Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kohta 30v, enkä ole koskaan seurustellut....

Vierailija
08.06.2016 |

.... edes teininä. Miten tässä näin kävi?!! :O

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä voi lähestyä vaikka kaupan hedelmäosastolla, venesatamassa, festari-alueella, bussissa, uimahallissa, tenniskentällä......käytännössä missä vaan. Katsot vaan sellaisen miehen joka vaikuttaa kiinnostavalta, ja vapaalta.

Onko kukaan ikinä nähnyt että nainen tulisi iskemään miestä tällaisissa paikoissa, eli siis muualla kuin baarissa. Itse en ole koskaan todistanut tällaista tapahtumaa, kertoo naisten aktiivisuuden puutoksesta.

Minä en ole ikinä nähnyt enkä kokenut että mies tulisi iskemään tuollaisissa paikoissa. Vakava "aktiivisuuden puutos" vaivaa näköjään miehiäkin. Lisäksi nämä, jotka rehentelevät miessukupuolen aloiteaktiivisuudella, ovat niitä jotka ovat viimeksi tehneet aloitteen joskus 90-luvulla - örisemällä teini-ikäisenä kaatokännissä.

Ei pidä paikkaansa, eli en suosittele että teet jatkossa arvioita tuntemattomista ihmisistä.

Miehet sentään iskevät jossakin, ja edes kännissä

Ylivoimaisesti suurin osa naisista ei uskalla/halua edes alkoholin vaikutuksen alaisenakaan lähestyä sitä miestä josta on kiinnostunut, koska "haluttavuuden tunne"...................naiselle on niin tärkeätä saada tuntea, että pippelin omistava henkilö jahtaa häntä, eli tekee aloitteen.

Mikään muu ei tunnu olevan yhtä tärkeätä.

Miten idiottii ihmisen pitää olla, että pitää sitä känniörinää jonkinlaisena saavutuksena? Meni siis ihan oikein se arvaus: ainoat aloitteesi olet tehnyt ympärikännissä ja nyt olet sitten sillä kehuskelemassa.

Vierailija
42/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä voi lähestyä vaikka kaupan hedelmäosastolla, venesatamassa, festari-alueella, bussissa, uimahallissa, tenniskentällä......käytännössä missä vaan. Katsot vaan sellaisen miehen joka vaikuttaa kiinnostavalta, ja vapaalta.

Onko kukaan ikinä nähnyt että nainen tulisi iskemään miestä tällaisissa paikoissa, eli siis muualla kuin baarissa. Itse en ole koskaan todistanut tällaista tapahtumaa, kertoo naisten aktiivisuuden puutoksesta.

Minä en ole ikinä nähnyt enkä kokenut että mies tulisi iskemään tuollaisissa paikoissa. Vakava "aktiivisuuden puutos" vaivaa näköjään miehiäkin. Lisäksi nämä, jotka rehentelevät miessukupuolen aloiteaktiivisuudella, ovat niitä jotka ovat viimeksi tehneet aloitteen joskus 90-luvulla - örisemällä teini-ikäisenä kaatokännissä.

Ei pidä paikkaansa, eli en suosittele että teet jatkossa arvioita tuntemattomista ihmisistä.

Miehet sentään iskevät jossakin, ja edes kännissä

Ylivoimaisesti suurin osa naisista ei uskalla/halua edes alkoholin vaikutuksen alaisenakaan lähestyä sitä miestä josta on kiinnostunut, koska "haluttavuuden tunne"...................naiselle on niin tärkeätä saada tuntea, että pippelin omistava henkilö jahtaa häntä, eli tekee aloitteen.

Mikään muu ei tunnu olevan yhtä tärkeätä.

Miten idiottii ihmisen pitää olla, että pitää sitä känniörinää jonkinlaisena saavutuksena? Meni siis ihan oikein se arvaus: ainoat aloitteesi olet tehnyt ympärikännissä ja nyt olet sitten sillä kehuskelemassa.

Ei pidä paikkaansa, eli sinun ei kannata jatksosa arvioida itsellesi tuntemattomia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö peilistä sittenkin  se syyllinen eikä aina niistä miehistä?!?

Vierailija
44/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 40 enkä oo pannu enkä seurustellu koskaan. Kuinkas tässä näin kävi?

-Eräs mies-

Helposti, olet ujo etkä niin kiinnostava, että naiset tekisivät sinulle alotteita.

Vierailija
45/49 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyiskö peilistä sittenkin  se syyllinen eikä aina niistä miehistä?!?

?? Hyvinkin mahdollista, ellei jopa todennäköistä... :D En ole tästä miehiä kyllä edes syyttämässä.

-Ap

Vierailija
46/49 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ikisinkku (neitsyt) 34-vuotiaaksi asti. Kukaan mies koskaan missään ei lähestynyt ja omat tutustumisyritykset sai vain sen aikaiseksi että miehet vittuilivat ja haistattelivat pitkät. Sitten tapahtui jotain kun ikää tuli lisää. Nyt baarissa aina joku parikymppinen mies tulee juttelemaan, tanssitaan ja haluaisivat yöksi. Omanikäisille en ole koskaan kelvannut, edes seksiin, mutta nyt nuoremmille kelpaisin seksiin ja onpa muutama halunnut parisuhdettakin. Kai se on niin että omanikäiset haluavat paaaljon nuoremman ja niillä nuoremmilla on niin paljon valinnanvaraa vielä että kypsempi nainen on houkutteleva. 

Vierailija
47/49 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
48/49 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo yli 30. Ei seurustelua, ei seksiä, ei mitään.

Vierailija
49/49 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jo yli 30. Ei seurustelua, ei seksiä, ei mitään.

Sama täällä. Joskus mietin että mitähän varten täällä edes palloilen...