Olen kohta 30v, enkä ole koskaan seurustellut....
Kommentit (49)
Ei se mitään. En minäkään ja ihan hyvää ja antoisaa elämä on ollut ilman seurusteluakin. - Enemmän minusta tuntuu sille, että suurempi ongelma tämä seurustele-matto-muuteni on ollut monelle muulle kuin itselleni. - Toki kyllä minullakin on tarpeita, joissa heikoilla hetkilläni olen saattanut ajatella, että tarpeeni saisivat täyttymystä, jos vierelläni olisi parisuhdekumppani, "Se" toinen puoliskoni. - Toisaalta ja vastaavasti on ollut myös niitä tilanteita, jolloin olen ollut verraten tyytyväinen siihen, ettei vierelläni ole kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen kanssa olet harrastanut seksiä?
Kolmen eri miehen kanssa. Yhden kanssa oli panosuhde joskus nuorempana, nykyään en varmaan pystyisi pelkkään seksisuhteeseen.
-Ap
Noin nimenomaan voi vaan käydä, jos ei jossain vaiheessa ala tehdä asialle jotain. Tunnen useampiakin joilla on ollut vain yksi kumppani, ja jos he eivät olisi sitä kohdanneet, niin voisi hyvinkin olla että olisivat kokemattomia kolmekymppisenä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmen eri miehen kanssa. Yhden kanssa oli panosuhde joskus nuorempana, nykyään en varmaan pystyisi pelkkään seksisuhteeseen.
-Ap
Olet saanut jo enemmän mitä monet koko elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään. En minäkään ja ihan hyvää ja antoisaa elämä on ollut ilman seurusteluakin. - Enemmän minusta tuntuu sille, että suurempi ongelma tämä seurustele-matto-muuteni on ollut monelle muulle kuin itselleni. - Toki kyllä minullakin on tarpeita, joissa heikoilla hetkilläni olen saattanut ajatella, että tarpeeni saisivat täyttymystä, jos vierelläni olisi parisuhdekumppani, "Se" toinen puoliskoni. - Toisaalta ja vastaavasti on ollut myös niitä tilanteita, jolloin olen ollut verraten tyytyväinen siihen, ettei vierelläni ole kukaan.
Niin minustakin on aiemmin tuntunut. Jotenkin vaan tänä iltana iski vasten kasvoja, että onhan tota ikää jo kertynyt ja istunko tässä pienessä vuokrakämpässä yksinään samassa tilanteessa vielä esim. 10 vuoden päästä?!! :O Ilman perhettä tai miestä. Tai mitään järkevää suuntaa tai suurempaa tarkoitusta elämällä. Päivät töissä, illat kotona ja hankin varmaan lauman kissoja seuraksi :D. Varmaan joku alkava kolmenkympin kriisi....
En ole seurustellut tai edes harrastanut seksiä. Halua olisi kyllä ollut molempiin.
M32
Vierailija kirjoitti:
No oletko halunnut seurustella?
Olen. Mutta vasta viime vuosina.
-Ap
Et ole menettänyt mitään! Terveisin onnellinen ja varakas sinkkunainen, joka ei pidä palstatrollien mainitsemasta seksistä(kään). Tutkimusten mukaan nainen voi parisuhteessa huonommin kuin mies, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin.
No mitä helvettiä?! Jos haluat, ettet istu vuokrakämpässä 10 vuoden kuluttua, niin osta oma kämppä. Vittu näitä naisten ulinoita, kun kyrpää on tarjolla joka suunnasta, mutta silti keksitään ulista omasta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 31 vuotiaana sanot toisin ;)
:)!
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko halunnut seurustella?
Olen. Mutta vasta viime vuosina.
-Ap
No mikä kiire, katsele, kokeile käy treffeillä.
En ole minäkään seurustellut ja ikää kohta 28 :( En enää jaksa edes haaveilla moisesta.
Vierailija kirjoitti:
Noin nimenomaan voi vaan käydä, jos ei jossain vaiheessa ala tehdä asialle jotain. Tunnen useampiakin joilla on ollut vain yksi kumppani, ja jos he eivät olisi sitä kohdanneet, niin voisi hyvinkin olla että olisivat kokemattomia kolmekymppisenä...
Mitä asialle voisi tehdä? Töiden ja harrastusten kautta tapaan melko paljon miehiä ja olen ihastunutkin kunnolla, mutta kaikki nämä miehet ovat olleet jo varattuja (tämä ikä?) joten en ole halunnut tehdä asialle mitään. Baareissa en tykkää käydä ja nettitreffit/Tinder tuntuvat jotenkin.... epätoivoiselta? pakotetulta/keinotekoiselta tavalta löytää kumppani?
Vaikka olen kyllä päättänyt, että jos edelleen 30v syntymäpäivänäni olen sinkku teen profiilin jonnekin treffisivustolle :D.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisena saat miehen jos haluat.
Niin varmasti saan, siitä ei ole kyse. Mutta en halua vaan miestä enkä olla parisuhteessa kenen tahansa kanssa vain sen takia, etten olisi yksin. Se ei olisi hyvä parisuhde, eikä oikein kumpaakaan osapuolta kohtaan. Haluan miehen, joka olisi oikeasti se toinen puoliskoni ja jota ilman ei voisi elää, ja joka ajattelisi minusta samoin.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asialle voisi tehdä? Töiden ja harrastusten kautta tapaan melko paljon miehiä ja olen ihastunutkin kunnolla, mutta kaikki nämä miehet ovat olleet jo varattuja (tämä ikä?) joten en ole halunnut tehdä asialle mitään. Baareissa en tykkää käydä ja nettitreffit/Tinder tuntuvat jotenkin.... epätoivoiselta? pakotetulta/keinotekoiselta tavalta löytää kumppani?
Vaikka olen kyllä päättänyt, että jos edelleen 30v syntymäpäivänäni olen sinkku teen profiilin jonnekin treffisivustolle :D.
-Ap
Turhaan kammoksut nettitreffejä. Naisena pääset valitsemaan seurasi netissäkin.