Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana! Miten yllätän poikakaverin?

Vierailija
08.06.2016 |

Testi näytti plussaa tänään.
Haluaisin yllättää poikaystävän hauskalla tavalla - mutta miten?
Aluks ajattelin et laitan tikun pakettiin mutta se on ehkä vähän iljettävää kun olen pissannut siihen.
Onko muita ideoita?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot vaan että mulla on sulle hyviä ja huonoja uutisia

Hyvät uutiset on se että olen raskaana mutta huonot on ne että sinä et ole isä

parin minutin päästä sanot että vitsi vitsi oot sä isä :D

Vierailija
22/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minkä ikäinen olet?

Onnea matkaan 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä tajunnu tätä raskaudella yllättämistä. Mulle ei tulis mieleenkään yksin tehdä testiä ja sit vasta kertoo miehelle. Jotenkin oletuksena, että yhdessä jännätään.

Vierailija
24/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pulla uuniin ja käske miehen katsomaan sinne. Googlaa bun in the oven. Tai sitten kerrot vaan ihan normaalisti. Niin minä tekisin.

Vierailija
25/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä että onko tullut jo tämä ehdotus, mutta käy ostamassa yksi pulla, laita se uuniin ja pelkkä uunin valo päälle ja eikun odottamaan, että mies hoksaa pullan uunissa

Vierailija
26/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni heti eka raskaus päättyi keskenmenoon. Onko tässä vaiheessa hieman ikävä järjestää mitään spektaakkelia, kun mitä tahansa voi tapahtua? Eikä ole tarkoitus olla pessimistinen. Faktat vaan kannattaa muistaa...

Meilläkin näistä asioista on puhuttu ihan suoraan ja koko ajan pitäen mielessä että NYT näyttää siltä, että tulee vauva. Päivä kerrallaan eletään.

Vierailija
27/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein miehelle yllätyslahjan. Lahjapussissa voi olla esim. miehen herkkuja tai muuta pientä, jotta hän luulee, että haluat muuten vain yllättää. Pohjalle sitten se testi (jos on sellainen, jossa on tuppi päällä. muussa tapauksessa kuva testistä).

En itse ainakaan suosisi mitään testin jättämistä jonnekin löydettäväksi, koska se asettaa miehen kiusalliseen tilanteeseen. Mistä hän voi tietää, onko se esim. ovulaatiotesti ja on ikävä ruveta kyselemään. Älä myöskään kuvaa reaktiota. Jos itse olisin kuvattavana, kokisin sen kiusallisena.

Toinen vaihtoehto olisi tehdä hyvä illallinen ja jälkiruoaksi esim. valkosuklaamousse, jonka päälle mustikoista plussa ja samalla kertoisin.

Vierailija
28/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni heti eka raskaus päättyi keskenmenoon. Onko tässä vaiheessa hieman ikävä järjestää mitään spektaakkelia, kun mitä tahansa voi tapahtua? Eikä ole tarkoitus olla pessimistinen. Faktat vaan kannattaa muistaa...

Meilläkin näistä asioista on puhuttu ihan suoraan ja koko ajan pitäen mielessä että NYT näyttää siltä, että tulee vauva. Päivä kerrallaan eletään.

Jos on pitkään yrittänyt, on syytä juhlaan jo siinä, että tähän asti on päästy. Toki riskit kannattaa muistaa, mutta se, että on kerran raskautunut (vaikka sitten keskeytynytkin) tarkoittaa sitä, että on ylipäätään mahdollista raskautua. Joka tapauksessa suurin osa "keskenmenoista" tapahtuu ennen kuin testi näyttää positiivista.

Vierailija
29/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiloudu jonnekin, kun mies tulee töistä. Sitten pomppaat esille ja huudat "PÖÖÖÖ!" Varmasti yllättyy.

Vierailija
30/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se pissainen tikku on vähän nou nou :D Mutta jos sen voisi jättää vessaan johonkin, josta poikkis sen todellakin näkee! Haluaisitko saada ensireaktion videolle? Tämän voisi olla kiva näyttää myös tulevalle lapselle joskus (olettaen ettei tuevan isän reaktio ole erittäin negatiivinen :D ).

Ei elämän tärkeitä hetkiä kannata pilata kuvaamalla.

Vierailija
31/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos vaan kerrot, että nyt meillä on tärpännyt. Periaatteessa ihana idea tuollainen yllätys, mutta jotenkin että se kuitenkin mielestäni asettaa isän jotenkin ulkopuoliseen tai passiiviseen asemaan. Vaikea selittää, mutta mielestäni ihan perinteinen face-to-face keskustelu on "tasa-arvosempi", kun kyseessä on kuitenkin yhteinen raskaus. Mutta kukin tavallaan. Onnea raskaudesta!

Kun suunnitellaan naimisiin menoa, monet naiset toivoo, että mies kosii. Ajattelisin, että tämä on vastavuoroisesti naiselle tilaisuus järjestää miehelle jotain kivaa.

Vierailija
32/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tossut laatikkoon

Vierailija
33/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se! Varmasti yllättyy!

" Meidän pitäisi jutella hieman. Mä oon raskaana nyt ja oon miettinyt, että sä olet liian ( no jotakin ) ja meidän tulisi erota välittömästi. Oletko ystävälllinen voisitko jo täksi yöksi mennä vaikka hotelliin yötä? Ja huomenna sitten hakisit tavarasi pois ja annat avaimet mulle. Saat sä osallistua lapsemme elämään elatusapua maksamalla. "

Vierailija
34/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piiloudu jonnekin, kun mies tulee töistä. Sitten pomppaat esille ja huudat "PÖÖÖÖ!" Varmasti yllättyy.

EIkun HÖÖÖ

Vierailija
35/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin hauskaa varmaan poikaystävälläkin.

Mä ymmärsin kyllä aloituksesta, että raskaus on toivottu asia molemmille.

Vierailija
36/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät yleensä välitä askarrelluista pikku tossusista, isi-bodyista ja muusta söpöstä hömpänpömpästä. Lisäksi sitä kusta roiskuu vähän muuallekin kuin siihen testikohtaan. Laittakaa ne kusiset tikkunne roskiin.

Vierailija
37/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni raskaus on sellainen asia, jossa tulevien äidin ja isän tulisi olla mahdollisimman samalla viivalla. Eli testin tulos kerrotaan isälle suoraan ja kiertelemättä, jos ei ole kerrottu raskausepäilystä jo ennen testiä. Ne yllärit ja spektaakkelit voi sitten järjestää muille läheisille jos siltä tuntuu.

Vierailija
38/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kakku ja käske niiden leipoa se raskaustesti sinne kakun sisään. Kylläpä poikaystävä yllättyy kun lusikkaan kolahtaa plussaa näyttävä raskaustesti!

Vierailija
39/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet 100% varma, että mies nimenomaan iloitsee tuloksesta. Muuten on vähän inhottava mennä järkkäämään mitään ylläreitä tai varsinkaan kuvata salaa. Kun käytät sanaa "poikaystävä", annat kuvan, että olette vielä aika nuoria. Kaikki nuoret miehet eivät halua vauvaa ja perhe-elämää. Ja kun teit testin yksin ja vauva ei ilmeisesti ole suunniteltu (?) niin sekin vaikuttaa asiaan. Kannatan kuitenkin ihan face-to-face-keskustelua.

Vierailija
40/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän raskaudessa ole jo tarpeeksi yllätystä.

Ehdota yhteen muuttoa ja lapselle oma huone huomioiden. Siinähän sen reaktionkin näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi