Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä ne toiset naiset ovat?

Vierailija
08.06.2016 |

Usein puhutaan toisista naisista, omallakin kohdalla mies lähti toisen matkaan (en tosin tiedä tätä naista). Yleisesti, keitä nämä toiset naiset ovat? Miksi haluavat sekaantua varattuun mieheen/naiseen?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut toinen nainen, kun tapasin naimisissa olevan miehen ollessani itsekin avoliitossa. Meille molemmille tuli tahoillamme ero puolen vuoden sisään tapaamisestamme.

Myöhemmin olen sitten tuon ex-vaimon kanssa puhunutkin. Järkevä, vahva ihminen, joka teki oikean ratkaisun heittäessään pettäjän pellolle. Olin varautunut pyytämään anteeksi, sillä olin vuosia kantanut syyllisyyttä avioliiton rikkomisesta. Mutta vaimopa osasi kertoa, että ehei, ei heidän avioliittonsa minuun kaatunut, vaan muutamaan muuhun naiseen (joita mies siis pyöritti jo minua ennen, ja joista hän oli jo jäänyt kiinni minut tavatessaan.) Silti tunnen yhä syyllisyyttä, vaikka tuo mies olisi pettänyt ja rikkonut avioliittonsa joka tapauksessa ilman minuakin. Olin vain kokematon hölmö, mutta silti vastuullinen.

Pitäisi aina rakastumisenkin huumassa muistaa, että ihmissuhteissa on tietyt universaalit käytännöt ihan tietystä syistä, kokemuksesta. Juuri sinä, joka petät tai alat suhteeseen varatun kanssa, et ole poikkeus. Aina aiheutuu tuhoa, vaikka tuhosta myöhemmin syntyisikin jotain hyvää.

Vierailija
42/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoista perheistä olevia naisia, joilla on heikko itsetunto ulkonäön tai esimerkiksi aiemman lihavuuden vuoksi.

Yksikään normaali ja tervejärkinen nainen ei sekaannu varattuihin miehiin.

Olen varakkaasta perheestä, nyt itsekin työelämän ja perintöjen kautta varsin varakas ja velaton. Olen aina saanut enemmän huomiota miehiltä kuin kaipaan, olen isorintainen söpönaamainen blondi ja jotkut tästä yhdistelmästä tykkäävät.

Olen ollut varatun miehen kanssa seksisuhteessa muutaman kerran, koska se on niin mukavaa ja helppoa. Ilmeisesti heillä on ollut varsin avoimet suhteet, koska esim. pitkät viikonloppureissut ovat onnistuneet hyvin. En ole miehiä halunnut muuhun kuin seksiin ja hauskanpitoon, meillä on synkannut hyvin.

Kun rakkaudentunnustuksia on alkanut tulemaan, alan vähentämään tapaamisia, ne ovat ahdistavia. En yhtäkään varattua miestä ole halunnut parisuhteeseen kanssani, tuskin hekään minua oikeasti. Se tuntuu joitakin miehiä provosoivan, etten vaadi mitään ja yrittävät saada puristettua jonkin rakkaudentunnustuksen omaa itsetuntoaan pönkittääkseen.

En varmaan ole sitten normaali ja tervejärkinen, koska en todellakaan ole halunnut näiltä miehiltä muuta kuin seksiä. Heillä on jo aisankannattajansa, sitä roolia en itselleni halua.

Toivottavasti moralisoivat saavat tästä lohtua :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se toisen naisen mieskö on täysin syytön ....no ei todellakaan. Se mieshän juurikin tekee naisesta toisen...jokainen olkoon vastuussa omista teoistaan! Mieskin. Argh

Ei ole niin yksinkertaista. Jos ensimmäinen nainen työntää luotaan ja toinen nainen vetää puoleensa, niin ei jää miehelle aina hirveästi vaihtoehtoja, jos on rehellinen haluilleen ja tunteilleen. T: Mies

Vierailija
44/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimoa ei tunne, eipä tuota paljoa ajattele tai itse asiassa ei lainkaan.

Niinpä. Romanttiseen suhteeseen en ole varatun kanssa koskaan alkanut, mutta pannut pariakin varattua miestä kun huvitti. Miksi mua kiinnostaisi kyseisten miesten muu elämä kun itse olin sinkku ja vapaa eikä kiinnostanut suhteet heidän kanssaan

Virkkeen jälkeen tulee pilkku.

Vierailija
45/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomauttaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimoa ei tunne, eipä tuota paljoa ajattele tai itse asiassa ei lainkaan.

Niinpä. Romanttiseen suhteeseen en ole varatun kanssa koskaan alkanut, mutta pannut pariakin varattua miestä kun huvitti. Miksi mua kiinnostaisi kyseisten miesten muu elämä kun itse olin sinkku ja vapaa eikä kiinnostanut suhteet heidän kanssaan

Virkkeen jälkeen tulee pilkku.

Yleensä kylläkin piste...tai monta pistettä...

Vierailija
46/46 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, nuori nätti nainen, joka halusi pelastaa miehen raivohullulta narsistivaimoltaan. Jännä juttu, tutustuin vaimoon itse henkilökohtaisesti ja totesin etteihän asiat olleet läheskään niin huonosti miehen elämässä kuin hän minulle oli kertonut! Kyllä otti päähän epärehellisyys ja turha säälinkerjuu. Kaksnaamainen sika.

Ihan sama mullakin, oli kamalaa kun paljastui että vaimo olikin todella mukava!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän