Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kohta 30v, enkä ole koskaan seurustellut....

Vierailija
08.06.2016 |

.... edes teininä. Miten tässä näin kävi?!! :O

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen kanssa olet harrastanut seksiä?

Kolmen eri miehen kanssa. Yhden kanssa oli panosuhde joskus nuorempana, nykyään en varmaan pystyisi pelkkään seksisuhteeseen.

-Ap

Kyllä oksettaa. Täällä oli kerran ketju jossa muistaakseni 3-kymppinen mies valitteli että ei ole koskaan seurustellut. Häneltä kysyttiin onko hän harrastanut seksiä. Mies vastasi että on muutaman kerran. Vastaus sai PELKKIÄ YLÄPEUKKUJA. Ja naiselle ropisee alapeukkuja TASAN SAMASTA ASIASTA. Idiootit.

Vierailija
22/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin nimenomaan voi vaan käydä, jos ei jossain vaiheessa ala tehdä asialle jotain. Tunnen useampiakin joilla on ollut vain yksi kumppani, ja jos he eivät olisi sitä kohdanneet, niin voisi hyvinkin olla että olisivat kokemattomia kolmekymppisenä...

Mitä asialle voisi tehdä? Töiden ja harrastusten kautta tapaan melko paljon miehiä ja olen ihastunutkin kunnolla, mutta kaikki nämä miehet ovat olleet jo varattuja (tämä ikä?) joten en ole halunnut tehdä asialle mitään. Baareissa en tykkää käydä ja nettitreffit/Tinder tuntuvat jotenkin.... epätoivoiselta? pakotetulta/keinotekoiselta tavalta löytää kumppani?

Vaikka olen kyllä päättänyt, että jos edelleen 30v syntymäpäivänäni olen sinkku teen profiilin jonnekin treffisivustolle :D.

-Ap

Tinder on helppo. Naisena saat helposti sen 100-300 paria, jos asut pk-seudulla. Siitä sitten valitsemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt kertaakaan itse aloitetta suhteen aloittamiseksi?

Jos et, niin siinä on vastaus siihen että miten tässä näin kävi.

Vierailija
24/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin nimenomaan voi vaan käydä, jos ei jossain vaiheessa ala tehdä asialle jotain. Tunnen useampiakin joilla on ollut vain yksi kumppani, ja jos he eivät olisi sitä kohdanneet, niin voisi hyvinkin olla että olisivat kokemattomia kolmekymppisenä...

Mitä asialle voisi tehdä? Töiden ja harrastusten kautta tapaan melko paljon miehiä ja olen ihastunutkin kunnolla, mutta kaikki nämä miehet ovat olleet jo varattuja (tämä ikä?) joten en ole halunnut tehdä asialle mitään. Baareissa en tykkää käydä ja nettitreffit/Tinder tuntuvat jotenkin.... epätoivoiselta? pakotetulta/keinotekoiselta tavalta löytää kumppani?

Vaikka olen kyllä päättänyt, että jos edelleen 30v syntymäpäivänäni olen sinkku teen profiilin jonnekin treffisivustolle :D.

-Ap

Turhaan kammoksut nettitreffejä. Naisena pääset valitsemaan seurasi netissäkin.

Niin, niistä miehistä jotka itkevät täällä päivästä toiseen että heille kelpaisi ihan mikä tahansa, kun vain ihmisen saisi. Tosi imartelevaa jos pääsee olemaan "ihan mikä tahansa".

Vierailija
25/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä voi lähestyä vaikka kaupan hedelmäosastolla, venesatamassa, festari-alueella, bussissa, uimahallissa, tenniskentällä......käytännössä missä vaan. Katsot vaan sellaisen miehen joka vaikuttaa kiinnostavalta, ja vapaalta.

Jos et ikinä edes kokeile, niin turha valittaa täällä.

Vierailija
26/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä voi lähestyä vaikka kaupan hedelmäosastolla, venesatamassa, festari-alueella, bussissa, uimahallissa, tenniskentällä......käytännössä missä vaan. Katsot vaan sellaisen miehen joka vaikuttaa kiinnostavalta, ja vapaalta.

Onko kukaan ikinä nähnyt että nainen tulisi iskemään miestä tällaisissa paikoissa, eli siis muualla kuin baarissa. Itse en ole koskaan todistanut tällaista tapahtumaa, kertoo naisten aktiivisuuden puutoksesta.

Vierailija
27/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ikinä nähnyt että nainen tulisi iskemään miestä tällaisissa paikoissa, eli siis muualla kuin baarissa. Itse en ole koskaan todistanut tällaista tapahtumaa, kertoo naisten aktiivisuuden puutoksesta.

Minä en ole ikinä nähnyt enkä kokenut että mies tulisi iskemään tuollaisissa paikoissa. Vakava "aktiivisuuden puutos" vaivaa näköjään miehiäkin. Lisäksi nämä, jotka rehentelevät miessukupuolen aloiteaktiivisuudella, ovat niitä jotka ovat viimeksi tehneet aloitteen joskus 90-luvulla - örisemällä teini-ikäisenä kaatokännissä.

Vierailija
28/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli 35-vuotias siinä kohtaa, kun tavattiin ja alettiin seurustella. Hän ei ollut koskaan sitä ennen seurustellut kenenkään kanssa. Nyt hän on 45-vuotias, on vaimo, lapsi ja omakotitalo.

Vierailija
29/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole ollenkaan yksin. Olet nuori. Tartu tilaisuuteen, kun sopiva ihminen osuu kohdalle. Olin itsekin kolmikymppinen kun aloitin eka seurustelun. Elämä oli siihen mennessä kulunut opiskeluissa ja asuinpaikan vaihdoksissa. Kolmekymppisissä on kuitenkin jo myös niitä, jotka ovat eronneet avioliitoistakin. Huomasin itse, että kun itse iloisen uteliaana aloin tutustumiset, kohtasin jo aika kyynistyneitä ikäisiäni miehiä. Olin yhdenkin miehen luona kylässä. Hän kertoi, että hän on tuonut kämpässä olleeseen parvisänkyynsä satoja naisia. Ja sitten toinen mies, vei minut ajelulle, laittoi tulemaan Roxetten "It must have been love but it´s over now". Oli mennyt nuorena nopean tutustumisen jälkeen naimisiin ja liitto oli kariutunut n. viiden vuoden jälkeen jatkuvaan riitelyyn vallasta ja paremmuudesta. Ja mies yllytti minuakin kiistaan jos jostakin aiheesta. Ja mies, joka itki eksänsä perään ja lähetteli hänelle lahjoja ulkomaille, jonne nainen oli avioitunut. Minulle olisi ollut hyväksi, kun olisin kohdannut miehen, joka olisi ollut aidosti eka kierroksella ilman katkeria eroja ja ehkä myös eksän takaisin haikailua. 

Mutta tsemppiä. Ole tarkkana miesten kanssa. Sinkkumarkkinoilla liikkuu aikamoisia miinalaivoja. 

Vierailija
30/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä nähnyt enkä kokenut että mies tulisi iskemään tuollaisissa paikoissa. Vakava "aktiivisuuden puutos" vaivaa näköjään miehiäkin. Lisäksi nämä, jotka rehentelevät miessukupuolen aloiteaktiivisuudella, ovat niitä jotka ovat viimeksi tehneet aloitteen joskus 90-luvulla - örisemällä teini-ikäisenä kaatokännissä.

Miehet sentään iskevät jossakin, ja edes kännissä

Ylivoimaisesti suurin osa naisista ei uskalla/halua edes alkoholin vaikutuksen alaisenakaan lähestyä sitä miestä josta on kiinnostunut, koska "haluttavuuden tunne"...................naiselle on niin tärkeätä saada tuntea, että pippelin omistava henkilö jahtaa häntä, eli tekee aloitteen.

Mikään muu ei tunnu olevan yhtä tärkeätä.

Vierailija
31/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmen eri miehen kanssa. Yhden kanssa oli panosuhde joskus nuorempana, nykyään en varmaan pystyisi pelkkään seksisuhteeseen.

-Ap

Olet saanut jo enemmän mitä monet koko elämänsä aikana.

Millä laskuopilla? Jos yhden kanssa on ollut panosuhde ja kaksi muuta ovat olleet yhden kerran juttuja, niin ei aloittaja kovin paljon seksiä ole harrastanut.

Ja ainakin jonkun tutkimuksen tai "tutkimuksen" mukaan suomalaisilla on keskimäärin seitsemän seksikumppania ennen avioliittoa. Eli siihen verrattunakin tuo on vähän.

Vierailija
32/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ikinä edes kokeile, niin turha valittaa täällä.

Mistähän sen "vapauden" mahtaa nähdä? Läheskään kaikilla ei ole sormusta, vaikka olisivat kihloissa tai naimisissa, ja voihan mies olla parisuhteessa ilman kihloja/avioliittoa. Itse en ainakaan ole sellainen selvänäkijä, että tietäisin ulkonäöstä onko sormukseton mies vapaa.

Toinen kysymys on sitten se, että mitä järkeä on lähestyä ihmistä, joka ei millään tavalla ensin viestitä, että hän on huomannut sinut ja että häntäkin kiinnostaisi jutella. Eli kyllä siihen ensin ainakin silmäpeliä tarvitaan. Ja kun silmäpeli on aloitettu niin mitä väliä sillä on, kumpi tulee ensin juttusille?

Tavallisen naisen on mahdotonta saada sitä silmäpeliä miehen kanssa. Miehet iskevät silmänsä kauniisiin naisiin, muut ovat heille pelkkää ilmaa.

Vierailija
33/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylivoimaisesti suurin osa naisista ei uskalla/halua edes alkoholin vaikutuksen alaisenakaan lähestyä sitä miestä josta on kiinnostunut, koska "haluttavuuden tunne"...................naiselle on niin tärkeätä saada tuntea, että pippelin omistava henkilö jahtaa häntä, eli tekee aloitteen.

Miten idiottii ihmisen pitää olla, että pitää sitä känniörinää jonkinlaisena saavutuksena? Meni siis ihan oikein se arvaus: ainoat aloitteesi olet tehnyt ympärikännissä ja nyt olet sitten sillä kehuskelemassa.

Vierailija
34/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ole ollenkaan yksin. Olet nuori. Tartu tilaisuuteen, kun sopiva ihminen osuu kohdalle. Olin itsekin kolmikymppinen kun aloitin eka seurustelun. Elämä oli siihen mennessä kulunut opiskeluissa ja asuinpaikan vaihdoksissa. Kolmekymppisissä on kuitenkin jo myös niitä, jotka ovat eronneet avioliitoistakin. Huomasin itse, että kun itse iloisen uteliaana aloin tutustumiset, kohtasin jo aika kyynistyneitä ikäisiäni miehiä. Olin yhdenkin miehen luona kylässä. Hän kertoi, että hän on tuonut kämpässä olleeseen parvisänkyynsä satoja naisia. Ja sitten toinen mies, vei minut ajelulle, laittoi tulemaan Roxetten "It must have been love but it´s over now". Oli mennyt nuorena nopean tutustumisen jälkeen naimisiin ja liitto oli kariutunut n. viiden vuoden jälkeen jatkuvaan riitelyyn vallasta ja paremmuudesta. Ja mies yllytti minuakin kiistaan jos jostakin aiheesta. Ja mies, joka itki eksänsä perään ja lähetteli hänelle lahjoja ulkomaille, jonne nainen oli avioitunut. Minulle olisi ollut hyväksi, kun olisin kohdannut miehen, joka olisi ollut aidosti eka kierroksella ilman katkeria eroja ja ehkä myös eksän takaisin haikailua. 

Mutta tsemppiä. Ole tarkkana miesten kanssa. Sinkkumarkkinoilla liikkuu aikamoisia miinalaivoja. 

En usko että noilla miehillä se katkeruus johtui epäonnistuneista suhteista, he vain olivat sellaisia luonteeltaan. Jos eivät olisi seurustelleet ennen, he olisivat katkeroituneet jostain muusta.

Vierailija
35/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten idiottii ihmisen pitää olla, että pitää sitä känniörinää jonkinlaisena saavutuksena? Meni siis ihan oikein se arvaus: ainoat aloitteesi olet tehnyt ympärikännissä ja nyt olet sitten sillä kehuskelemassa.

Känniörinäaloite > ei aloitetta...

Vierailija
36/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Olet saanut jo enemmän mitä monet koko elämänsä aikana.

Millä laskuopilla? Jos yhden kanssa on ollut panosuhde ja kaksi muuta ovat olleet yhden kerran juttuja, niin ei aloittaja kovin paljon seksiä ole harrastanut.

Ja ainakin jonkun tutkimuksen tai "tutkimuksen" mukaan suomalaisilla on keskimäärin seitsemän seksikumppania ennen avioliittoa. Eli siihen verrattunakin tuo on vähän.

Puhut ilmeisesti naisten seksikumppanien määristä. Miehillä on keskimäärin kolme seksikumppania elämänsä aikana.

Vierailija
37/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 % miehistä löytää itselleen kumppanin. On kohtuutonta ja väärin väittää, että ap seurustelemattomana ja korkeintaan seksisuhteissa olleena olisi saanut enemmän mitä suurin osa ihmisistä.

Vierailija
38/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90 % miehistä löytää itselleen kumppanin. On kohtuutonta ja väärin väittää, että ap seurustelemattomana ja korkeintaan seksisuhteissa olleena olisi saanut enemmän mitä suurin osa ihmisistä.

Ei missään nimessä enemmän, mitä suurin osa ihmisistä, mutta enemmän mitä moni koko elämässään.

Vierailija
39/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 40 enkä oo pannu enkä seurustellu koskaan. Kuinkas tässä näin kävi?

-Eräs mies-

Vierailija
40/49 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä enemmän, mitä suurin osa ihmisistä, mutta enemmän mitä moni koko elämässään.

Eli sinusta ne 90 % parisuhteen saavista miehistä saa elämänsä aikana vähemmän seksiä ja kumppanuutta mitä ap on kolmen seksikumppanin ja vähäisten seksikertojen aikana saanut? Omituista.