Miten jäljittää yksittäinen hyttynen asunnossa?
Koko päivän tässä tappanut inisijöitä. Tiedän että yksi on jossain piilossa, aina päässyt karkaamaan silmistä. Tiedän varmuudella että se sitten hyökkää kun meen sänkyyn, jolloin en oikeasti jaksaisi sellaista kestää. Mitenkäs tämän neidin löytäisi? Kattonut kaikki seinät ja katot.
Kommentit (19)
Mene sinne sänkyyn. Sinne se tulee kohta.
Menet vaikka sille sängylle makailemaan ja hönkäilet ja puhkut kiihkeästi ulospäin, jotta ilmaan tulee mahdollismman paljon hiilidioksidia . Ei tarvinne kauan puhkua kun hyttynen saapuu luoksesi. Sitten vaan odotat että tunnet missä päin kehoasi se on ja reipas läimäys.
Oletko jotenkin esim. rakastunut tuohon nimenomaiseen hyttyseen? Eikä mikään muu hyttynen kelpaisi?
Raidia kämppään, niin ötökät kuolee.
Mika kirjoitti:
Hankkimalla huippukoulutetun hyttysen tappajan vain 150€ tunti +alv
Oletpas hauska.
Ne tulee vasta sitten kun on mennyt nukkumaan. Vaimea vähitellen voimistuva ininä. Katoavat kun sytytät valot.
Menet sängylle makaamaan ja kohta inisijä on kimpussasi. Odotat vain rauhassa, että istuu ihollesi ja läiskis. Se oli siinä.
Jos olet nainen, riisuudu ja mene sängylle mahallesi, anna hyttysen työntyä sinuun. Loppuu ininä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, riisuudu ja mene sängylle mahallesi, anna hyttysen työntyä sinuun. Loppuu ininä.
ja tulee kutina. (hihihi)
jos se on tullut ulkomailta niin se on MAMUhyttynen - missä persu kun olisi metsästettävää?
Vierailija kirjoitti:
jos se on tullut ulkomailta niin se on MAMUhyttynen - missä persu kun olisi metsästettävää?
Ha-ha-ha.
Kun ilta hämärtyy niin laita väliovet auki ja yhteen huoneeseen valot päälle. Se tulee sinne ja sitten ovi kiinni ennen kuin se karkaa ja tapat sen.
Osta kissa. Et tule nukkumaan ennen kuin itikalta on nirri pois, vasta sitten kissakin nukkuu. :)
Joskus olen tehnyt esim makuuhuoneen mahdollisimman hämäräksi, mutta wc:hen laittanut valot päälle, sinne se hyttynen saattaa muuttaa.
Puhaltaminen, esim huoneen nurkkiin, sääski aktivoituu ja tulee näköpiiriin.
Samoin huiskiminen, suuri pahvinpala, pizzakotelo, tuuli saa hyttysen liikkeelle.
Mutta totta, kun joskus seuraa katseella hyttystä, se saattaa istua aivan epämääräiseen paikkaan. Lattialistalle, perimmäinen nurkka, vieressä kahden sentin päässä jalkalampun jalka. Ei ihme ettei löydy!
Pyydä minua kylään. Ei ole sellaista hyttystä, joka ei vereeni ihastuisi. Mieheni sanoo, että hän ei tarvitse kesäisin "ohvia", kun minä olen lähistöllä.
Hankkimalla huippukoulutetun hyttysen tappajan vain 150€ tunti +alv