Patrik Laineen leuanvetotulos on ihan nolo
Kommentit (42)
Eihän se leukoja sinne NHL:ään olekaan menossa vetämään vaan maaleja
Mittasitte väärän ominaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Veti myötäotteella huom! Ei normaalilla vastaotteella
Myötotteella minäkin vedän, aina ja ainoastaan. Silti Pätrikin tulos on paska.
T: Mighty Brutus
Mä vedin kierrepotkulla katan naapurin pihakoivuun. Kyllä ihmetteli.
Vierailija kirjoitti:
No millos me mitataan sun persereijän veto ja imu tilavuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millos me mitataan sun persereijän veto ja imu tilavuus?
Tuo mitataan jossain muualla kuin Nhl draftissa. Pyörit eri piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuusi kuulostaa kyllä tosi vähältä. Mä saan 2-3, jos en treenaa yhtään. Puolen vuoden kevyellä treenillä pääsin kahdeksaan. Ja mä olen 70-kiloinen nainen, en ammatikseen urheileva mies.
Kahden kuukauden leuanvetotreenin jälkeen Laine vetäisi 15-25 leukaa, jos se olisi hänen tavoitteensa. Tuskinpa on meinaan paljoa leukoja treenaillut, joten voima ei ole jalostunut kyseistä liikettä varten. Tärkeintä on nuorena opetella sellaisia asioita, joita ei enää aikuisena niin hyvin opi, esim. mailankäsittely ja luistelutekniikka. Voimapuoli saadaan treenattua koska tahansa kuntoon muutaman kuukauden tai jopa vuoden treenillä.
Vierailija kirjoitti:
Bull vetää 100 leukaa
Bull ei jaksa tehdä mitään liikuntasuoritusta, joka kestää yli 20 sekuntia. Tämä on varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuusi kuulostaa kyllä tosi vähältä. Mä saan 2-3, jos en treenaa yhtään. Puolen vuoden kevyellä treenillä pääsin kahdeksaan. Ja mä olen 70-kiloinen nainen, en ammatikseen urheileva mies.
Kahden kuukauden leuanvetotreenin jälkeen Laine vetäisi 15-25 leukaa, jos se olisi hänen tavoitteensa. Tuskinpa on meinaan paljoa leukoja treenaillut, joten voima ei ole jalostunut kyseistä liikettä varten. Tärkeintä on nuorena opetella sellaisia asioita, joita ei enää aikuisena niin hyvin opi, esim. mailankäsittely ja luistelutekniikka. Voimapuoli saadaan treenattua koska tahansa kuntoon muutaman kuukauden tai jopa vuoden treenillä.
Olisi kiva tietää miten voimapuolen saa treenattua. 10v treeniä takana eikä vieläkään penkistä 100 kiloa tai mavesta 150kg. Kaikenlaisia ohjelmia olen kokeillut ja lihasmassaa saanut (ruokapuoli kunnossa), mutta voimaa ei meinaa siunaantua sitten millään
Normaalikuntoinen mies saa 6-10 leukaa.
Normaalikuntoinen nainen saa 3-5 leukaa.
Olisi ammattaurheilijan odottavan vetävän ainakin 10, todennäköisemmin jotakin väliltä 15-25.
Vierailija kirjoitti:
Normaalikuntoinen mies saa 6-10 leukaa.
Normaalikuntoinen nainen saa 3-5 leukaa.
Olisi ammattaurheilijan odottavan vetävän ainakin 10, todennäköisemmin jotakin väliltä 15-25.
Ettei kukaan erehtyisi ottamaan lainaamani viestiä tosissaan, niin kirjoittaja on vetänyt kyseiset määrät ihan hatustaan.
10v treenannut oletko siis mies vai nainen? Mavessa nainenkin saa melko helposti isoja rautoja, mutta penkissä on yleensä enemmän tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelisi itsekin, että urheilija pystyy vetämään enemmän leukoja. Aikoihin en ole kokeillut, mutta joskus 16-17-vuotiaana olin hivenen plösöhkö, lihasmassaa ehkä keskiverto määrä ja silti sain enemmän leukoja. En kyllä paljoa enempää, oisko joku 7-8 ollut sellainen normitulos.
Sitten olit aika vahva leukojen vedossa. Mä en saanut hivenen plösöhkönä yhtään leukaa. Parin vuoden ankaralla harjottelulla ja kropan muokkaamisella juurikin tuon 6 leukaa
No en nyt erikoisen heikkokaan, mutta kyllä se mun tulos kalpeni parhaiden rinnalla. Hyväkuntoiset ja vahvat sai ihan heittämällä jotain 15-20 leukaa.
Leuanveto on kevyiden miesten hommaa. Laine painaa jotain lähemmäs 100kg käsittääkseni, niin siinä saisi ihan erikseen treenata selkää ja käsiä, että olisi tuota kummoisempi tulos.
Vierailija kirjoitti:
10v treenannut oletko siis mies vai nainen? Mavessa nainenkin saa melko helposti isoja rautoja, mutta penkissä on yleensä enemmän tekemistä.
Mies. Mitat 170/90 ja alussa 170/65. Rasvaakin tullut mutta myös lihasta. Alussa sain penkistä jotain 50kg ja nyt menee 90kg. Enkka 95kg. Vielä pahempi ongelma on puristusvoiman kehittyminen. Tuntuu että se ei ole parantunut 10v aikana ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää miten voimapuolen saa treenattua. 10v treeniä takana eikä vieläkään penkistä 100 kiloa tai mavesta 150kg. Kaikenlaisia ohjelmia olen kokeillut ja lihasmassaa saanut (ruokapuoli kunnossa), mutta voimaa ei meinaa siunaantua sitten millään
Ota nyt kuitenkin huomioon se, että tässä puhuttiin NHL:n draftista, jossa jokainen jamppa on liikunnallisesti lahjakas. Kaikille se ei varmasti ole yhtä helppoa, kuten ei matematiikan oppiminenkaan. Jos kuitenkin lihasta on sinulle tarttunut, niin voimaakin sinulla on, mutta se vain pitää saada hermostoa rasittamalla ulos niistä lihaksista. Mitä raskaammat painot, sitä enemmän ne kasvattavat voimaa (ja sitä kauemmin palautuminen harjoituksesta kestää hermoston rasittamisen takia).
Jos olet nainen niin voi olla, että 100kg ei nouse ikinä.... Todennäköisesti ei nouse koskaan ilman lääkkeitä. 150kg maasta kyllä tulee kunhan vaan treenailet. Ja on muuten aika pirun kova tulos naiselle. Ellet ole joku iso mörssäri. On se vaan hienon näköistä kun joku tyttö/nainen vetäsee +2.x omanpainon maasta. Menee tälläinen kyykkysikakin hiljaiseksi ja ottaa hatun pois.
Miks jääkiekkoilijan ees pitäis saada leukoja? Ja leuanvetohan riippuu myös ihmisen kropasta, kehonrakenteesta. Toiset saa helpommin leukoja kuin toiset, vaikka jossain muussa kohtaa kehoa on taas enemmän lihasta ja voimaa.
Yksi voimistelijatrikoopelle kerran ilkkui minua, kun sain "vain" 3 leukaa. Meni aika hiljaiseksi, kun sanoin harrastavani futista ja kuntonyrkkeilyä, joten pystyn reippaasti potkimaan munille ja vetään turpaan.
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies. Mitat 170/90 ja alussa 170/65. Rasvaakin tullut mutta myös lihasta. Alussa sain penkistä jotain 50kg ja nyt menee 90kg. Enkka 95kg. Vielä pahempi ongelma on puristusvoiman kehittyminen. Tuntuu että se ei ole parantunut 10v aikana ollenkaan
Puristusvoimaa toiset kertovat saaneensa sillä, että tekevät osan tankoliikkeistä sellaisella paksulla tangolla, esim hauiskäännöt. Silloin kyynärvarret joutuvat töihin koko liikkeen ajan (ei tietysti toimi raskaimmissa selkäliikkeissä, koska silloin kyynärvarsista loppuu voima kesken ja ote kirpoaa ennen kuin selkä on vielä lämmennytkään). Ja perussääntöhän on, että mitä kauemmin on harjoitellut ja kehittynyt, sitä enemmän joutuu tekemään töitä lisäkehityksen eteen.
Veti myötäotteella huom! Ei normaalilla vastaotteella