka asiassa.

Pulmusia ja sen miehen vika. Aina.

Se täydellinen toinen sukupuoli. Lukekaapa palstaa ja tulkaa kyynisemmiksi!

Vierailija
25/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla näitä motiiveja ja selityksiä riittää. Joka asiassa.

Pulmusia ja sen miehen vika. Aina.

Se täydellinen toinen sukupuoli. Lukekaapa palstaa ja tulkaa kyynisemmiksi!

Ihanaa hapanta katkeruutta! Kauan minun muuten pitää tätä palstaa vielä lukea, kun olen lukenut sitä jo 15 vuotta? T. Vastaaja nro 1

Vierailija
26/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on itse varattu ja ihastuu ja rakastuu toiseen varattuun on se vaikea paikka. Pitkä hyvä liitto molemmilla, ei suuria ongelmia. Nyt tässä mietitään mitä tehdä. Ei sitä eroakaan ole helppo ottaa kun ei ole ollut aiemmin ollut mitään syytä ja nyt pitäisi tietää onko tämä rakastumisen tunne pysyvää. Eli teidän ohjeenne mukaan heti vaan perheet palasiksi kun näköpiiriin tulee vähänkin kiinnostava ihminen. Ja niitä tulee - kaikille tai sitten valehtelette. Eri asia jättääkö asian sikseen. Minä olen siis ilmeisesti toinen nainen mutta olen myös se ensimmäinen. Joskus toivon, etten olisi kumpaakaan.

Vierailija
27/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen ohjeen mukaan perheet palasiksi? Saatanasta on sellaiset ohjeet. Perheen isän tehtävä on suojella vaimoa ja lapsia. Sydämen kovuuden ja itsekkyyden takia, lihan himon ja silmäin pyynnön takia pettää ja jättää. Nainen viettelee ja on osasyyllinen.

Vierailija
28/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voi ihailla alkuperäistä perhettä ja vaimoa, ja luulla saavansa samanlaisen idyllin itselleenkin. Ainakin jos iskee paljon ikäistään vanhempaa miestä. Surullisia tapauksiahan nämä toisinaan ovat.

Varsinainen idylli. not.

Vierailija
29/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niitä ärsyttäviä horoja ensimmäisen naisen ja minun välissä. T: Kolmas nainen(ei se bändi)

Vierailija
30/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se toisen naisen mieskö on täysin syytön ....no ei todellakaan. Se mieshän juurikin tekee naisesta toisen...jokainen olkoon vastuussa omista teoistaan! Mieskin. Argh

Vierailija
31/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku voi ihailla alkuperäistä perhettä ja vaimoa, ja luulla saavansa samanlaisen idyllin itselleenkin. Ainakin jos iskee paljon ikäistään vanhempaa miestä. Surullisia tapauksiahan nämä toisinaan ovat.

Tällainen tapaus taisi viedä minun eksäni. Ikäeroa on lähes 20 vuotta, mutta siinä missä eksäni haikaili alusta aloittamista, elintasosta viis, tämä nuorempi nainen taisi nähdä mahdollisuuden oman elintasonsa kohottamiseen kertaheitolla. Tässä tilanteessa minä olen koko kuvion konna, koska vaadin mieheltä elatusmaksuja, vaikka hänen pitäisi käyttää rahansa nuorikkoonsa. Ja alunperin eksä tosiaan oli sitä mieltä, että ottaa mukaansa vain omat vaatteensa ja moottoripyöränsä ja ratsastaa auringonlaskuun, koska "raha ei tee onnelliseksi".

No eipä onnellista ja naistaan rakastavaa miestä kukaan noin vaan vie. Itse ihan mielellään höpötteken varattujen kanssa nyt kun en etsi pidempää suhdetta. Ovat turvallista seuraa ja monesti niin puutteessa, että sängyssä melko petoja. ;) kunhan alan katsella pidempää suhdetta, kierrän varatut kyllä kaukaa.

Vierailija
32/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden vaan tiedän. On kaupankassa ja isättömän lapsen yh. Flirtillä ja seksillä vonkaa reippaasti itseään vanhempia miehiä ja itkee sitten kun ukkojen exät riivaavat häntä raukkaa. Yhtään vapaata miestä (eikä kyllä varattuakaan ) ole kauaa onnistunut pitämään...

Vierailija
33/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri on tälläinen, reppana. Itsetunto hipoo maata ja ei saa oikeaa suhdetta itselleen joten tyytyy olemaan varattujen panomattoina. En todellakaan tajua miksi alentuu moiseen. Olen yrittänyt saada käryttämään äijät vaimoilleen/tyttöystävilleen mutta tykkää mieluummin jakaa itseään ja alistua vain fyysiseksi tyydyttämisvälineeksi. Herätys naiset! Seksi EI ole rakkautta, seksi on seksiä. Kuvottavaa mitä tehdään sen eteen että saadaan hetki pitää jotain sikaa päällään.

Vierailija
34/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset ovat aivan tavallisia ihmisiä ja naisia. Joskus elämä tuo eteen ihmisen, joka olisi pitänyt tavata aikaisemmin. Silloin punnitaan mitä sydän sanoo. Rakastuminen varattuun mieheen tilanteessa, jossa on itsekin varattu, on äärimmäisen raskas. En toivo sitä kenellekään.

Näissä tilanteissa on äärimmäisen harvoin kyse pelkästä seksistä. Toisen kanssa voi olla sellaista sielujen sympatiaa, jota ei ole koskaan kokenut.

On helppoa leimata toinen nainen kevytkenkäiseksi ja ilkeäksi. Ei se aina mene niin.

No niin, heitelkää nyt niitä kiviä.. Lupaan, etteivät satu niin paljoa kuin omat raskaat ajatukseni.

Vierailija
35/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, nuori nätti nainen, joka halusi pelastaa miehen raivohullulta narsistivaimoltaan. Jännä juttu, tutustuin vaimoon itse henkilökohtaisesti ja totesin etteihän asiat olleet läheskään niin huonosti miehen elämässä kuin hän minulle oli kertonut! Kyllä otti päähän epärehellisyys ja turha säälinkerjuu. Kaksnaamainen sika.

Vierailija
36/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoista perheistä olevia naisia, joilla on heikko itsetunto ulkonäön tai esimerkiksi aiemman lihavuuden vuoksi.

Yksikään normaali ja tervejärkinen nainen ei sekaannu varattuihin miehiin.

Vierailija
37/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen valitettavasti ollut useammankin kerran toinen nainen. Tietämättäni. Jostain syystä vedän puoleeni aktiivisesti kosiskelevia ukkomiehiä, jotka unohtavat kertoa minulle olevansa ukkomiehiä. Ja minä en osaa epäillä mitään, kun pettäminen ei ole omassa mielessäni päällimmäisenä.

Ihka ensimmäinen kokemukseni ei-vapaasta miehestä oli ikäiseni, vähän päälle parikymppinen mies, joka alkoi piirittää minua, vaikken minä oikein innostunutkaan hänestä. Hän pyrki sitkeästi sänkyyni, muttei päässyt (ei olisi päässyt edes siinä tapauksessa, että en olisi asunut neljän hengen opiskelijasolussa). Hän osoittautui monella tavalla epäsopivaksi, joten jouduin suunnilleen joka ilta sanomaan hänelle puhelimessa, että en ollut kiinnostunut eikä meistä tule paria. Eräänä iltana hän oli kyttäämässä minua alaovella ja ryhtyi selittämään minulle puolihuutoa, että hänen morsiamensa oli yrittänyt itsemurhaa. "Sinun takiasi!" Hänellä oli kuvakin jostakusta naisesta poseeraamassa korsettitopissa. En tajua vieläkään - kolmenkymmenen vuoden jälkeen - mikä jutun juonena oli ja mitä mies minusta vielä halusi.

Miehet voivat olla hyvin ennalta-arvaamattomia, kun p***ua tekee mieli. Normaaliltakin vaikuttavat miehet. Hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa olevat miehet. Uskovaiset miehet. Miehet, joiden ei luulisi olevan puutteessa. Ja perheenisät. Teilläkin voi olla sellainen kotona.

Vierailija
38/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon kotoutumisen mahdollisuudesta  kun ne terroristit usein ovat niitä maassa syntyneitä jo kuulemma kotiutettuja. Tästäkö ei voi jotain jopa oppia?

Vierailija
39/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs. Julma. Huonotapainen. Onnenonkija. Sellainen joka koittaa itse hyötyä toisten vastoinkäymisistä. Raukka. Tyhmä.

Siinä nyt muutama vaihtoehto.

Vierailija
40/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoista perheistä olevia naisia, joilla on heikko itsetunto ulkonäön tai esimerkiksi aiemman lihavuuden vuoksi.

Yksikään normaali ja tervejärkinen nainen ei sekaannu varattuihin miehiin.

Ja höpönlöpön. Rakkaus voi yllättää, sen oikeasti iskiessä unohtaa kaiken muun. Kerran olen retkahtanut varattuun ja hän minuun, elämäni rakkaus on edelleen ja molemmat erottiin entisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä